Bekijk volle/desktop versie : Geen aandacht voor live earth alert



Pagina's : [1] 2 3 4

07-07-2007, 13:10
Geen van de leden op marokko.nl schijnt aandacht te willen schenken aan liveearthalert.com

De reden lijkt eenvoudig.
geen intresse voor de aarde waarop wij leven en weinig intentie om bewust te worden dat Wij mensen beter met onze aarde moeten omgaan.

Een aarde die we slechts te leen hebben van onze kinderen.

07-07-2007, 13:12



Citaat door Mathijs:
Geen van de leden op marokko.nl schijnt aandacht te willen schenken aan liveearthalert.com

De reden lijkt eenvoudig.
geen intresse voor de aarde waarop wij leven en weinig intentie om bewust te worden dat Wij mensen beter met onze aarde moeten omgaan.

Een aarde die we slechts te leen hebben van onze kinderen.
Psssst....kben aan t kijken heurrrr..NL3

07-07-2007, 13:31
Na Ja!

Heb groene stroom
Gescheiden afval
Ik heb een boodschappen tas
Flikker nooit een peuk op straat
Ennuuuuh, ik knuffel bomen...


Dus wat nou Marokko.nl dus een Marokkaan. Marokkaan als ik, schenkt geen aandacht aan live earth dinges Neem je woorden terug! Nu!


Dank je wel Einherjer! Ben ook aan het kijken

07-07-2007, 13:38

Citaat door Qaoutar:
Na Ja!

Heb groene stroom
Gescheiden afval
Ik heb een boodschappen tas
Flikker nooit een peuk op straat
Ennuuuuh, ik knuffel bomen...


Dus wat nou Marokko.nl dus een Marokkaan. Marokkaan als ik, schenkt geen aandacht aan live earth dinges Neem je woorden terug! Nu!


Dank je wel Einherjer! Ben ook aan het kijken



07-07-2007, 13:39



Citaat door Mathijs:
Geen van de leden op marokko.nl schijnt aandacht te willen schenken aan liveearthalert.com
Ze praten misschien niet over het milieu, maar doen er gewoon wat aan.


Citaat:
De reden lijkt eenvoudig.
geen intresse voor de aarde waarop wij leven en weinig intentie om bewust te worden dat Wij mensen beter met onze aarde moeten omgaan.


De reden kan dus best heel erg de plank misslaan.

07-07-2007, 13:43

Citaat door Dennis:
Ach, die hype van Gore...........mss loop ik straks nog ff naar westerpark.

Maar idd, geen moslimbelangstelling. Iets wat de hele aarde aangaat, en niet slechts de moslimwereld, boeit hen nooit.

Bovendien heeft Allah gezegd dat het op aarde kut is, en pas in het paradijs leuk, dus wat zou het je reet roesten.

Ach het trekt dicht. Geen wandeling in het park: ik pak de Hummer.



Jij hebt van die grappige uitspraken. Ik moet echt er om lachen

07-07-2007, 13:51

Citaat door Mathijs:
Geen van de leden op marokko.nl schijnt aandacht te willen schenken aan liveearthalert.com

De reden lijkt eenvoudig.
geen intresse voor de aarde waarop wij leven en weinig intentie om bewust te worden dat Wij mensen beter met onze aarde moeten omgaan.

Een aarde die we slechts te leen hebben van onze kinderen.


heb net X to the Z gezien ..

nee grapje .. marokkanen zijn erg mileu bewust hoor

en Ik GA MIJN HAAR OOK GROEN VERFEN

07-07-2007, 13:53

Citaat door Dennis:
Ach, die hype van Gore...........mss loop ik straks nog ff naar westerpark.

Maar idd, geen moslimbelangstelling. Iets wat de hele aarde aangaat, en niet slechts de moslimwereld, boeit hen nooit.

Bovendien heeft Allah gezegd dat het op aarde kut is, en pas in het paradijs leuk, dus wat zou het je reet roesten.

Ach het trekt dicht. Geen wandeling in het park: ik pak de Hummer.



nope, islam leert .. je moet alle levensvormen respecteren! and we are the caretakers of this earth .. dat betekent .. we moeten ervoor zorgen dat we het niet kappot maken

en blaas jou hummer op en neem de fiets !!

07-07-2007, 14:53

Citaat door Mathijs:
Geen van de leden op marokko.nl schijnt aandacht te willen schenken aan liveearthalert.com

De reden lijkt eenvoudig.
geen intresse voor de aarde waarop wij leven en weinig intentie om bewust te worden dat Wij mensen beter met onze aarde moeten omgaan.

