Bekijk volle/desktop versie : Aanslag in Algerije



Pagina's : [1] 2

11-07-2007, 14:11
In de afgelopen dagen heeft Frankrijk en Israël Marokko en Algerije gewaarschuwd voor serieuze aanslagen door Johadisten in Tamazgha met name in Marokko.
Een paar dagen later is het raak in Algerije. Vandaag hebben Islamisten 8 Algerijnen opgeblazen . Het aantal gewonden is nog onbekend.




Bron:

http://www.aljazeera.net/NR/exeres/3B6E2192-EFF0-4353-9789-163E3D37960A.htm

11-07-2007, 14:35


38 doden meldt alarabiya tv, als gevolg van de aanslag van een Jihadist.
De Moejahid is nog geen 20 jaar oud.

Terroristen laten jongen domme mensen zichzelf en hun volk opblazen. Mensen met gezonde verstand luisteren niet naar de moordenaars.





bron:
http://www.alarabiya.net/articles/2007/07/11/36462.html

11-07-2007, 20:42
ik ben nu in marokko ze verwachten aanslagen in tanger,casa,saidia, eljadida en andere toeristische trekplijsters..ze hebben het gemunt op discotheken,zwembaden en drukke plaatsen ik hoorde zelfs dat ze wat met die boten wouden doen die tussen spanje en marokko varen

11-07-2007, 20:45

Citaat door mocro_casa4life:
ik ben nu in marokko ze verwachten aanslagen in tanger,casa,saidia, eljadida en andere toeristische trekplijsters..ze hebben het gemunt op discotheken,zwembaden en drukke plaatsen ik hoorde zelfs dat ze wat met die boten wouden doen die tussen spanje en marokko varen



men zou daar dus alle marokkanen moeten weigeren. zwembaden, discotheken...de plaatsen waar ze het meest stampei maken.

11-07-2007, 21:34



Citaat door misbaksel:
men zou daar dus alle marokkanen moeten weigeren. zwembaden, discotheken...de plaatsen waar ze het meest stampei maken.


Marokkanen weigeren in MAROKKO? Dat lijkt me geen lucratieve business.

11-07-2007, 22:26

Citaat door Isli:

Vandaag hebben Islamisten 8 Algerijnen opgeblazen . Het aantal gewonden is nog onbekend.


Nou geweldig...
Islam is vrede..kaboem!!!

11-07-2007, 22:51
Die hond van een BIn Laden en ze schele kontenlikker Al-zahrawi zijn de oorzaak van deze moordlustige daad.

Die gasten moet je levend verbranden,arabieren zijn het grootste gevaar voor de wereld beschaving.

11-07-2007, 22:51
grappig hoe sommige hier over de term terrorisme spreken.....

11-07-2007, 23:11

Citaat door druifke:
Nou geweldig...
Islam is vrede..kaboem!!!



rot naar je kk moer man! als jij eens wist wat het inhield zat je hier niet zo slap te ouwehoeren!

11-07-2007, 23:12

Citaat door mocro_casa4life:
ik ben nu in marokko ze verwachten aanslagen in tanger,casa,saidia, eljadida en andere toeristische trekplijsters..ze hebben het gemunt op discotheken,zwembaden en drukke plaatsen ik hoorde zelfs dat ze wat met die boten wouden doen die tussen spanje en marokko varen



oh wat vreselijk man... ik hoorde net ook dat ze verwachten dat t een van deze dagen in marokko gaat gebeuren...

11-07-2007, 23:15

Citaat door mocro_casa4life:
ik ben nu in marokko ze verwachten aanslagen in tanger,casa,saidia, eljadida en andere toeristische trekplijsters..ze hebben het gemunt op discotheken,zwembaden
Mooi ... de juiste plaatsen ..... plekken waar je als Moslim niets te zoeken hebt

11-07-2007, 23:19

Citaat door moejahid_88:
Mooi ... de juiste plaatsen ..... plekken waar je als Moslim niets te zoeken hebt



en dus dat geeft die klootviolen het recht om voor Allah te spelen en mensen te vermoorden?

je zou je moeten schamen dat jij nog een Koranboek als plaatje hebt!

11-07-2007, 23:21


Allah geeft het leven en Allah neemt het leven
Allah houdt niet van mensen die Hem willen zijn!
en helemaal niet van mensen die andersmans leven nemen!

bijv. als je aan t vasten bent en je krijgt een klap DAN NOG is t enige wat je in werkelijkheid mag doen is zeggen ik vast!
als we als moslim zo rustig moeten zijn denk je dan werkelijk dat Allah wilt dat we mensen gaan vermoorden?

Allah roept wie Hij roepen wilt!
En Hij laat dwalen wie Hij wil laten dwalen!
De afrekening is bij Hem en niet bij een of andere mafkees die denkt door zo een laffe daad in de hemel te komen!

11-07-2007, 23:23

Citaat door Cuty:
Allah geeft het leven en Allah neemt het leven
Allah houdt niet van mensen die Hem willen zijn!

gelijk heb je.... wee degen die zich tot god heeft aan geroepen,,,,


Maar god houd niet van de onrecht vaardige volk...
Wn hij straft hun met ons handen,,,,, dat heeft hij ons verteld....

11-07-2007, 23:25

Citaat door Cuty:
rot naar je kk moer man! als jij eens wist wat het inhield zat je hier niet zo slap te ouwehoeren!


Wat houdt het dan in?

Pagina's : [1] 2