Bekijk volle/desktop versie : waar draait het leven om voor jullie?



Pagina's : [1] 2

11-07-2007, 00:19
1. Islam
2. Familie
3. Money

11-07-2007, 00:22



Citaat door 23_2:
bitches en ho's


player for life wella

11-07-2007, 00:22
Het leven draait nergens om,

11-07-2007, 00:23
Waar is je prachtige OT gebleven, A83. Die ene, waar je zo sexy stond te kijken.

11-07-2007, 00:24


ik zeg eerlijk dat islam plaats ik niet altijd boven alles he niet denken ik ben goeie moslim maar uiteindelijk is dat het belangrijkste

11-07-2007, 00:26

Citaat door moOie_mOker:
Waar is je prachtige OT gebleven, A83. Die ene, waar je zo sexy stond te kijken.


Jij en je reacties,

11-07-2007, 00:26

Citaat door moOie_mOker:
Waar is je prachtige OT gebleven, A83. Die ene, waar je zo sexy stond te kijken.


ik heb nu deze

11-07-2007, 00:32
Geld & Marokkaanse vrouwen.

11-07-2007, 00:37

Citaat door Stilletjes_:
Jij en je reacties,
Ik vroeg het me echt af .

Citaat door Amsterdammer83:
ik heb nu deze

Ik vind je ouwe beter, hoor. Je keek heel uitdagend enzo.. De droom van elke vrouw .

11-07-2007, 00:39
4. Blue eyes van Amsterdammer_83

11-07-2007, 00:42

Citaat door xanisax:
4. Blue eyes van Amsterdammer_83

, you can have him.



Wash shetti ras djalou wella lae .

11-07-2007, 00:48

Citaat door moOie_mOker:

Ik vind je ouwe beter, hoor. Je keek heel uitdagend enzo.. De droom van elke vrouw .


fuck dat ik hoef geen droomman te zijn. ik heb alleen mijn moeder, mijn tante, mijn nichtjes en mijn oma dat zijn mijn vrouwen. en tegen de tijd dat ik wil trouwen regel ik dat zoals het hoort, ga naar 1 van mijn getrouwde vrienden zeg: laat je vrouw een chica voor me hossele. en dan paar keer babbelen met dr vader erbij of dr broer en dan trouwen. en dan heb ik het over een vrouw met niqab, even maagdelijk als toen ze de baarmoeder verliet.

nu zijn het alleen spelletjes, alleen mongolen blijven plakken bij een spelletje, maar ik weet wat ik doe.

11-07-2007, 00:52



Citaat door Amsterdammer83:
fuck dat ik hoef geen droomman te zijn. ik heb alleen mijn moeder, mijn tante, mijn nichtjes en mijn oma dat zijn mijn vrouwen. en tegen de tijd dat ik wil trouwen regel ik dat zoals het hoort, ga naar 1 van mijn getrouwde vrienden zeg: laat je vrouw een chica voor me hossele. en dan paar keer babbelen met dr vader erbij of dr broer en dan trouwen. en dan heb ik het over een vrouw met niqab, even maagdelijk als toen ze de baarmoeder verliet.

nu zijn het alleen spelletjes, alleen mongolen blijven plakken bij een spelletje, maar ik weet wat ik doe.

Het eerste wat ik deed toen ik dit las was lachen. Maar algauw beseft moOie_mOker dat dat niet netjes was, en hield zich verder in.


Heb effe een belangrijker iemand aan me kop . Reageer zo wel weer op je. Don't be afraid, het zal niet lang duren .

11-07-2007, 01:03

Citaat door moOie_mOker:
, you can have him.



Wash shetti ras djalou wella lae

Ik snap

Ik wil alleen zijn ogen

Citaat door Amsterdammer83:
fuck dat ik hoef geen droomman te zijn. ik heb alleen mijn moeder, mijn tante, mijn nichtjes en mijn oma dat zijn mijn vrouwen. en tegen de tijd dat ik wil trouwen regel ik dat zoals het hoort, ga naar 1 van mijn getrouwde vrienden zeg: laat je vrouw een chica voor me hossele. en dan paar keer babbelen met dr vader erbij of dr broer en dan trouwen. en dan heb ik het over een vrouw met niqab, even maagdelijk als toen ze de baarmoeder verliet.

nu zijn het alleen spelletjes, alleen mongolen blijven plakken bij een spelletje, maar ik weet wat ik doe.


Waar slaat dit op

Ja joh ga chicks hosselen zoals je het noemt, alsof we tegenwoordig allemaal zo makkelijk zijn

Succes ermee blue eyes

11-07-2007, 01:08

Citaat door xanisax:


Waar slaat dit op

Ja joh ga chicks hosselen zoals je het noemt, alsof we tegenwoordig allemaal zo makkelijk zijn

Succes ermee blue eyes


ik heb het niet over chicks hossele mop, ik doe daar niet aan, meiden versieren interesseert me niet, anders had ik wel een top 4 ipv top 3.

Pagina's : [1] 2