Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Laat Mijn Tranen Met RusT

EmiR_Soltan
08-08-2002, 07:12

Soms bij mij, soms afwezig Eenmaal daar, geen aandacht voor mij Soms hier, soms bezig Eenmaal weg, geen tijd voor mij Een dag bij mij is een jaar met jou Een aanraking van jou is een genezing van al het verdriet Een lach van jou Een streling over mijn hart Wenen Om Jou doe ik uit mijn hart Verdriet kende mij niet dankzij jou heb ik haar leren kennen Het geween was maar een onbekende door jou ben ik eraan bloot gesteld Wees Geen Doorn maar een roos In mijn hart Wees geen bedrieger Maar een geliefde Toon me wederzijdse respect die je andere gaf voor je me had ontdekt Wees mijn vandaag en niet gisteren Je bent mijn geliefde, zou je nooit beheren Je bent een dame uit duizenden Laat de tranen mijn tijd niet verspillen Wees mijn vrolijkheid En Laat mijn tranen met rust Wees liever mijn geleide nu ik blind ben van de liefde voor jou

EmiR_Soltan
08-08-2002, 10:01
Thank You BabyCake.... Ik denk steeds aan Lekkere Koekjes... Vers gebakken... Dat allemaal als ik jouw naam zie... :)

Laysa
11-08-2002, 05:26
Tbark allah 3liek a goeja .... Mooi gedicht ... mijn complimenten ... :D

DePaRaBier
11-08-2002, 08:13
Emir doet............... ewa There Can B only One.........:)

parelprinsesje
11-08-2002, 10:23

zo daar kreeg ik ff kippenvel van... mijn complimenten..... groetjes een parelprinsesje

SaRa_NouR
11-08-2002, 14:40
SalaaM SalaaM Emir, MijN CoMplimentjes voor al je gedichten Ik heb altijd al bewonderingen voor je gehad dat weetje zelf ook :engel: en die zal ik ook nog altijd voor je hebbben je blijft me altijd verassen elke keer weer met je talent het groetjeeeeeees en ga zo door je zult insha allah krijgen waar jou hart naar verlangt ik gun het je van harte byeeeeeeee

EmiR_Soltan
13-08-2002, 07:00
Dank Jullie wel allemaal, Echt heel lief van jullie. :Iluvu: