Bekijk volle/desktop versie : Mijn moeder die mijn leven ontnam..



12-07-2007, 19:30


12-07-2007, 19:48


Eeeey Faridaaa, wacht op mij..! Thegya ehh thamza anders moeten we weer een te laat briefje halen..Ja wacht ik kan me boek niet vinden..
Ooww nee, en ja hoor alles viel op de grond..Faridaaaa, kom me helpen..Ik kom al, yeah handy kan je niet eens normaal je boeken pakken.. En ja hoor daar ging de 2e bel…Te laat dus.. Weet je Naima laten we maar gewoon niet gaan..Ik dacht waarom ook niet te laat zijn we toch dus. Heey Naima wil je dan ff mee naar de stad ff een cadeautje kopen voor Tarik..Ja is goed..

Naima had nu al bijna een jaartje met Tarik, als je ze samen zag je gewoon volop liefde in ogen, dat was zo mooi om te zien..
Ik integendeel wordt binnenkort 17, en heb nog nooit een vriendje gehad, ik was er volop tegen, als ik dan sommige meiden zag die om de 3 weken een nieuw vriendje hadden, werd mijn wil om geen vriendje nemen steeds sterker.. Ik vond me zelf nog jong om een vriendje te nemen, het zou zoiezo niet gelijk de ware kunnen zijn, dus waarom zou ik mezelf elke keer het verdriet doen om een vriendje te nemen en dat het dan naar een paar maanden uit zou zijn.. Veel jongens wilden wel wat met mij beginnen, maar ik heb altijd geweigerd..
Maar bij Naima en Tarik zag ik echte liefde, insahallah is dat voor haar ook de goede jongen.

In de stad aangekomen, liepen we de douglas binnen, waar er een mooie bewaker werkte. Heey Naima is hij niet iets voor jou, hahaha. Vaak deelden we onze meningen over jongens, maar voor mij was dat het niet meer dan dat. Hahaha de bewaker keek ons nog aan en lachtte, we lachtte terug en gingen naar de mannen afdeling. Farida kocht een Dior After Shave omdat ze bijna een jaar had met Tarik, ik was echt blij voor haar..We hadden nog een half uurtje voordat de volgende les begon, dus besloten we om terug naar school te gaan.
De dag verliep op school verder goed, we kregen onze tentamens cijfers terug voor de laatste periode, voor mij was dit jaar super gegaan..Ik was echt trots op mezelf dat wordt weer met een gelucht hart naar Marokko gaan. We hadden nog 2 weken en dan was het zo ver richting Marokko..

Toen ik thuis kwam zag ik dat niemand thuis was, er lag een briefje op tafel.

Heey Naima ik ben bij je tante, als je wilt kan je ook komen, Adil is vandaag jarig..
Kus Je moeder..

Adil mn neefje was jarig, ik dacht ach ja waarom ook niet..Ik besloot om eerst ff snel te gaan douchen en dan een leuk rokje ofso aan te doen en daarna een cadeautje voor hem te gaan halen, dat had mn moeder vast ook gedaan, maar ik hield ervan om hem te verwennen ik hield heel erg veel van hem. Ik zelf was enig kind, en had alles wat mn hartje wilde behalve een broertje of zusje, dat mistte ik wel. Maar het zij zo het is Allahs wil en dat accepteer ik.
Bij me tante aangekomen, kwam mn neefje rennend naar me toe.. Naima Naima ik ben vandaag jarig. Jaaa gefeliciteerd en ik gaf hem volop kusjes kijk eens een cadeautje voor jou..Dank je wel en hij gaf me een dikke kus. Het was een bestuurbare auto, kom Naima gaan we samen spelen..hahaha.
Ik begroette me moeder, tante en nichtjes. Later op de dag nam ik me neefje en nichtjes mee naar de speeltuin..In de speeltuin leerde ik een lief meisje kennen ze was 16 jaar en heette Leila..
We hadden het heel gezellig, en de kleintjes ook totdat we iemand hoorde schreeuwen...

12-07-2007, 19:59
Prachtig, Ga gauw verder meid...

12-07-2007, 20:00
gaaa gauw verder meid mooie verhaal
xxx

12-07-2007, 20:17


Dank jullie wel, voor jullie lieve reacties..
Ga zo snel mogelijk verder..