Bekijk volle/desktop versie : Whaha Die Nadia



Pagina's : [1] 2

06-07-2007, 20:30
srry ik kijk er nooit naar maar, er zijn een paar mensen die mij verteld hebben kijk naar gouden kooi.


DIE NADIA TOG in 1 x RAAk wat een hoe r hahah represent de marokanen al kgigba

"hi ik ben half marokaans"


lei n3al dien moek

06-07-2007, 20:31


hahah nu wachten wie haar eerste op tv gaat xxxxxx.
hoop niet dat jaaap het wordt voor haar hahahah

06-07-2007, 20:33
Nu zij erin zit ga ik het zeker volgen..

Ze praat kkgaar..

06-07-2007, 20:34
wat een leven hebben sommige mensen...

06-07-2007, 20:37


Nadia is half Marokkaans, half Nederlands
ze is opgevoed door haar Nederlandse moeder en haar vader kent ze niet...
je moet haar dus als een Nederlandse zien
en zo beoordelen
dus niet zeggen dat ze de Marokkanen vertegenwoordig, want ze is Nls

raar dat sommige dat moeilijk begrijpen

06-07-2007, 20:57

Citaat door Matras:
srry ik kijk er nooit naar maar, er zijn een paar mensen die mij verteld hebben kijk naar gouden kooi.


DIE NADIA TOG in 1 x RAAk wat een hoe r hahah represent de marokanen al kgigba

"hi ik ben half marokaans"


lei n3al dien moek


Ik had ook liever gehad dat ze dat "half Marokkaans" had weg gelaten

06-07-2007, 20:58

Citaat door Matras:
srry ik kijk er nooit naar maar, er zijn een paar mensen die mij verteld hebben kijk naar gouden kooi.


DIE NADIA TOG in 1 x RAAk wat een hoe r hahah represent de marokanen al kgigba

"hi ik ben half marokaans"


lei n3al dien moek


WHUAHAHAHAAHAHAHAHAH!

06-07-2007, 20:58

Citaat door Kiya:
Ik had ook liever gehad dat ze dat "half Marokkaans" had weg gelaten





06-07-2007, 21:00

Citaat door Tweety_nr1:
Nadia is half Marokkaans, half Nederlands
ze is opgevoed door haar Nederlandse moeder en haar vader kent ze niet...
je moet haar dus als een Nederlandse zien
en zo beoordelen
dus niet zeggen dat ze de Marokkanen vertegenwoordig, want ze is Nls

raar dat sommige dat moeilijk begrijpen


nee zij is marokaans ga niet smoesje verzinnen. schijnheilige meisje. is onze trotse marokaanse nadia. ze gaat het ook winnnen dus stemmen op haar via sms

06-07-2007, 21:00

Citaat door Matras:
srry ik kijk er nooit naar maar, er zijn een paar mensen die mij verteld hebben kijk naar gouden kooi.


DIE NADIA TOG in 1 x RAAk wat een hoe r hahah represent de marokanen al kgigba

"hi ik ben half marokaans"


lei n3al dien moek




laat haar meskina... haar leven toch..??iedereeen zn eigen normen en waarden. er zijn ergere dingen op de wereld dan een 'half' marokkaanse trol op tv....

06-07-2007, 21:02
Dat jullie het zo vaak over haar moeten hebben....


hoe zielig kunnen jullie zijn...


waarom willen jullie geassocieerd worden met die varken...


ze is een hollander.......geen MAROKKAANSEEEEEEEEEEEE\




jeetje mineetje...

06-07-2007, 21:03

Citaat door Marokkaansejah:
Dat jullie het zo vaak over haar moeten hebben....


hoe zielig kunnen jullie zijn...


waarom willen jullie geassocieerd worden met die varken...


ze is een hollander.......geen MAROKKAANSEEEEEEEEEEEE\




jeetje mineetje...




dus dat he...

06-07-2007, 21:07



Citaat door sks__boy:
nee zij is marokaans ga niet smoesje verzinnen. schijnheilige meisje. is onze trotse marokaanse nadia. ze gaat het ook winnnen dus stemmen op haar via sms


uhhh volgens mij ben jij de gene die hier een smoesje aan het verzinnen is

06-07-2007, 21:09
nadiaaa... i love u!!!

Ik ga ook in de gouden kooi. Ik wil haar graag op dr bek pakken. Ze is zoooo hot.

06-07-2007, 21:12
Meet Nadia uit de Gouden Kooi
Hi, ik ben Nadia, de nieuwe miljonair in de Gouden Kooi. Ik ben half Marokkaans, half Nederlands. Ik heb een Nederlandse moeder en ben ook meer Nederlands dan Marokkaans. Mijn vader heb ik nooit leren kennen want mijn ouders zijn gescheiden toen ik jong was en daarna heb ik geen contact meer met hem gehad. Nee, ik ben echt op en top Nederlands!

Ik weet al precies met wie ik in de finale wil staan. Niet met Huub of Jaap! Die hebben minder gevoel en zullen je er dan echt uit werken. En de hele dag terror, dat is niet leuk. Met Brian zou ik wel in de finale willen staan, of met Natasia. Maar ja, zij gaat weg in september, helaas.

Ik heb een liposuctie gehad en moet mijn buik goed trainen. Een cursus Italiaans of Spaans en een cursus acteren of presenteren behoren ook tot de doelen. Ik heb zelf paarden gehad en wil ook echt weer gaan rijden.” Een vriendinnetje voor Fries! Maar het hoofddoel is ‘losbreken’ van het thuisfront: “Ik woon op mezelf in Amsterdam, maar heb een hele sterke band met mijn moeder.

Ik wil nu in het diepe gegooid worden en dan maar kijken of ik me kan redden.

Ik ben stewardess geweest en heb een poosje in de P.C. Hooftstraat gewerkt. Dat laatste werd me te saai en nu komt dit op mijn pad! Dat ik even geen stewardess meer ben heeft een reden. Ik kreeg een ongeluk. Ik had haast en reed veel te hard terwijl het slecht weer was. Ik vloog de bocht uit en belandde in een sloot. Ik kreeg een hersenschudding en mocht daardoor, voor mijn eigen veiligheid, een poos niet vliegen. En dat is maar goed ook, want anders was ik misschien nooit De Gouden Kooi in gegaan!

Ik denk dat ik goed overweg kan met Amanda. Ze is leuk en ik herken dingen van mijzelf in haar. Wat je ziet is wat je krijgt. Natasia wil ik ook goed leren kennen. Ik begrijp haar wel wat betreft de kinderen. In die cultuur is het heel normaal dat kinderen ook door familieleden worden opgevoed. Lieke kan ik niet peilen.

Ik vind Dennis een mooie jongen. Hij ziet er goed verzorgd uit en daar houd ik van. Maar hij wel een nadeel, hij schijnt klein te zijn! Ik ben 1.74 zonder hakken… Maar ach, ik ben single dus er is een mogelijkheid! Ik denk het goed met hem te kunnen vinden omdat hij ook ‘nieuw’ is? Het zou leuk zijn als we samen ons plekje konden vinden.

Jaap springt er voor mij uit, Ik wil graag met hem sporten. Mijn buik moet strakker en daar wil ik hard aan werken en het is gezellig om samen te sporten. Volgens mij is het een leuke jongen!

Pagina's : [1] 2