Een aarde die we slechts te leen hebben van onze kinderen.


Wat is dit voor redenatie? Men hoeft niet persé een topic te openen over iets om bewust te zijn van datgene.

07-07-2007, 15:10

Citaat door Catwoman_:
Wat is dit voor redenatie? Men hoeft niet persé een topic te openen over iets om bewust te zijn van datgene.

Dat is waar maar een topic openen heeft wel effect dat deze bewustwording met meer mensen gedeeld wordt.

07-07-2007, 16:48
nou, bij mij staat ned 3 op en ik was aan t zoeken of er al een topic op m.nl was hierover...
ik leef trouwens ook erg milieubewust!! spaarlampen, geen droger, geen auto, stekkers eruit, zomers lekker op zn Marokkaans douchen :P (met emmers water dus) lid van Greenpeace en WNF enz..

en nog even een toevoeging over wat betreft de islam en het milieu: in de shari'a is een apart gedeelte gewijd aan het milieu!

hier heel snel een korte uitleg van wikipedia geplukt:

De Koran legt bijzondere nadruk op (de schoonheid van) de natuur en bepaalt dat de mens die in beheer heeft gekregen en er zorgvuldig mee om moet gaan. Anderzijds wordt de mens aangemoedigd het land in gebruik te nemen voor voedselproductie. Degene die land ontgint heeft er het gebruiksrecht op. De staat kan land uitgeven ter ontginning. Uitputting van de bodem wordt echter veroordeeld. Schaarse hulpbronnen genieten bescherming. In navolging van de profeet Mohammed geeft de sharia overheden het recht om natuurreservaten (hyma) of zones met beperkt gebruiksrecht in te stellen. Het oprichten van non-profitorganisaties (waqf, mv. awqāf) voor het beheer van natuurgebieden wordt aangemoedigd. In Mekka en Medina gelden (golden?) kapverboden en mogen geen dieren gedood worden.[6]


maar het is bijvoorbeeld ook afkeuringswaardig om tijdens een wassing water te verspillen.

07-07-2007, 16:50

Citaat door KILLERKE:
woehaaa islam zegt woehaaa islam zeg vrmoord homo s vermoord ongeloovige
Je moet alle levensvormen respecteren
Gekkert lees de koran



woehaa jij moet minder naar tante wilders luisteren en meer naar Ome 2Shay .. capishe a biebiesh!


Citaat door Mariska:
groene moslims
I rest my case

07-07-2007, 16:56



Citaat door Dennis:
Ach, die hype van Gore...........mss loop ik straks nog ff naar westerpark.

Maar idd, geen moslimbelangstelling. Iets wat de hele aarde aangaat, en niet slechts de moslimwereld, boeit hen nooit.

Bovendien heeft Allah gezegd dat het op aarde kut is, en pas in het paradijs leuk, dus wat zou het je reet roesten.

Ach het trekt dicht. Geen wandeling in het park: ik pak de Hummer.
gaar...


ik heb trouwens nog een mooie aanvulling op je OT:

sura 9 Kafiroun (ongelovigen)

Qul yaa ayuhal kaafiruun
Laa abudu maa tabuduun
Walaa antum a'abiduuna ma a'bud
Walaa ana a'abidum maa abadttum
Walaa antum aabiduun maa a'bud
Lakum deenakum waliya deen

Zeg: jij ongelovige
Ik aanbid niet wat jij aanbidt,
noch aanbid jij wat ik aanbid,
en ik zal niet aanbidden wat jij aanbid,
noch zal jij aanbidden wat ik aanbid.
daarom voor jou jouw godsdienst en voor mij mijn godsdienst

07-07-2007, 17:09
groene moslims

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2007/07/art000001C7BFDFB2F106E1.html

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/943201.html

07-07-2007, 18:21

Citaat door Catwoman_:
Wat is dit voor redenatie? Men hoeft niet persé een topic te openen over iets om bewust te zijn van datgene.



Inderdaad erg mee eens !!
Sommige mensen leven al JAREN bewust, voor hen is het niet meer dan normaal .Niet iets om te hypen maar gewoon in het dagelijks leven geintegreerd.
Neemt niet weg dat de belangstelling en groeiend bewustzijn niet verkeerd zijn

Pagina's : [1] 2 3 4