Bekijk volle/desktop versie : Ver van je ouders en de eenzaamheid overvalt je, plots opent Allah een deur voor je!



Pagina's : [1] 2

12-07-2007, 13:43
Dames,

Wie woont er nog meer ver van zn familie en voelt zich hierdoor vaak eenzaam om het feit dat je niet even snel langs kan wippen. Ze willen ook zo vaak helpen met de kids oppassen enzo...

Nu gebeurde er zoiets bijzonders mn werk verhuisde naar de andere kant van nederland en binnen hetzelfde bedrijf werd me een baan geboden precies bij mn ouders om de hoek!

Wat zouden jullie doen dames, mn ouders wonen trouwens 80 km bij ons vandaan!

12-07-2007, 13:46


waar wacht je op! spullen pakken! kan je man ook mee?

12-07-2007, 13:50
Ligt eraan of je man meewilt. Als zijn familie in jullie huidige woonplaats woont, dan zal hij wellicht moeite hebben om te verhuizen..

12-07-2007, 13:51
Fadma, waar wacht je op
Mits de situatie (werk etc) van je man het toelaat!

ps Hoe is het met kleine ?

12-07-2007, 13:52



Citaat door noona:
waar wacht je op! spullen pakken! kan je man ook mee?


waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Maar even serieus verhuizen dat zit er niet in, vandaar het dilemma

12-07-2007, 13:53
Tjah, als ik die kans zou krijgen zou ik die gelijk willen nemen, maar dan is er ook nog een man die hier mee in moet stemmen. Hoe zit het dan met de reisafstand naar zijn werk etc.....

Maar als het allemaal kan, dan zou ik het zeer zeker doen.

Ik vind het ook altijd vreselijk jammer dat ik niet even snel naar mijn ma kan om haar even te zien.

12-07-2007, 13:56

Citaat door Mozhima1:
Fadma, waar wacht je op
Mits de situatie (werk etc) van je man het toelaat!

ps Hoe is het met kleine ?


Wollah meid als het zou kunnen zou het geweldig zijn, lost een heleboel dillema's op m.b.t opas enzo...

Maar mn man is ook aan zn baan verbonden natuurlijk hij werkt al 15 of 16 jaar bij dezelfde organisatie.

En het feit is gewoon dat wij vrouwen ons makkelijk kunnen aanpassen aan situatie en omgeving bij mannen gaat dat niet zo makkelijk

p.s gaat goed met de kleine hoe is het met jou en je schatje? wanneer is de bruiloft, vergeet me niet uit te nodigen jongedame

12-07-2007, 13:56
Tja, ik vind dat je toch blij moet zijn dat je ouders er tenminste nog zijn, en dat je ze uberhaupt kan zien, al is het misschien even reizen. Sommige mensen hebben die mogelijkheid helemaal niet meer.

12-07-2007, 13:59

Citaat door serenity:
Tja, ik vind dat je toch blij moet zijn dat je ouders er tenminste nog zijn, en dat je ze uberhaupt kan zien, al is het misschien even reizen. Sommige mensen hebben die mogelijkheid helemaal niet meer.



daar heb je helemaal gelijk in meid! Hamdoulilah en heb ook nog ouders die echt alles voor me over hebben, zelfs al is de afstand groot.

12-07-2007, 14:04

Citaat door fadma:
daar heb je helemaal gelijk in meid! Hamdoulilah en heb ook nog ouders die echt alles voor me over hebben, zelfs al is de afstand groot.


Hamdoullah, Allah ie gellikom el ba3diatkoum.

12-07-2007, 14:09

Citaat door fadma:
Wollah meid als het zou kunnen zou het geweldig zijn, lost een heleboel dillema's op m.b.t opas enzo...

Maar mn man is ook aan zn baan verbonden natuurlijk hij werkt al 15 of 16 jaar bij dezelfde organisatie.

En het feit is gewoon dat wij vrouwen ons makkelijk kunnen aanpassen aan situatie en omgeving bij mannen gaat dat niet zo makkelijk

p.s gaat goed met de kleine hoe is het met jou en je schatje? wanneer is de bruiloft, vergeet me niet uit te nodigen jongedame

Dus verhuizen is geen optie.

De mijne komt straks mijn kant op, dus hoop dat hij zich dan zal kunnen aanpassen.

met mij is het ok. lang niet gesproken op
Binnenkort, na ramadan inschallah.
Als je komt, dan nodig ik je zeker uit!

12-07-2007, 14:10

Citaat door serenity:
Tja, ik vind dat je toch blij moet zijn dat je ouders er tenminste nog zijn, en dat je ze uberhaupt kan zien, al is het misschien even reizen. Sommige mensen hebben die mogelijkheid helemaal niet meer.



Goeg gezegd


12-07-2007, 14:24


Ik heb dat ook. Ik woon 160 km van mijn ouders vandaan. Is behoorlijk moeilijk en vooral in het begin voelde ik me heel eenzaam en er alleen voor staan.

Ik zou eerlijk gezegd zo graag terug willen naar mijn oude woonplaats, alleen mijn man heeft een vaste baan hier en wij hebben een huis gekocht.

Ach ja, het went allemaal wel. Het zou wel veel schelen met kinderen,oppas etc..

12-07-2007, 14:27

Citaat door Mozhima1:
Dus verhuizen is geen optie.

De mijne komt straks mijn kant op, dus hoop dat hij zich dan zal kunnen aanpassen.

met mij is het ok. lang niet gesproken op
Binnenkort, na ramadan inschallah.
Als je komt, dan nodig ik je zeker uit!



Aaaaaah liefde overwint alles insallah meid, of ik kom of nie ik wens je heel veel geluk!

12-07-2007, 14:29

Citaat door fadma:
Aaaaaah liefde overwint alles insallah meid, of ik kom of nie ik wens je heel veel geluk!


Amien inschallah. Ter zijne tijd pols ik je wel

Jij blijft dus daar wonen? hoe dat je dat met oppas nu als je werkt?

Pagina's : [1] 2