Bekijk volle/desktop versie : Dikke agente trekt aan microfoon



10-07-2007, 15:28
Politie dreigt GeenStijl met juridische stappen

Een politiestaat meneer...Oh jee, gedonder met de pliesie. Deze keer is het menens en is de zaak doorgespeeld aan de afdeling juridische zaken van het korps Amsterdam Amstelland. Wat wil het geval. Onze Rutger en Twan wandelden vanochtend de bunker uit en stuitten voor de deur op een aanrijding. Leuk voor GeenStijl, want onze bezoekers zijn gek op ongelukken. Dus keurig hoor- en wederhoor toepassen, standup maken en monteren maar. Ho, wacht daar komt de pliesie, was al tijdje terug gevraagd om assistentie, maar koffie was nog niet op. Even schadegevalletje opnemen, met 8 man sterk. En of Rutger en Twan even willen opzouten. Wat volgde was een soort van straattheater met een dikke Tonnie in de hoofdrol. Uiterst vermakelijk allemaal, over tot de orde van de dag. Tenminste, zo dachten we. binnen 5 minuten bureau voorlichting aan de telefoon. Uitzending van de beelden zou automatisch vervolging betekenen. Vol verwachting klopt ons hart. FILMPJE...

bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/950361.html

Deze is ook grappig.

10-07-2007, 15:32



10-07-2007, 15:33
Duurt me te lang...

10-07-2007, 15:38

Citaat door Qaoutar:
Duurt me te lang...


En deze?


10-07-2007, 16:01


Tering wat is die gast leluk.

10-07-2007, 16:01
En zo niet grappig.

10-07-2007, 16:11

Citaat door lemster:
En zo niet grappig.


Daarom hebben ze ook inburgeringscursus uitgevonden, zodat mensen deze cultuur beter kunnen waarderen.

Echter denk ik niet dat ze Hans Teeuwen tijdens hun opleiding krijgen, helaas een gemiste kans.

Overigens is het niet zo schandalig hoor, veel autochtonen kunnen Freek de Jonge niet volgen en voelen zich op hun piemeltje getrapt indien een allochtoon dat wel kan. (ze kijken dan ongeloofwaardig)