Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Een goede Vriend( EmiR_Soltan)

roosroosje
08-08-2002, 14:18

Ja, ben ik jou bloempje? Vanaf het begin jou roosje? Ja, ik voel me aangesproken. jij mijn goede vriend met alle respect die jij verdient, Jij mijn goede vriend die alles verdient. Jij verdient alles wat mooi is, jij verdient het om te genieten van het leven, Mijn vriendschap zal ik je voor altijd geven. Jij mijn ster aan de hemel, Jij bent een koning met jou woorden zo zoet als honig. Liefs Roosje.

angeleyes_20
08-08-2002, 14:31
hey roosje bedoelt hij jou????? hij heeft het over mij hoor ik ben zijn maatje :) just khiding :bril:

roosroosje
08-08-2002, 14:48
Hoi meid, Dat maakt niet uit, ik gun het je. Ik voelde me aangesproken vandaar maar als jij zijn maatje bent is dat alleen maar leuk. Liefs roosje.

angeleyes_20
08-08-2002, 14:56
dank je wel lieverd maar iedereen hier is een vriend en vriendin van elkaar en jij bent ook mijn maatje roosje kusjes angel :)

roosroosje
08-08-2002, 15:08

Jij ook Kanjer, Jij bent trouwens ook TOP en ga zo door lieve schat. Kusjes van Roosje. :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zw

EmiR_Soltan
10-08-2002, 17:14
Een Rode Roos Een Paar Engelen Ogen Jij die mijn gevoelens koos het geluk en de tranen die opdrogen Vriendschap kent geen einde Jullie de vrienden zijnde Een maaiskorrel in mijn hart Een rozenzaad in mijn gedachten Mijn dank Een Broer Een Vriend Een Oom Een Neef zal ik voor je zijn LIEFS (S)

angeleyes_20
10-08-2002, 18:18
hey gebroken als jij indruk wil maken op die mooi meid van je moet je eerst je inerlijk veranderen want die is waardeloos als jij denkt dat je perfect bent vertel mij dan wat respect inhoud dat is iets wat jij totaal niet kent

angeleyes_20
10-08-2002, 18:38
nee ik ken je niet maar asl je op zo een manier indruk wilt maaken dan weet ik al genoeg verzin iets origineels man

angeleyes_20
10-08-2002, 18:51
i have a live sweety a better live than yours ik hoef teminste niet van die belagelijke acties te verzinnen get some brains you don"t have any brains :)

angeleyes_20
10-08-2002, 19:36
nee hoor mijn naam past perfect bij me en inderdaad ik ben sirieus en ik ben er trots op ik ben iedergeval geen leeghoofd net als jij i take a pepsi and you take a sisi hahahahah and you are a living hel :schrik2: ik schrik nu al van je

roosroosje
10-08-2002, 22:22
Ruzie maken doe je niet hier, GEBROKEN, laat angel met rust en heb respect voor elkaar. Verder een prettige avond, Roosje.

EmiR_Soltan
10-08-2002, 22:32
Een Goede Vriend Het leven heeft jou verdiend Schoonheid door jou bemind Jouw hart waar ze zich bevindt De dame van jou leven Waar jij echt om kunt geven Naar een levensdoel streven