Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Coca-cola light



08-07-2007, 12:58
Hoe ongezond is dit? ..Ik ben er echt verslaaaafdd aan en het helpt me echt met me dieet namelijk het maakt me sneller vol en denk ik niet zo snel meer aan om verder te eten ..Maar heb ook weer gehoord dat er zoveel vet inzit :s ..

08-07-2007, 13:14



Citaat door It_Girl:
Hoe ongezond is dit? ..Ik ben er echt verslaaaafdd aan en het helpt me echt met me dieet namelijk het maakt me sneller vol en denk ik niet zo snel meer aan om verder te eten ..Maar heb ook weer gehoord dat er zoveel vet inzit :s ..



Vet in coca cola? koolhydraten bedoel je.....
Tjah ik zou zeggen, zolang je het met mate drinkt, dus niet hele flessen per dag, geen probleem. Let wel op, het is gezoet met aspartaam. Is net zo slecht, misschien wel slechter....


08-07-2007, 15:32

Citaat door DuNyA_NL:
Vet in coca cola? koolhydraten bedoel je.....
Tjah ik zou zeggen, zolang je het met mate drinkt, dus niet hele flessen per dag, geen probleem. Let wel op, het is gezoet met aspartaam. Is net zo slecht, misschien wel slechter....



ik doe precies hetzelfde als jou it_girl, om dezelfde reden en ik vind het gewoon lekker

Maar hoezo is aspartaan misschien wel slechter of gewoon slecht??? Ik drink soms echt een liter cola light per dag

08-07-2007, 15:57
ja ik zit er ook voller van en ben ook op dieet hiihi
maar zit er vet in! :O

08-07-2007, 16:42


meiden.... er zit geen vet in coca cola... maar koolhydraten... dat wordt wel weer door je lichaam in vet omgezet als je het niet verbruikt.

in cola light zitten weliswaar niet veel koolhydraten, en weinig Kcal. Maar goed van die zoetstof moet je ook weer niet veel van binnen krijgen. Dus geen liters per dag naar binnen werken.

ben ook serieus verslaafd geweest aan cola light, en daarnaast at ik ook alles light. Ik kreeg er wel vage klachten door al dat zoetstof. Maar de een is er natuurlijk gevoeliger als de ander. Ik zou zeggen ga eens googlen op aspartaam, light dranken etc etc....

Dus jah, ik dnk wel dat het ok is, maar met mate. Water is nog steeds het beste (I know hahaha geen smaak.........)

08-07-2007, 17:13
Hoe ongezond?

Naast het feit dat er ZOETSTOFFEN inzit ipv suiker & zoetstoffen bekend zyn om hun kankerverwekkende stoffen is het ja best wel ongezond.

Als je wilt dieten doe het dan gezond & drink geen prik.

Pers zelf fruitsap ; drink water ; maak een heerlyke fruitshake etc. dat is allemaal gezond.

Light dranken zyn altyd ongezond, ik neem altyd gewone cola.

Liever dat, dan light.

08-07-2007, 18:09

Citaat door 2_Heartbreak_3:
Hoe ongezond?

Naast het feit dat er ZOETSTOFFEN inzit ipv suiker & zoetstoffen bekend zyn om hun kankerverwekkende stoffen is het ja best wel ongezond.

Als je wilt dieten doe het dan gezond & drink geen prik.

Pers zelf fruitsap ; drink water ; maak een heerlyke fruitshake etc. dat is allemaal gezond.

Light dranken zyn altyd ongezond, ik neem altyd gewone cola.

Liever dat, dan light.



you go girl, thats what I m trying to say

08-07-2007, 19:03
coca cola light is juist het ideale afslankmiddel.
er zitten nauwelijks calorien in !
Het is mijn moeder ook voorgeschreven door de dietiste
Ik drink het nu elke dag, en word er echt niet dik van hoor!