Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Vraagje Over Lenzen



Pagina's : [1] 2 3

10-07-2007, 15:43
DAMES,

IK GEBRUIK CONTACTLENZEN MET STERKTE GEEN KLEUR, MAAR MIJN VRAAG IS IK KOOP ZE DE LAATSTE TIJD GEWOON VAN DE KRUIDVAT, EEN PAK MET 3 SETJES, ALLEEN ZIJN HET MAANDLENZEN EN IK HEB GEBRUIK EEN SETJE VAAK MEER DAN EEN MAAND SOMS ZELF 3 MAANDEN EN VRAAG ME AF OF DIT ERG IS VOOR JE OGEN, MERK LAATSTE TIJD WEL DAT ALS IK ZONDER LENZEN OF BRIL THUIS ZIT ALLES WAZIG ZIE, KAN NIET EENS MEER SCHOONMAKEN ZONDER STERKTE.

MIJN STERKTE BLIJFT WEL HETZELFDE MAAR TOCH VOELT HET ALSOF HET SLECHTER WORDT. WIE KAN ME HIERMEE HELPEN.

SOUKRAN ALVAST

10-07-2007, 15:47


koop gewoon lenzen bij de lenzenman,

10-07-2007, 15:48

Citaat door INIMINI:
DAMES,

IK GEBRUIK CONTACTLENZEN MET STERKTE GEEN KLEUR, MAAR MIJN VRAAG IS IK KOOP ZE DE LAATSTE TIJD GEWOON VAN DE KRUIDVAT, EEN PAK MET 3 SETJES, ALLEEN ZIJN HET MAANDLENZEN EN IK HEB GEBRUIK EEN SETJE VAAK MEER DAN EEN MAAND SOMS ZELF 3 MAANDEN EN VRAAG ME AF OF DIT ERG IS VOOR JE OGEN, MERK LAATSTE TIJD WEL DAT ALS IK ZONDER LENZEN OF BRIL THUIS ZIT ALLES WAZIG ZIE, KAN NIET EENS MEER SCHOONMAKEN ZONDER STERKTE.

MIJN STERKTE BLIJFT WEL HETZELFDE MAAR TOCH VOELT HET ALSOF HET SLECHTER WORDT. WIE KAN ME HIERMEE HELPEN.

SOUKRAN ALVAST
Lenzen van de kruidvat zijn super slecht voor je ogen!
Als ik jou was zou ik langs de opticien gaan en nieuwe lenzen bestellen!

En niet alles zomaar in je ogen dauwen! Het zijn wel je ogen en daar moet je je leven lang mee!

10-07-2007, 15:54

Citaat door INIMINI:
DAMES,

IK GEBRUIK CONTACTLENZEN MET STERKTE GEEN KLEUR, MAAR MIJN VRAAG IS IK KOOP ZE DE LAATSTE TIJD GEWOON VAN DE KRUIDVAT, EEN PAK MET 3 SETJES, ALLEEN ZIJN HET MAANDLENZEN EN IK HEB GEBRUIK EEN SETJE VAAK MEER DAN EEN MAAND SOMS ZELF 3 MAANDEN EN VRAAG ME AF OF DIT ERG IS VOOR JE OGEN, MERK LAATSTE TIJD WEL DAT ALS IK ZONDER LENZEN OF BRIL THUIS ZIT ALLES WAZIG ZIE, KAN NIET EENS MEER SCHOONMAKEN ZONDER STERKTE.

MIJN STERKTE BLIJFT WEL HETZELFDE MAAR TOCH VOELT HET ALSOF HET SLECHTER WORDT. WIE KAN ME HIERMEE HELPEN.

SOUKRAN ALVAST


Salaamoe 'aileikom

De lenzen van kruidvat zijn idd slecht. Het is niet goed voor je ogen om lenzen 3 maanden in tehouden terwijl ze voor een maand zijn je ogen krijgen dan geen lucht,,
Ik heb ook lenzen maar krijg ze iedere maan opgestuurd door pearl. Van kruidvat beter niet meer kopen veel mensen hebben daarover geklaagd.

Groetjes,

10-07-2007, 16:00


oh ok dan ga ik morgen gelijk naar de opticien, welke is goed ?

ben bang gek zo erg kan niet eens meer schoonmaken zonder lenzen of bril of tv kijken van dichtbij eerst was echt niet zo.

