Bekijk volle/desktop versie : dames met kinderwagens ervaring :haha:



Pagina's : [1] 2 3 4

15-07-2007, 12:40
Dames met kinderwagen ervaring

Welke kinderwagen raden jullie me aan voor een 3maanden baby die al veel te groot is voor zijn leeftijd (hij ziet er uit als shi 5 maanden ofzo en dus ook langer en breder voor zijn leeftijd ), hij is uitgegroeid uit de kinderwagen die ik nu heb

http://www.babydump.nl/index.php?page=product&doel=product&id=980&groep_i d=66&merk=66
Kan ik deze hierboven al gebruiken of niet, want hij kan nog niet zitten maar de buggy hierboven is verstelbaar

dames advies graag weet niet wat te doen en hij heeft dringend een andere nodig

15-07-2007, 12:41


Ik ben opzoek naar een meerijplankje voor op de buggy, mag niet veel kosten

15-07-2007, 12:45
Jullie twee ge(mis)bruiken elkaar's topics ook altijd he

Groet,

NooR

15-07-2007, 12:46

Citaat door achermijnpc:
Dames met kinderwagen ervaring

Welke kinderwagen raden jullie me aan voor een 3maanden baby die al veel te groot is voor zijn leeftijd (hij ziet er uit als shi 5 maanden ofzo en dus ook langer en breder voor zijn leeftijd ), hij is uitgegroeid uit de kinderwagen die ik nu heb

http://www.babydump.nl/index.php?page=product&doel=product&id=980&groep_i d=66&merk=66
Kan ik deze hierboven al gebruiken of niet, want hij kan nog niet zitten maar de buggy hierboven is verstelbaar

dames advies graag weet niet wat te doen en hij heeft dringend een andere nodig


Wat voor ding heb je nu dan? Ik zou 'm gewoon in de ligstand in de buggy doen. Omar was met 2 maanden uit de wagenbak gegroeid, toen had ik een maxi taxi en heb ik 'm in het buggygedeelte gedaan, alleen op ligstand of ietsje rechtop. Evt 2 rollen handddoeken ofzo ernaast en een voetenzak eronder, ging prima.

15-07-2007, 12:46


Oja het mag ook merkloos zijn,als het maar comfi is voor de bus/tram/etc zoals ik nu had, was heerlijk voelde totaal niet dat ik een buggy had en hij was merkloos dus mij maak het niet uit als ik maar makkelijke buggy heb

15-07-2007, 12:47

Citaat door pelikaan:
Ik ben opzoek naar een meerijplankje voor op de buggy, mag niet veel kosten

Kind open je eigen topic jah

15-07-2007, 12:49

Citaat door Marisah:
Wat voor ding heb je nu dan? Ik zou 'm gewoon in de ligstand in de buggy doen. Omar was met 2 maanden uit de wagenbak gegroeid, toen had ik een maxi taxi en heb ik 'm in het buggygedeelte gedaan, alleen op ligstand of ietsje rechtop. Evt 2 rollen handddoeken ofzo ernaast en een voetenzak eronder, ging prima.

Wacht effe zoeken welke ik nu heb, het is zo een maxi cosi buggy, dus zo een onderstel met een maxi cosi erop, zoeits heb ik omdat ik geen lange afstanden afleg met hem dus heb ik nooit zo een lig ding gehaald

Dus heb echt een NIEUWE nodig dus graag tips welke ik kan gaan halen voor een baby die bijna gaat zitten, en geld groeit me niet op de rug dat ik elke paar maanden een ander kan halen nu wil ik gewoon iets goeds

15-07-2007, 12:49

Citaat door achermijnpc:
Dames met kinderwagen ervaring

Welke kinderwagen raden jullie me aan voor een 3maanden baby die al veel te groot is voor zijn leeftijd (hij ziet er uit als shi 5 maanden ofzo en dus ook langer en breder voor zijn leeftijd ), hij is uitgegroeid uit de kinderwagen die ik nu heb

http://www.babydump.nl/index.php?page=product&doel=product&id=980&groep_i d=66&merk=66
Kan ik deze hierboven al gebruiken of niet, want hij kan nog niet zitten maar de buggy hierboven is verstelbaar

dames advies graag weet niet wat te doen en hij heeft dringend een andere nodig


als hij verstelbaar is tot in de platte ligstand, dan kan het volgens mij wel. babies van 3 mnd mogen nl (volgens mij) niet in de zitstand.

15-07-2007, 12:50
Heeft niemand die buggy

15-07-2007, 12:52
De spider is totaal niet comfortabel vind ik, ben hem vorige week zerma gaan kopen maar waar ze zitten is echt n hard plankje

15-07-2007, 12:52

Citaat door _NooR_:
Jullie twee ge(mis)bruiken elkaar's topics ook altijd he

Groet,

NooR






Ze brengt me altijd op ideeen vandaar, ik zie buggy staan en denk ohja ik wil een plankje

15-07-2007, 12:54

Citaat door pelikaan:


Ze brengt me altijd op ideeen vandaar, ik zie buggy staan en denk ohja ik wil een plankje


Ik heb zo een plankje voor 7,50 op marktplaats gescoord, voor mijn zus.

Misschien moet je daar ook even kijken.

Groet,

NooR

15-07-2007, 12:54



Citaat door _NooR_:
Jullie twee ge(mis)bruiken elkaar's topics ook altijd he

Groet,

NooR

Echt lui kind is het ipv haar eigen topic te openen wil ze weer de aandacht naar haar toetrekken

15-07-2007, 12:56

Citaat door Mouny:
De spider is totaal niet comfortabel vind ik, ben hem vorige week zerma gaan kopen maar waar ze zitten is echt n hard plankje

Mouny welke heb jij nu dan, oja wou zehma besparen in die tijd met merkloos en kom nu duurder uit als ik voor een complete set was gegaan elke keer dat ik wil gaan besparen kom ik nog duurder uit

15-07-2007, 12:57
Ik heb een Stokke, maar die ga ik nu verkopen. Hij is niet handig als je snel ff iets wilt doen. Dus ebn ik opzoek na een leuke buggy, zap valt af want gaat niet in ligstand. Wilde dus de spider maar in het echt helemaal neit zo leuk

Pagina's : [1] 2 3 4