Bekijk volle/desktop versie : Belgische verwacht twee eeneiige tweelingen



08-07-2007, 03:04
BRUSSEL -
Een 24-jarige Belgische uit de buurt van Gent is in verwachting van twee identieke, eeneiige tweelingen. De kans op een dergelijke vierling is één op de 65 miljoen.

De Vlaamse is al moeder van twee kinderen van vijf en drie. Samen met de vader wilde ze nog een derde kind. Omdat ze geen eisprong meer had, gebruikte ze het geneesmiddel Clomid, dat het vrijkomen van een eicel stimuleert.

We wisten dat dat de kans op een tweeling zou vergroten. Maar dat niet één maar twee eitjes gesplitst zijn is echt een wonder van de natuur", aldus de jonge vrouw zaterdag in de Gazet van Antwerpen

Bron:nu.nl
.................................................. ....................


Subhana Allah

08-07-2007, 10:28


Masha-allah

08-07-2007, 10:48
het is ook mijn droom om een tweeling te krijgen insh'allah.ik vind het zo mooi en schattig.En er zijn in mijn familie veel tweelingen waaronder mijn zus.Dus ik heb ook kans om een tweeling te krijgen.

08-07-2007, 12:14
Deze krijgt n 4ling! geen 2

alle succes van de werld toegenst.. lijkt leuk en mooi maar zal super zwaar zijn!!

SoubhanAllah, dat Allah swt zoeits mogelijk kan maken!

08-07-2007, 12:17


inderdaad,die zal het zeker super zwaar krijgen.Zo jong en 6 kinderen al,tbarkellah.

08-07-2007, 12:21
subhana allah...een tweeling vind ik al speciaal...laat staan een dubbele tweeling....

08-07-2007, 12:35

Citaat door maysa84:
BRUSSEL -
Een 24-jarige Belgische uit de buurt van Gent is in verwachting van twee identieke, eeneiige tweelingen. De kans op een dergelijke vierling is één op de 65 miljoen.

De Vlaamse is al moeder van twee kinderen van vijf en drie. Samen met de vader wilde ze nog een derde kind. Omdat ze geen eisprong meer had, gebruikte ze het geneesmiddel Clomid, dat het vrijkomen van een eicel stimuleert.

We wisten dat dat de kans op een tweeling zou vergroten. Maar dat niet één maar twee eitjes gesplitst zijn is echt een wonder van de natuur", aldus de jonge vrouw zaterdag in de Gazet van Antwerpen

Bron:nu.nl
.................................................. ....................


Subhana Allah



soebhanallah;

maar haar jongste is pas 3 jaar en om dan al clomid te gebruiken.
Ik dacht dat alleen vrouwen die echt nog geen kinderen hebben en jaren proberen zwanger te worden dat gebruiken.
Hoop niet dat het een vanzelfsprekendheid gaat worden dat iedereen nu vruchtbaar of niet clomid gaat gebruiken.

08-07-2007, 21:46
pfffff twee tweelingen?!?

08-07-2007, 22:07

Citaat door noona:
pfffff twee tweelingen?!?



Erg he!

Noona.. jij had toch ook een tweeling??

of vergis ik me

08-07-2007, 23:51
ik wil ook een tweeling!!

08-07-2007, 23:56

Citaat door maysa84:
Erg he!

Noona.. jij had toch ook een tweeling??

of vergis ik me



ja ik heb een tweeling en dat is al

maar TWEE tweelingen is

09-07-2007, 08:25
succes heeft ze zeekr nodig

09-07-2007, 08:36


succes, geduld, veel geld en veel hulp zal ze nodig hebben..

op zo'n jonge leeftijd en dan al 6 kinderen..en dat voor een vlaamse...
hoor je niet vaak...

Incha Allah zullen het 4 gezonde kindjes zijn ...

11-07-2007, 00:07

Citaat door noona:
ja ik heb een tweeling en dat is al

maar TWEE tweelingen is






Lijkt me toch leuk om een tweeling te hebben.. ... lekker ideaal

dat is net 2 vliegen in 1 klap

11-07-2007, 00:46
Die hoeft zich voort moment nie meer te bekommeren om meer kinderen

Dat het prachtige & gezonde kinderen worden inshallah