10-07-2007, 16:05

Citaat door INIMINI:
DAMES,

IK GEBRUIK CONTACTLENZEN MET STERKTE GEEN KLEUR, MAAR MIJN VRAAG IS IK KOOP ZE DE LAATSTE TIJD GEWOON VAN DE KRUIDVAT, EEN PAK MET 3 SETJES, ALLEEN ZIJN HET MAANDLENZEN EN IK HEB GEBRUIK EEN SETJE VAAK MEER DAN EEN MAAND SOMS ZELF 3 MAANDEN EN VRAAG ME AF OF DIT ERG IS VOOR JE OGEN, MERK LAATSTE TIJD WEL DAT ALS IK ZONDER LENZEN OF BRIL THUIS ZIT ALLES WAZIG ZIE, KAN NIET EENS MEER SCHOONMAKEN ZONDER STERKTE.

MIJN STERKTE BLIJFT WEL HETZELFDE MAAR TOCH VOELT HET ALSOF HET SLECHTER WORDT. WIE KAN ME HIERMEE HELPEN.

SOUKRAN ALVAST


hey meid
ik heb al heel lang lenzen en ik loop ook bij een oogarts!
ik weet niet wat je sterkte is, maar als het heel hoog is of redelijk hoog is, kan je beter naar een oogziekenhuis gaan!
het is zo dat als je in de lengte bent volgroeid dus ongeveer rond je 21ste gaan je ogen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zelden achteruit en als ze slechter worden is het maar een beetje!
Je ziet wazig zonder bril of lenzen omdat je ogen gewend zijn geraakt aan de sterkte van je bril en lenzen en daardoor een beetje lui zijn geworden ! Maar je moet ze ook niet vermoeien door geen bril/lenzen te dragen!

hoop je voldoende te hebben geholpen!! kus

10-07-2007, 16:05

Citaat door INIMINI:
DAMES,

IK GEBRUIK CONTACTLENZEN MET STERKTE GEEN KLEUR, MAAR MIJN VRAAG IS IK KOOP ZE DE LAATSTE TIJD GEWOON VAN DE KRUIDVAT, EEN PAK MET 3 SETJES, ALLEEN ZIJN HET MAANDLENZEN EN IK HEB GEBRUIK EEN SETJE VAAK MEER DAN EEN MAAND SOMS ZELF 3 MAANDEN EN VRAAG ME AF OF DIT ERG IS VOOR JE OGEN, MERK LAATSTE TIJD WEL DAT ALS IK ZONDER LENZEN OF BRIL THUIS ZIT ALLES WAZIG ZIE, KAN NIET EENS MEER SCHOONMAKEN ZONDER STERKTE.

MIJN STERKTE BLIJFT WEL HETZELFDE MAAR TOCH VOELT HET ALSOF HET SLECHTER WORDT. WIE KAN ME HIERMEE HELPEN.

SOUKRAN ALVAST



Heey meid,

Ik heb ook ooit een tijd lenzen van de kruitvat gebruikt ik had die van 3 maanden. ik had ze soms ook langer ingehouden dan 3 maanden, ik merkte zelf niet zo heel veel verschil. eigenlijk zijn ze slecht, mijn ogen zijn wel achteruit gegaan. ik heb nu zelf lenzen van de pearl 6 maanden pakket krijg je voorraad voor 6 maanden inclusief vloeistof. ieder maand moet je dan nieuwe in doen. je bent wel duurder uit maar ze bevallen me goed en dit geeft je meer een vertrouwd gevoel.

10-07-2007, 16:16
soukran dames voor jullie advies ik ga morgen even langs de opticien, oogarts geef ik wel een bezoek na mijn vakantie duurt lang voordat je eindelijk een afspraak hebt hij de oogarts. mijn sterkte is -2.75. maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook normaal be3da in mijn huis kan rondlopen zonder onzeker te zijn dat ik iets verkeerd zie of helemaal niet zie. vooral in de ochtend als ik wakker wordt wil ik even tekenfilms kijken nou kan dus niet moet toch opstaan en mijn gezicht wassen en lenzen indoen, nou sta ik gelijk op hahaha.

maar mijn ogen zijn niet beschadigd doordat ik te lang dezelfde lenzen droeg?

welke opticien raden jullie me aan?

