Bekijk volle/desktop versie : verlamming .



13-07-2007, 19:06
er is onlangs een zeer belangrijk iemand voor mij ....gedeeltelijk verlamd geraakt .... .....

ik wil jullie vragen om douat te doen ....

moge allah jullie belonen

ik ben nu zo wanhopig en weet echt niet wat te doen....

wie van jullie heeft ook in zon situatie gezeten ? en wil mij zn ervaringen meedelen....

bij voorbaat bedankt .....



13-07-2007, 19:14


aub ....? wil iemand mij verder helpen....

13-07-2007, 20:59
Ik heb ook een familielid die gedeeltelijk verlamd is. Zijn linker lichaam zeg maar is volledig verlamd maar ja alles is maktab. Het is iets wat je spijtig genoeg niet kunt tegenhouden

13-07-2007, 21:07
jaah daarom .............

ik voel me zo nutteloos er is niks wat ik kan doen....

allah ye safieh

13-07-2007, 21:11


zovaak bekeken .....
en niemand die reageert

13-07-2007, 21:35

Citaat door meryam123:
selaaam3eilekom zuster,

ik lees je topic en wie er graag op reageren, ik ben vroeger in mij verleden ook verlamt geweest en heb veel meegemaakt, de moeilijkste dingen, maar alhamdollilah voor wat allah ons geeft liefste zuster aub wees niet wanhopig, wees blij wat allah ons geeft, dit is maar een test en de tegen van allah of hij er mee aankoort gaat of niet.

tevens is mij opa ook verlamt geworden aan 1 kant en hij kon niet praten en noem maar om niks bewegen maar allah is groot, en zit ieder situatie, dus wees aub niet verdrietig, ik ben zelf ook verlamt geweest aan mij benen, en steeds beetje na beetje is het beter en goed gekomen doe veel dua en sataka geef wil uit, als je midden in de nacht kan opstaan aub doe dit dan om saltat stigara te bidden en te wensen aan allah, en weet dit zijn zijn woorden:

Gedenk mij en ik zal je schenken!

Ya Rab Ya Allah ya Yjoe ya kajoem moge Allah dit meisje inschallah haar wensen doen vervullen en de gene die deze verlaming heeft snel weer beter maken allah oema amien ya rabbi alamin

graag hoor ik je tegemoet lieve zuster en aub geen zorgen maken wees allah dankbaar en hij zal je bijstaan.

als je met mij wil praten of wat dan ook ik hoor je echt graag en zal er inschallah voor je zijn als ik wat voor je kan doen of wat dan ook hoor ik dit graag,

wa selaam3eilekom



sokran voor je lieve reactie oughtie.....


ameen

ik zou het inderdaad erg leuk vinden om met iemand hierover te praten iemand die hetzelfde heeeft meegmaakt ....

jij zegt dat jij zelf helemaal bent opgeknapt ....mag ik vragen hoelang je hierover hebt gedaan,,,,?


als je het liever niet wil vertellen of via de pm begrijp k dat volkomen .....

ik ben erg opgelucht om jou reactie te zien .....

ik je weet niet hoe blij je me hebt gemaakt ...
nogmaals bedankt......

allah ye 3ouwnek inshaalah


13-07-2007, 21:50

Citaat door ~luna~:
er is onlangs een zeer belangrijk iemand voor mij ....gedeeltelijk verlamd geraakt .... .....

ik wil jullie vragen om douat te doen ....

moge allah jullie belonen

ik ben nu zo wanhopig en weet echt niet wat te doen....

wie van jullie heeft ook in zon situatie gezeten ? en wil mij zn ervaringen meedelen....

bij voorbaat bedankt .....




Allah ieshafieh.

Moge Allah deze persoon genezen inscha allah.

Weet precies hoe je voelt lieve schat.

Mijn moeder is sinds een jaar na een hersenbloeding ook verlamd aan de linkerkant.
Ze kan dus meskien heemaal niks zelfstandig en is altijd afhankelijk van andere mensen.

Ze heeft een tijd fysiotherapie gehad maar helaas is het niet verder gekomen dan een paar stapjes lopen als je haar heel goed vast hebt.

Ze is nu sinds afgelopen woensdag naar marokko en ik mis haar verschrikelijk .

Maak me zo een zorgen over hoe het met haar gaat, al wete ik dat ze in goeie handen is.

Als je wilt praten lieverd kan je altijd pmen.
Liefs

13-07-2007, 22:05

Citaat door Taseb7ant25:
Allah ieshafieh.

Moge Allah deze persoon genezen inscha allah.

Weet precies hoe je voelt lieve schat.

Mijn moeder is sinds een jaar na een hersenbloeding ook verlamd aan de linkerkant.
Ze kan dus meskien heemaal niks zelfstandig en is altijd afhankelijk van andere mensen.

Ze heeft een tijd fysiotherapie gehad maar helaas is het niet verder gekomen dan een paar stapjes lopen als je haar heel goed vast hebt.

Ze is nu sinds afgelopen woensdag naar marokko en ik mis haar verschrikelijk .

Maak me zo een zorgen over hoe het met haar gaat, al wete ik dat ze in goeie handen is.

Als je wilt praten lieverd kan je altijd pmen.
Liefs




JAAH LIEVERD IK SNAP DAT JE JE ZORGEN MAAKT .....HET IS TOCH JE MOEDER EN VOORAL nu je weet dat ze afhankelijk is van anderen ....

maar inshaalah komt het goed ..... allah ye safieha ....

bedankt ...voor je reactie

14-07-2007, 20:45

Citaat door meryam123:
selaam3eilekom lieve zuster,

bedankt voor je terug reatie, en je mag zeker uitdraat alles weten, maar weet wel dat het bij ieder persoon verschillend is, en het licht er aan hoe de hersen werken langzaam of snel, maar allah is groot dus alles is in hem handen! ik wil er graag met je over praten, maar misschien is dit wel fijner onderling. als jij dit ook wil hoor anders praat ik er alsnog over

wensje moeder heel veel beterschap en inschallah ya rabbi zal zij gauw inschallah weer de ouwe zijn en dan nog veel beter in haar oude peridos.

inschallah hoor ik het van je
graag gedaan hoor lieverd.....

maar het is niet mijn moeder die verlamd is ...hmdlh....(moge dit zo blijven)


het is iemand anders...

ik zou het inderdaad erg leuk/ goed vinden om hierover met jou te praten.....

pm me anders je msn ofso als je wil