Bekijk volle/desktop versie : ~*~Te veel~*~



Pagina's : [1] 2

08-07-2007, 14:39
Salam beste leden,
ik wil een verhaal schrijven over een meisje dat Karima heet. Ze houdt erg veel van jongens.... && die kan ze ook krijgen! Maar als je zoveel jongens kan krijgen, loopt het dan wel goed af ? Nou mOppiies.... Hoor wel of K verder moet hea ? ... Ik begin als ik 4 reactiies heb .

08-07-2007, 15:48


wat dacht je er van om een stukje te plaatsen
en weer orgineel !!!

09-07-2007, 16:32
Uppiee Begin Maar

19-07-2007, 00:16
Hier 1e vervOgjj dan :

"Nee!" gilde ik. Dat kán gewoon niet ! Yassier heeft me net gevraagd moet je weten. En niet zomaar ? Maar voor de héle klas; mét een roos erbij. Oh God, dit is zó erg. Ik bedoel: ik kan nu toch geen nee zeggen ? Voor de hele klas.... Ik word zeker zó rood, maar ach, ik vind hem toch al leuk vanaf de 1e ? Alle meisjes eigenlijk, maar nu hij me vraagt is het opeens niet meer zo leuk. De hele klas kijkt me verwachtingsvol aan. "Eeh... Ja?" Het is meer een vraag dan een antwoordt. De hele klas begint te gillen, te fluisten en te klappen; je kent het wel. Gelukkig is dit de laatste les dus vlugt ik de klas uit. Me beste vriendin Kess kijkt me met een big smile aan. "Hij heeft je gevraagd!" roept ze ongelovig. Ik haal me schouders op en loop wat sneller. Sheriffa kijkt me vernietigend aan als ze langsloopt. We zijn al sinds vorig jaar, in de 1e, vanaf kamp geen vriendinnen. Ze was al heel lang mijn beste vriendin. Nu niet meer dus.... Nu is dat Kess. Kess knufeelt me. En zegt:"Wauw meid! Je hebt het helemaal gemaakt." Ze trekt een pruillipje en kijkt zogenaamd jaloers. Dan zegt ze:" Ik ben jaloers." We moeten allebei lachen.

Ik zit in Kess kamer het liedje 'Cry' van Rihanna te luisteren; natuurlijk zing ik zo hard mee dat zelfs de buren het moeten horen. Kess gooit lachend een kussen naar me, die ik met gemak opvang. Ik kijk haar met zo'n blik aan, ze wil me net slaan als er op de deur wordt geklopt. Daardoor valt ze voor over, natuurlijk lach ik haar uit. "Wat moet je? En wie ben jij ?" roept Kess tegen de deur. "Je fuxking eigen broer,G," antwoordt Nate aan de andere kant van de deur. "Wat moet je ?!" snauwt Kess. "Karima's moeder heeft iets voor jullie.... of zo?" Kess staat op en loopt naar de deur. Ze draait zich naar me om en wenkt me. Me moeder zit op de bank te lachen met Kess' moeder. Ze kennen elkaar pas maar het lijkt of ze elkaar ééuwen kennen. Ze glimlachte. "Jullie zijn toch zulke goeie vriendinnen?" begint mijn moeder, zonder op antwoordt te wachten gaat ze verder. "Daarom hebben Valery en ik iets voor jullie gekocht..." Je meent het, denk ik sarcatisch. Ze pakte twee doosjes, 'Oeps' denk ik. Ze gaan ons toch geen vriendsschaps kettinkjes geven? Dat droeg ik in groep 5 ! De moeder van Kess gaat verder. "De meeste vriendinnen hebben een ketting...." Daar komt het denk ik. "Maar jullie hebben iets fassineerenders !" Fassineerenders? Wat een nerd, 'Oewp!" denk ik, nu beledig ik Kess. Haar moeder is nog al opgewonden. "Nou maken jullie die doosjes nog open ?" zegt mijn moeder. We pakken allebei de doosjes open en kijken elkaar met zo'n blik aan. Ik maak het snel open, ik ben gék op cadeautjes ! "Waaaauw!" roept Kess opgewonden. " Oh My G..." Mijn mond valt geloof ik letterlijk open. Echt gouden ringen met ónze namen ! ... En een hartje er tussen ! "Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen..." Kess huilt bijna ! Zo'n mooi cadeau heb ik nooit gehad, echt waar ! We omhelden onze moeders en doen de ringen aan. "Nate-ie-boy?!" roept Kess opgewonden tegen haar broer. Hij is echt zó'n lekker ding. Maar hij is zeventien. En ik heb géén idee of hij nog op school zit ? "Kijk onze ringen eens!" roept ze uit. "Leuk," zegt hij zonder van z'n spel weg te kijken. Hij speelt pro evelution Soccer-nog iets. "Je kijkt niet eens !" roept Kess geïriteerd uit. Hij draait z'n bureau stoel naar ons om. Dan ziet hij mij opeens. "Eey Karima?" Ik bloos. "Ja ?" Hij kijkt naar Kess. "Kom 's ff..."


