Bekijk volle/desktop versie : Hoogste fase Terreur Alarm in Marokko, al iets van gemerkt?



Pagina's : [1] 2 3

07-07-2007, 11:51
as Salaam 'Alaykum warahmatullah,

Is er iets te merken van de toestand in Marokko, voor de mensen die daar nu zitten dan.. Ik ga insha Allah over paar daagjes, ben wel benieuwd..

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=police+&btnG=Zoeken&meta=

07-07-2007, 12:47


het is vast om ons bang te maken ik geloof het echt niet.

07-07-2007, 13:10
hartstikke!

ze willen de buitenlanders gewoon bang maken dus de mensen die op reis gaan!

07-07-2007, 13:28
Sooow éh! Niet te snel haten, behoort namelijk niet echt tot de juiste Karakter eigenschappen die een moslim behoort te hebben. Daarnaast zijn het nog altijd je broeders.

07-07-2007, 13:31


zuster ik noem zusters/broeder

alleen de echte broeders en zusters die niet me broeders vermoorden en me zusters.
en die niet mijn zusters verkrachten in de gevangenis
en me broeders misbruiken en hen gooien in de gevangenis helemaal onder de grond wel 3 meten onder de grond

en geloof me ik heb foto's gezien sinsdien geloof ik 1 leugenaar

07-07-2007, 13:34
Hun zondes toch? Wat heb jij met hun te maken? Het zijn en blijven jouw en mijn broeders! Hoe je het ook wend of keert, dat blijven ze. Ze geloven in Allah, elke dienaar van Allah zondigt, zij dus ook, net zoals jij en ik. Of wil men dat ontkennen?

07-07-2007, 13:42
ach ja, het is jouw leven, pas alleen goed op voordat je al gauw takfier op een dienaar van Allah doet.

Salam alaikom

07-07-2007, 13:45
zuster als je zin hebt in discusie gewoon zeggen.. gair inshallah

ten eerste zuster Allah azza wa jal heeft zijn dienaren lief pas zijn dienaren ook de andere dienaren lief hebben en hen met respect behandelen.

en dat doen die vieze honden in mrokko niet.ze hebben een gevangenis wat je zelf geen gevangenis meer kan noemen mee er eerdeer een honden hok en dara mishandelen ze ons broeders en zuster en wel erger en en vermoorden hen zelfs/

ik heb foto's gezien zuster en het grap is ze hebben zichzelf zwaar veraden ze lieten foto's zien wat op internet te zien was,en waar zijn nu die foto's?é?zeg dan waar zijn ze?wrm laten ze niet zien om tv.omdat ze graag de kuffar willen helepen en hopen dat ze bij hen horen misschien krijgen ze verdedingn nu maar op een gegeven moment zakt die tering bush af en zult buch hen verlaten en wie zult henn weer hoog en populair maken dan?wie? NIEMAND want iedreen zakt af

ik kan je het uitleggen die foto's zijn dr niet meer omdat die honden samen met de kuffar werken,,en hun willen niet laten zie dat ze ons broeders en zusters mishandelen en zelfs veel en veeel erger dat wil ik liever niet zeggen

zuster kijk alleen goed om yawm el haqq en kijk of Allah azza wajal hen nog als dienaren zult zien of als de verliezers.en kijk wie tot de bewoners van het paradijs zullen behoren

07-07-2007, 13:45

Citaat door Bullit_:
ach ja, het is jouw leven, pas alleen goed op voordat je al gauw takfier op een dienaar van Allah doet.

Salam alaikom

je haakt wel erg snel af limeda zuster?

07-07-2007, 13:46
gheir insha Allah

07-07-2007, 13:48

Citaat door as_sahab:
je haakt wel erg snel af limeda zuster?


afhaken? Omdat ik niet in dicussie wil gaan over een zaak waar wij duidelijk over verschillen? Waren het niet de woorden van de Profeet om niet in discussie te gaan ookal heb je gelijk?(Ik zeg niet dat ik nu gelijk heb)

Daarnaast, tis Salat dohr tijd en daarna ga ik aan het werk.

a'anakum Allah

07-07-2007, 13:53
Gairr inshallah zuster maar je mag wel je broeders en zuster helpen en hen eruit halen van de leugen die men gelooft/hoort

gair inshallah zuster moge Allah ons gebed acepteren

07-07-2007, 15:03



Citaat door Bullit_:
ach ja, het is jouw leven, pas alleen goed op voordat je al gauw takfier op een dienaar van Allah doet.

Salam alaikom


Shaykh Muhammed ibn AbdulWahhaab zei:

القول أنا نكفر بالعمو&#160 5; فذلك من بهتان الأعدا&#156 9; الذين يصدون عن هذا الدين ، ونقول : سبحانك هذا بهتان عظيم .

( الدرر السنية 1/100 )


نسبوا إلينا أنواع المفتري& #1575;ت ، فكبرت الفتنة ، وأجلبو&#157 5; علينا بخيل الشيطا&#160 6; ورجله ، فمنها : إشاعة البهتا&#160 6; بما يستحي العاقل أن يحكيه فضلا عن أن يغتر به ، ومنها : ما ذكرتم أني أكفر جميع الناس إلا من اتبعني ، وأني أزعم أن أنكحته&#160 5; غير صحيحة ، فيا عجبا كيف يدخل هذا عقل عاقل ، وهل يقول هذا مسلم ؟
إني أبرأ إلى الله من هذا القول الذي ما يصدر إلا من مختل العقل فاقد الإدرا&#160 3; ، فقاتل الله أهل الأغرا&#159 0; الباطل&#157 7; .

( الدرر السنية 1/80 )


أنا أكفر من عرف دين الرسول عليه الصلاة والسلا&#160 5; ثم بعد ما عرف سبه ، ونهى الناس عنه ، وعادى من فعله ، فهذا الذي أكفره ، وأكثر الأمة ولله الحمد ليسوا كذلك . ( الدرر السنية 1/73 )

Lees dit maar, dit is wat de i'tiqaad van de Shaykh was, en dit is ook onze i'tiqaad wal hamdoelilaahi Rabil 'Alameen.

07-07-2007, 16:41
best wel een paraatheid

althans hier in hoceima, 2 dagen geleden hebben ze ik weet niet hoeveel broeders met baarden meegenomen naar het bureau, waarom ? Allaahu A'lem!!!

Mijn ouders enzo gelijk gek geworden, dus moest mijn baard bijscheren, wal3iyadoe bi Allaah!!!

Maar gair insha Allaah, tawakalna 'alla Allaah!!!

Voor de rest rijden er best veel politie rond hier, dit ook mede dat de koning binnenkort langskomt..

Wat ik wel merk is dat die agenten echt heeeeeeeeel erg naar me bleven staren, als ik een plaats binnenkwam was iedereen opeens bangachtig sub7aan Allaah, was wel erg

Leek echt alsof ik in nl ben, waar ik overal nagestaard wordt..

Maar jah gair insha Allaah

wassalaam moealaikom warahmatu Allaah

07-07-2007, 16:47
jaaa wat is er aan de hand in marokko??kifash hoor allemaal dingen...watskeburt

Pagina's : [1] 2 3