Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Echte Liefde

sun_sarah_shine
08-08-2002, 22:21

Echte liefde..... Echte liefde nooit begrepen wat dat was Echte liefde iets waar ik vaak over las Echte liefde overkomt je vaak maar 1 keer Echte liefde hou je daarom ook de eer Echte liefde ik vond hem .echt waar Echte liefde iets wat ik d8 dat niet bestond maar is toch daar Echte liefde moet je koesteren en niet verwaarlozen Echte liefde ookal gaat het soms niet over rozen Echte liefde houd het in je hart en laat het je geliefde zien Echte liefde komt niet zomaar...als je het vond is dat verdient Echte liefde het is geschonken,en misbruik het niet Echte liefde het is meer dan het sexuele aspect dat je ziet Echte liefde heb je er een bel diegen dan ff of hou diegen ff vast Echte liefde ik heb het tegen jou...En ik kom gauw uit de Kast I Love You...... :Iluvu:

kickbokster
08-08-2002, 22:21
he hij is echt mooi ga zo door

sun_sarah_shine
08-08-2002, 22:23
Dank je :D...... het was een quiky..... maar ik heb begrepen dat ,mensen op yasmina dat wel leuk vinden..:D

EmiR_Soltan
08-08-2002, 22:37
Ware Liefde dat is ergens Ware Liefde waar ben jij? Ware Liefde hoe herken ik je? Ware verlangen ben jij dat? Ware verlangen hou je me voor de gek? Gesmolten gevoelens voor jou Natte Lippen van Jou Wenende gedachten door jou Dansend hart door jou Wie ben jij? Ben jij de Echte Liefde? Geef me een teken Geef me een hint SLR

sun_sarah_shine
08-08-2002, 22:41

Ware Liefde.... ware liefde herken je vanzelf Als jij het ondergaat weet je dat... Een gevoel dat je niet kan onderdrukken.. Een gevoel dat je zegt dat het de ware is... Geen bewijs nodig....jouw hart is bewij genoeg... je laten lijden door wat je hart je ingeeft... En je word beloont, want jij ondervind Ware liefde

EmiR_Soltan
08-08-2002, 22:54
Ware Liefde Jouw stem is bekend Ware Verlangen Jouw lach die me verwent Ware Gevoelens Jaren lang je achterna gerend Je door het hart laten leiden De ware uitnodigen en begeleiden De Liefde zonder bewijs Het hart is het bewijs

sun_sarah_shine
08-08-2002, 23:00
Daar kan ik niet tegenop... hehehe

EmiR_Soltan
08-08-2002, 23:11
De Liefde is geen Vulkaan De Liefde is geen Berg De Liefde is Jij Jij die mijn hart doet gebaren Jij de handen langs mijn haren Jij die mij naar jou doet staren Liefde zal ik lief hebben Liefde zal ik respecteren Liefde is net als rappen Liefde mag je niet onteren Liefde is een harnas Liefde is van glas Liefde kent geen kwaad Liefde komt en gaat Je kunt overal tegen op Tegen liefde zeg je nooit stop Liefde is een draad maar zonder strop Liefde is een daad gekleed in wit gewaad Liefde is een woord die mijn hart heeft doorboord Voor Sun_Sarah_Shine

sun_sarah_shine
08-08-2002, 23:16
BEdankt..!!!!....:D:D Wat lief.!!! en erg prachtig..ik heb je gedichten al vaker bewwonderd..!!! en uh...!!! Petje af hoor.!!! :hoedaf:

EmiR_Soltan
08-08-2002, 23:20
Dank Je weL, Dat heb je verdiend. Liefs EmiR (S)