Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Venus Divine: tips & tricks voor zijdezachte benen



06-07-2007, 20:05
Assalaam Alaikoum,

Ik heb een tijdje geleden de Venus Divine scheermes gekocht van gilette. Het was een combinatieverpakking: een Venus scheermes en een Satin Care scheermousse. Ik heb het pas geopend om het in te pakken voor Marokko ( ) en zag dat er een klein boekje bijgeleverd was met allerlei scheertips en veel gestelde vragen voor... A thing that every girl wants: Zijdezachte "Divine" Benen.
Het zijn best handige tips dus ik denk dat meerder girls hier wat aan hebben.

Groetjes,
×SD.

[SIZE="4"]x[/SIZE]De echte waarheid

Gaat mijn bruine kleurtje weg door het scheren?
Je kleurtje zit onder de oppervlakte van je huid. Geloof of het niet, maar scheren kan ervoor zorgen dta je gebruinde huid er beter uit ziet. Dit is het scrub-effect van scheren.

Kan ik het scheermesje van mijn vader gebruiken?
Je gebruikt toch ook niet zijn tandenborstel! Daarbij zijn baardharen ruwer, waardoor ze de mesjes beschadigen. Als jij die dan gebruikt, heb je meer kans op snijwondjs en irritaties. Een goede vuistregel; deel geen scheermesjes.

Hoe vaak moet ik scheren (nadeel, vind ik)?
Het is voor iedereen anders, maar aangezien scheren slechts een paar minuten in beslag neemt, scheren de meeste meiden zich een paar keer per week.

Hoe onderhoud ik mijn scheermesje?
Eenvoudiger kan niet. Spoel gewoon je scheermesje na elk gebruik af en laat het goed opdrogen.

Waarom scheren als er ook andere manieren zijn om van die haartjes af te raken?
Scherne is snel, makkelijk, veilig en niet te duur. En juist daarom is het de meest populaire ontharingsmethode bij meiden.

Kan ik scheren als ik een gevoelige huid heb?
Zeker weten! Denk gewoon aan de routine -
- Laat de haartjes weken;
- Gebruik een scheergel (voor jouw huidtype, bijv. gevoelige huid);
- Gebruik regelmatig een nieuw mesje;

[SIZE="4"]x[/SIZE]Scheertips voor een bijzonder zachte huid
Een badende schoonheid
Week de haartjes 2 minuten in warm water om ze zacht te maken zodat ze makkelijker te scheren zijn.

Just 4 girls
Gebruik een scheermesje met een speciaal voor de vrouw ontworpen handgreep zoals Venus Divine. Deze is speciaal ontworpen voor jou en het zorgt ervoor dat het mesje over je huid glijdt voor een perfect scheerresultaat in slechts enkele soepele bewegingen.

Soepele bewegingen
Je hoeft niet veel druik uit te oefenen wanneer je je scheer. Laat het scheermesje het werk doen. Soepele bewegingen geven je de gladde en zachte huid die je wilt.

Glad, gladder
Gebruik een scheergel, zoals Satin Care van Gillette for Women, om het scheermesje makkelijk over je huid te laten glijden. De Scheergel laat je ook zien waar je al geschoren hebt. Geen gemiste haartjes!

Naverzorging[I]
Spoel je huid na het scheren gewoon met water en dep de geschoren huid zachtjjes droog. Gebruik voor je benen je favoriete vochtregulerende crème - dit zal je helpen je frisse zijdezachte huid te behouden.

[SIZE="4"]x[/SIZE]Speciale technieken
[I]Benen
Begin gewoon bij je enkels en scheer in de richting van je knie in één lange, vloeiende beweging. Scheer deze voorzichtig, zodat je makkelijker rond de rondingen van je lichaam kunt bewegen.

Bikinilijn
Scheer schuin van je dij naar je lies, met langzame, gelijkmatige halen. En vergeet vooral geen scheergel te gebruiken. Dit helpt echt om de dikkere haartjes bij de bikinilijn zachter te maken.

Oksels
Was je oksels met zeep en lauw water om alle restjes deodorant te verwijderen. Strek je arm boven je hoofd wanneer je je scheert om zo de huid strak te trekken. Breng scheergel aan en begin dan pas met scheren. Scheer omhoom, dan omlaag en opzij. Het haar onder je oksels groet in verschillende richtingen, scheer dus van alle hoeken.
Heb je een gevoelige huid?
Wacht dan even met het aanbrengen van deodorant.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Ik hoor het wel.


06-07-2007, 20:59


interessant!
thanks lady!