Bekijk volle/desktop versie : Vraagje over auto CD speler!



07-07-2007, 19:47
Mensen ik heb een vraagje aangezien ik niet echt technisch ben

mijn vader heeft een auto gekocht met een ingebouwde front van cd/radio en casette erin die is origineel en hoort dus bij de auto maar nu staat er een knopje met CD erop en dat het een CD wisselaar heeft voor 5 cd's er zitten ook knopjes op waarmee je kunt switchen naar de 5 cd's...als je op CD knopje drukt geeft ie aan NO CD...er zit nergens een gleufje in voor een CD ik heb zelfs in de kofferbak gekeken nadat iemand mij had wijsgemaakt dat het mogelijk is dat de cd-gleuf zich elders bevindt

iwa wat betekent dit?? moet ik gewoon een nieuwe cd speler kopen en hem in plaats van die ingebouwde front vervangen of wat

ik heb net een cd speler besteld maarweet nu niet echt waar die front in de auto voor dient en vooral het knopje CD en de melding van NO CD, bij mijn cd speler thuis geeft ie NO CD aan als er geen CD in zit dus vroegme afof die cdgleuf toch niet ergens verstopt zit?
in de handleiding staat ook nietsdie verwijst naar een of ander handleiding voor audio systemen maar die is er niet bijgeleverd.

thnx.