Bekijk volle/desktop versie : Belangrijk bericht voor zwangere vrouwen --> Moeders voor moeders!



13-07-2007, 12:39
Beste dames,

Graag wijs ik jullie op de organisatie van 'Moeders voor moeders'.
Dit is een organisatie die de urine van een zwangere vrouw in de eerste maanden gebruikt voor het ontwikkelen van een geneesmiddel voor vrouwen die onvruchtbaar zijn.
Het gaat om de HCG hormoon die in de urine zit die gebruikt wordt voor de geneesmiddelen.
Deze hormoon heeft al voor vele vrouwen een hele omkeer aan hen leven gegeven doordat ze eindelijk zwanger hebben kunnen worden dankzij vrouwen die hen urine opgaven voor de organisatie.
Daarom roep ik ook alle vrouwen die zwanger zijn en in de eerste maanden zitten om mee te doen.
Het is een kleine moeite wat je neemt.
Elke week komt er een chaffeur de flesjes met urine meenemen en levert ook gelijk weer nieuwe lege flesjes.
Je werkt op vrijwillige basis dus je bent niks verplicht en je zit aan niks vast in principe.
Ook krijg je leuke geschenken allemaal.
Ik heb me deze week aangemeld waarna er iemand van de stichting bij me thuis kwam, nog even een zwangerschapstest afnam, die leuk voor me verpakte en alles heeft uitgelegd.
Elke vrijdag wordt de urine bij me opgehaald vanaf nu.
Verder kreeg ik een tijdschrift, wat brochures, een cdrom en de leuk verpakte zwangerschapstest.
Ook mocht ik kiezen uit diverse welkomstgeschenken en ik heb voor een dvd " Het wonder van een nieuw leven" gekozen die ik vandaag in huis gekregen heb.
Ook krijg ik bij het einde van de deelname wat begin september zal zijn kinderbordjes.
Toch wel veel, voor maar een paar flesjes urine wat je toch gewoon doorspoelt he..

Hier vind je een link van de site:

http://www.moedersvoormoeders.nl/

13-07-2007, 12:56


ik heb hier geen bewijs voor maar heb het via een imam gehoord: hij zeid at het haram is omdat je een deel van jezelf laat gebruiken om anderen zwanger te krijgen....en dit wordt als een soort van vreemdgaan gezien......Allah ou Allem ik wil geen onrust zaaien maar vraag het even na, wie weet!

verder wens je je een fijne zwangerschap, een makkelijke bevalling en een heerlijk kindje toe, inshAllah

13-07-2007, 13:03

Citaat door Yasmina1:
ik heb hier geen bewijs voor maar heb het via een imam gehoord: hij zeid at het haram is omdat je een deel van jezelf laat gebruiken om anderen zwanger te krijgen....en dit wordt als een soort van vreemdgaan gezien......Allah ou Allem ik wil geen onrust zaaien maar vraag het even na, wie weet!

verder wens je je een fijne zwangerschap, een makkelijke bevalling en een heerlijk kindje toe, inshAllah


BarakAllahoefiek Sis.

Volgens mij gaat dat om het gebruik van eicellen en zaadjes wa Allahoe3allam.
Met urine is het denk ik een andere verhaal omdat dat geen deel van jezelf eigenlijk is omdat het tot je uitwerpselen behoort, wa Allahoe3allam.
Ik ga niet voor een geleerde spelen, dus ga ik dit zeker even navragen!
BarakAllahoefiek.