Bekijk volle/desktop versie : Wat te koop voor een zus die gaat trouwen..?



07-07-2007, 20:37
Ik heb een vraagje
Wat heb jij gekocht voor je zus die ging trouwen.?
Of wat is een leuk cadeau..?

SweetMee Xxx

07-07-2007, 20:48


Toen ME zus ging trouwen heb ik haar 7 duivjes kado gedaan om zodra ze uit huis gaat ze te laten vliegen, ze waren egt moooii wit!! + ik had een mandje met badspullen gehaald!

XXX



Online iPhone xxxxxxxxxxx - be the first to win!

myxxxxxxxxxxxs.info/media/iphonexxxxx

07-07-2007, 20:50

Citaat door MOOILIEFMEISJE:
Toen ME zus ging trouwen heb ik haar 7 duivjes kado gedaan om zodra ze uit huis gaat ze te laten vliegen, ze waren egt moooii wit!! + ik had een mandje met badspullen gehaald!

XXX



Online iPhone xxxxxxxxxxx - be the first to win!

myxxxxxxxxxxxs.info/media/iphonexxxxx


Jah das ook leuk, Alleeb ze trouwt in Marokko!

07-07-2007, 21:28

Citaat door SweetMee:
Ik heb een vraagje
Wat heb jij gekocht voor je zus die ging trouwen.?
Of wat is een leuk cadeau..?

SweetMee Xxx


Deze topic wou ik nou net ook gaan openen

07-07-2007, 21:59


Ik ga binnenkort trouwen, en ik krijg :

Van mijn vader en moeder samen een wasmachine, mijn zus en zusje hebben mij beloofd met een stofzuiger en senseo apparaat En van broerlief .. die regelt de betaling van de zaal

Ik ben zo blij daarmee, want dan hoef ik het niet te betalen of mijn verloofde .. trouwfeest met alles erop en eraan is op zich al een heel financieel gedoe

07-07-2007, 22:02
ik had voor me zus bedankjes voor de gasten kado gedaan zelf gerelgelt .

ze zag ze pas op haar dag gelukkig vond ze het erg mooie P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! ))





http://xxxxxxxxxxxxxxx.info/funscr/silly_bear32_funnyxxxxx









P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! ))





http://xxxxxxxxxxxxxxx.info/funscr/silly_bear32_funnyxxxxx

07-07-2007, 22:09
ik heb voor mijn zus koekjes gemaakt en de hapjes dat vnd ze ook super.
Je kunt haar ook helpen met geld want als je gaat trouwen heb je zoveel nodig je komt echt te kort mijn ideen zouden zijn:

Taart betalen
KOekjes of hapjes betalen
Een mooie jurk betalen voor haar
kleine tv voor op haat slaapkamer
een mooie ring
dat jij de fotos regeld en in een album doet
dat jij voor de drank zorgt
of een mooi dekbed overtrek romantisch
o iets voor haar uitzet

Ik weet natuurlijk niet of jij financieel er goed voor zit maar dit zijn maar ideen als ik er meer weet zal ik reageren

07-07-2007, 22:12
Moet wel zeggen dat de andere ideen erg leuk zijn die met de duif en bedankje en die met de uitzet erg leuk maar wat je ook hebt voor de dj of orkest off...... weet niet hoe je al die muziek toestanden noemt want woon nog maar net 4 jaar in nederland dus......
Ik zelf heb zo iets geef geld klaar is kees bekijk het zelf maar met dat geld goed bedrag ben je er ook vanaf daarom zei ik financieel hoe ????
Ik heb mijn broer duizend euro gegeven en voor de koekjes gezorgd maar ja ???NIet iedereen wil dat doen moet je maar kijken

08-07-2007, 11:31
Okay bedankt damens,,

Alleen ze heeft alles al geregeld,Echt van alles van jurk tot koek van koek tot bedankjes

Dus er blijft niks voor mij over,
Het moet iets groot zijn want ze gaat in Belgie wonen

08-07-2007, 11:32

Citaat door Hoceimagirlxx:
Deze topic wou ik nou net ook gaan openen


Oepss

Ik ben iets eerder

08-07-2007, 11:33
Geld vind ik niet echt persoonlijk.. Ze zullen er wel blij mee zijn, maar het is toch leuker als je ze iets geeft waar ze iets aan hebben en als ze het zien staan of gaan gebruiken dat ze denken van deze hebben we van mijn lieve zusje/schoonzusje gehad. Voor mijn broer/schoonzus heb ik de keuken ingericht en de hennadame voor mijn schoonzus betaald.

08-07-2007, 11:36
Toen mijn zus trouwde had ik Dakka Marakchia gergeld.Ze wist van niks,tot Dakka Marakchia op straat stonden te spelen.Ze was erg blijjjjjjj,en begon helemaal te huilen meskina.

En ik heb een fotolijst gegeven aan der toen me zus en ik klein waren,dat vond ze ook erg mooi!.

Veel suc6 verder.

08-07-2007, 12:19




ik geef niets!

08-07-2007, 14:33
ooo ben so blij dat dese topic is geopend
want me zus trouwd ook na de zomer en heb
geen ideee wat k moet kope...

08-07-2007, 14:45
ThnQ voor al jullie ideeen