10-07-2007, 16:23

Citaat door INIMINI:
soukran dames voor jullie advies ik ga morgen even langs de opticien, oogarts geef ik wel een bezoek na mijn vakantie duurt lang voordat je eindelijk een afspraak hebt hij de oogarts. mijn sterkte is -2.75. maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook normaal be3da in mijn huis kan rondlopen zonder onzeker te zijn dat ik iets verkeerd zie of helemaal niet zie. vooral in de ochtend als ik wakker wordt wil ik even tekenfilms kijken nou kan dus niet moet toch opstaan en mijn gezicht wassen en lenzen indoen, nou sta ik gelijk op hahaha.

maar mijn ogen zijn niet beschadigd doordat ik te lang dezelfde lenzen droeg?

welke opticien raden jullie me aan?


Pearl,,die heb ik zelf ook,, ze zijn echt goed hoor

10-07-2007, 16:29
hoeveel betaal je voor 6 maanden?

10-07-2007, 16:38
Ja ik heb ook bij de pearl, normaal pakket kost €69 (zacht lenzen) als ik het goed heb. maar ik ben duurder uitgekomen,, want er werd uitgelegd ofzo als je een cilinder in je oog hebt dat de prijzen omhoog gaan. dat was bij mij het geval in me linker oog dus de prijs bij mij was gestegen tot €174.
maar daarbij zat er eenmalig prijs van €35 euro dat je zowieso moet betalen. ik hoop dat ik je goed heb geinformeerd

10-07-2007, 17:30

Citaat door INIMINI:
DAMES,

IK GEBRUIK CONTACTLENZEN MET STERKTE GEEN KLEUR, MAAR MIJN VRAAG IS IK KOOP ZE DE LAATSTE TIJD GEWOON VAN DE KRUIDVAT, EEN PAK MET 3 SETJES, ALLEEN ZIJN HET MAANDLENZEN EN IK HEB GEBRUIK EEN SETJE VAAK MEER DAN EEN MAAND SOMS ZELF 3 MAANDEN EN VRAAG ME AF OF DIT ERG IS VOOR JE OGEN, MERK LAATSTE TIJD WEL DAT ALS IK ZONDER LENZEN OF BRIL THUIS ZIT ALLES WAZIG ZIE, KAN NIET EENS MEER SCHOONMAKEN ZONDER STERKTE.

MIJN STERKTE BLIJFT WEL HETZELFDE MAAR TOCH VOELT HET ALSOF HET SLECHTER WORDT. WIE KAN ME HIERMEE HELPEN.

SOUKRAN ALVAST



Salaam, INIMINI.

Ik heb zelf ook lenzen gebruikt, alleen waren het kleurlenzen. Elke keer wanneer ik ze eruit haalde, zag ik wazig. Ik dacht dat het vanzelf over zou gaan, maar het ging steeds slechter. Vervolgens werden mijn ogen helemaal rood, en was iets raars in m'n oog, dat net slijm leek.
Totdat ik naar de huisarts ging, kreeg ik 3 medicijnen die ik moest gebruiken. En na 5 dagen, alhamdoulillah, was het over.

Dus misschien dat je langs zou kunnen gaan, bij een huisarts.

10-07-2007, 18:05


nooit lenzen bj de kruidvat kopen,ga naar een opticien.je ogen zijn heel belangrijk zorg goed voor ze!

10-07-2007, 18:20
pearl is oke ik heb ook cilinder maakt t allemaal iets diuurder maar ja beter dan die goedkope troep en hans anders vind ik ook superslecht

10-07-2007, 18:41

Citaat door bentbled:
pearl is oke ik heb ook cilinder maakt t allemaal iets diuurder maar ja beter dan die goedkope troep en hans anders vind ik ook superslecht


ik had eerst in een andere winkel geinformeerd alleen die waren duurder al 130 zonder cilinder dus ik dacht mooi niet (heb er wel eerder me bril vandaan) en die heeft me ook laten weten dat specsavers en hans anders niet goed waren.. want ze hadden veel klanten gekregen die daar voorheen lenzen hadden gekocht (okee klinkt beetje klanten toetrekken, maar hij zei ook van dat natuurlijk niet iedereen dat probleem zal hebben) maar goedd heb maar voor pearle gekozen.. maar verder l

Pagina's : [1] 2 3