Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk pukkels van slakkencreme



Pagina's : [1] 2

14-07-2007, 22:31
ik gebruik de creme nu ongeveer 3 weken
maar k merk sinds dat ik de creme gebruik
dat ik meer last heb van pukkels
en ik ben de creme eigenlijk gaan gebruiken voor
littekens die ik heb overgehouden van pukkels tydens me
zwangerschap.
ik merk hellemaal geen verbetering terwijl iedereen toch
zo enthousiast is er over
zijn er meer mensen die dit ook vinden

14-07-2007, 22:36


Waarom gebruik je geen producten op basis van Dode Zee mineralen. Dat is zelfs wetenschappelijk verantwoord. Heeft mij wel geholpen, gebruik het wel met mate. Niet meer dan 2 x per dag en niet wassen met te warm water.

14-07-2007, 22:38
ja bij mij is het ook zo krijg meer uitslag er van dan dat k normaal had

14-07-2007, 22:40
o gelukkig ben ik niet de enige

14-07-2007, 22:43



Citaat door cinderella12:
o gelukkig ben ik niet de enige


nee denk dat er wel meerdere zijn in het begin was ik er wel tevrede mee maar 3 á 4 dagen daar na zag ik dat ik uitslag kreeg mijn moeder gebruikt hem nu als dagcreme zij krijgt geen uitslag en is er wel tevrede mee

14-07-2007, 22:45
waar kan je die creme kopen en hoe heet het. die gemaakt zijn van de dode zee mineralen

14-07-2007, 22:46

Citaat door littleangel:
waar kan je die creme kopen en hoe heet het. die gemaakt zijn van de dode zee mineralen


Je kan het o.a halen bij "De tuinen".

14-07-2007, 23:22
ik heb de slakkengel gehaald en niet de creme....

er zit wel en verschil hoor.....
ik heb ze bij de tuinen gehaald voor 27.90 euro

en hij werkt wel

14-07-2007, 23:23
Ik gebruik het nu BIJNA 1 maand en op zich was ik er wel tevreden mee.


Ik heb nu ineens wel pukkels maar ik weet niet of het aan de stress ligt of echt aan de slakkencrème.
Ik heb ook besloten om de slakkencrème in de ochtend op te doen en niet meer in de avond.

14-07-2007, 23:24

Citaat door elhousaima_girl:
ik heb de slakkengel gehaald en niet de creme....

er zit wel en verschil hoor.....
ik heb ze bij de tuinen gehaald voor 27.90 euro

en hij werkt wel



Wat is het verschil dan ?!
Ik vroeg ook naar het verschil en ik kreeg te horen dat alleen de substantie het verschil zal zijn.

(dat de 1 crème is en dat de ander gel is)

15-07-2007, 00:35

Citaat door Dr0mer:
Waarom gebruik je geen producten op basis van Dode Zee mineralen. Dat is zelfs wetenschappelijk verantwoord. Heeft mij wel geholpen, gebruik het wel met mate. Niet meer dan 2 x per dag en niet wassen met te warm water.


Van welk merk zijn die Dode Zee mineralen-producten? Van Zar9a? En welke producten gebruik jij? Ik had laatst zo'n Mud maskertje gekocht van Montagne Jeunesse. Bevat ook dode zee mineralen. Vond hem wel fijn!

Waar zijn dode zee mineralen precies goed voor?

15-07-2007, 00:39
Over die slakkenslijm, ik ben er ook niet tevreden over. . Het leek een wondermiddel, maar vond het zwaar tegenvallen. Mijn huid werd er heel raar van.

Dit is echt de laatste keer dat ik iets van Tellsel koop.

Dat potje ligt ergens achter in de kast, waar mijn meeste andere cremepjes ook zijn geindigd. . Echt geldverspilling!

15-07-2007, 01:31



Citaat door wortelsapje:
Van welk merk zijn die Dode Zee mineralen-producten? Van Zar9a? En welke producten gebruik jij? Ik had laatst zo'n Mud maskertje gekocht van Montagne Jeunesse. Bevat ook dode zee mineralen. Vond hem wel fijn!

Waar zijn dode zee mineralen precies goed voor?


Dat modder-masker van Zarqa heb ik ook, ben er alleen niet super enthousiast over. Wel ben ik enthousiast over de reinigingsgel van het huismerk bij De Tuinen zelf. Echt een aanrader. Tja, waar zijn die mineralen niet goed voor? Ze zijn voor alles goed, ze vullen ook de vocht aan voor je huid. Een heleboel doen ze.

15-07-2007, 10:45

Citaat door wortelsapje:
Over die slakkenslijm, ik ben er ook niet tevreden over. . Het leek een wondermiddel, maar vond het zwaar tegenvallen. Mijn huid werd er heel raar van.

Dit is echt de laatste keer dat ik iets van Tellsel koop.

Dat potje ligt ergens achter in de kast, waar mijn meeste andere cremepjes ook zijn geindigd. . Echt geldverspilling!




jijkan beter eerst om proefmonstertjes vragen scheelt je een hele hoop geld

16-07-2007, 20:00

Citaat door wortelsapje:
Over die slakkenslijm, ik ben er ook niet tevreden over. . Het leek een wondermiddel, maar vond het zwaar tegenvallen. Mijn huid werd er heel raar van.

Dit is echt de laatste keer dat ik iets van Tellsel koop.

Dat potje ligt ergens achter in de kast, waar mijn meeste andere cremepjes ook zijn geindigd. . Echt geldverspilling!



ja indd het is was echt geldverspilling
ik denk dat ik er maar mee ophoud want ik vind dat me huid er erger uitgaat zien.
maar wel zonde van me geld en heb nog wel 2 potjes gehaald

Pagina's : [1] 2