19-07-2007, 00:29


And uwpp!!

Nieuwe fan

Dikke kus Nadia

20-07-2007, 17:24
Verder!!!!!!!!!!!

20-07-2007, 17:38
kort vervOlgjj:
Kess doet een stap naar voren, dan zegt Nate. "Ik heb het niet tegen jou, geak!" Met een rood hoofd dringt het tot me door dat hij het dus wel tegen míj moet hebben. Ik vraag voor zekerheid dus nog maa:"Ik?" Hij lacht en antwoordt:"Jaa, jij!" Ik kijk onhandig om me heen. Kess weet wel dat ik d'r broer 'kanp' vind. Ze heft fantasie man! Alleen omdat ik dat zei, begon ze te fantaseren over hoe we zouden trouwen end an zouden wij familie worden, geakkie. Dan kijkt Nate even geïriteerd naar Kess. "Euh-eeh... Wil je ons even laten D ?" Ze kijkt me veel betekend aan, snel kijk ik de andere kant op. Voor ze de kamer verlaat geeft ze tóch kommentaar; dat doet ze áltijd. Ze kan het ook nóóit laten ! "Noem me nou geen D! Maar minstens Kess..... Of zelfs G !!!!" Dan loopt ze de kamer uit; hoofdschuddend kijkt haar broer haar na. Dan trekt ie sexy z'n wenkbrauw omhoog. "Eehh... Heeft Yassier je gevraagd ?" Ik knik. "Heeft hij dat ene over mij verteld?"vraagt ie opeens onzeker. "Nee, welk ene ?" Hij kijkt me even aan, en fluisterd dan:" Kom 's ff..." Ik loop naar 'm toe. Hij trekt me op z'n schoot. Ik wordt rood, wat wil hij hier mee berijken ? Hij kust me in me nek. Alles. Er gaat een lekker soort rilling over me heen. Opeens gaat de deur open..................


22-07-2007, 16:01
je moet niet meteen ja zeggen sufferd

23-07-2007, 21:12
hOe Bdoel Je Fatoema ?

01-08-2007, 18:06

Citaat door xc30:
wat dacht je er van om een stukje te plaatsen
en weer orgineel !!!


hOe Bdoel Je eigenlijk ?

01-08-2007, 18:08
Kom op met een vervooooolg dan!!!

01-08-2007, 18:27
Speciaal voor chebba_muziek ღ

Ik keek op om te zien wie het was, het was Kess. Toen hij haar zag duwde hij me snel weg, en zei:" Snap je ?" alsof hij een of andere som zat uit te leggen.
"Ik had jullie gezien !" riep Kess overdreven uit. "Wat ?" Ze keek met pretlichtjes aan."Jullie !" Ik bloosde. "Playertje, van me," lachte ze. Dat is waar ook, ik heb met Yasser. Ik voel in eens niks byzonders meer van hem. "Niet mijn probleem." Ik keek maar wat droog voor me uit. "Lievuurd," zei ik overdreven. "Zal ik het uitmaken met Yasser ?" Ze deed een ander liedje. "Weet je dat als je het uitmaakt met Yasser je een xxxx bent ?" Ik keek haar koel aan. "Nee ?" Ze liep rondjes op de maat van de muziek. "Doe eens even Umberella ?" zei ik ter afleiding. "Luister dan ! Jij kunt iedereen krijgenIk niet ! Oooh Shi-hit !..." jammerde de Kess. "Lieverd, je bent echt mooi. So butifull......" grapte ik.


Ik ga zo wel verder , maar moet echt Charmed kijken


01-08-2007, 18:30


Okeeeej ga verder ga ook even kijken beslamaaaaa
Up!

02-08-2007, 19:15
Uppp

Ga gauw verderr!!

02-08-2007, 20:35
nieuw fan erbij
egt een leuk verhaal
up up meid ga gauw verder

Pagina's : [1] 2