Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse jongens misbruiken kinderen Utrecht Oververcht!!!



Pagina's : [1] 2 3

06-07-2007, 14:38
'Jongens misbruiken kinderen in Utrechtse wijk'

Wat vinden jullie hiervan? "het is toch erg om te horen"

Tientallen jongens en meisjes worden in de Utrechtse wijk Overvecht al bijna een jaar lang stelselmatig mishandeld, geïntimideerd en aangerand door een groep iets oudere jongens. Dat schrijft De Telegraaf woensdag.

Gemeenteraadslid Bouchra Dibi (PvdA) deed onderzoek naar de misdragingen op de speelplek bij de Neckardreef in Overvecht.

Kinderen van 8, 9 en 10 jaar oud zouden de bosjes in worden getrokken om seksuele handelingen te verrichten bij jongens die een paar jaar ouder zijn. De betrokken kinderen zijn volgens de krant overwegend van Marokkaanse afkomst.



Problemen

Het raadslid stelt in de krant dat de problemen niet worden aangepakt. "Dit is nu bijna een jaar aan de gang. Men praat en praat en praat. Ondertussen gebeurt er niets", zegt het raadslid.

Hulpverleners, politie en de gemeente weten volgens Dibi niet hoe ze de ouders moeten bereiken. Afkomst zou hier een rol in spelen. "Binnen de Marokkaanse gemeenschap zijn dit soort dingen heel erg taboe."

Vechtpartijen

Burgemeester van Utrecht Annie Brouwer-Korf (PvdA) geeft tegenover de krant toe dat er sinds eind vorig jaar problemen zijn tussen kinderen. "Intimidatie, bedreigingen en vechtpartijen, en vanaf begin dit jaar krijgen we ook signalen over seksuele misdragingen. Een aangifte van seksueel vergrijp tussen kinderen ligt nu bij het Openbaar Ministerie", zegt de burgemeester in de krant.

Slachtoffers

Volgens Brouwer is het lastig om de misdragingen in kaart te brengen omdat concrete informatie over verdachten, slachtoffers en locaties ontbreekt.

Raadslid Dibi zegt dat dit vooral komt door terughoudendheid bij de opvoeders. "Ouders laten het achterste van hun tong niet zien omdat ze bang zijn voor de daders. Er is heel veel angst. Daarom doen ze ook niet altijd aangifte."

06-07-2007, 19:24

28 keer bekeken en geen één reactie Dat soort figuren moeten ze ondersteboven aan hun ballen ophangen Maargoed dit is Nederland he.. voor zoiets bestaat geen straf

06-07-2007, 23:27
Dit Is Een Schande!!! Wel Domme Reacties Weten Te Plaatsen Bij Onzin Topics Over Sperma Slikken En Natte Vagina's Maar Een Serieus Onderwerp Als Dit Hebben Ze Geen Inbreng... Zo Zie Je Maar Weer Hoe Hoog Het Niveau Hier Zo Nu En Dan Is.... Respect Voor De Gene Die Dit Onderwerp Even Op Marokko.nl Heeft Aangekaart... Dit Doet Er Toe... Schrijnend... Pijnlijk... Hoe Kunnen Mensen Zo Traag Reageren Op Zo Een Vergrijp... Kinderen? Het Zijn Nog Maar Kinderen? Stelselmatig Zie Ik Dat Er Niets Gebeurt Tegen De Vergrijpen Die Zijn Gepleegd. En Stelselmatig Zullen Door De Onverantwoordelijke Houding Van De Verantwoordelijke Meer Kinderlevens Worden Vernietigd! Red Een Kinderleven... Doe Wat!!!

Vrede Zij Met Jullie....

07-07-2007, 15:19
Dit is wel heel erg, de Marokkanen doen er nu ook wel alles aan om op het nieuws te komen zeg. Zo zie je maar weer dat ze niks organiseren voor de allochtonen een avond waar ze informatie bij uit delen , over zulke onderwerpen hoeven ze zich niet te schamen ze moeten hun kinderen op de hoogte houden en ze vertellen wat dat inhoud en alles want zo kunnen de kinderen ook op hun zelf gaan letten en weten ze wat ze natuurlijk fout doen. Helaas vinden de meeste Marokkaanse ouders dat niet zo belangrijk om er over te praten want vinden het shoemaa ( schandalig ) om er over te hebben en zo iets moet niet verteld worden , zo iets kan niet langer verder de kinderen die misbruikt worden die krijgen er later heel veel problemen mee. Geestelijke problemen als je iets doet zonder er voor te zijn , is dat heel erg moeilijk om dat te gaan verwerken. Maar wat me wel heel erg opvalt is dat meestal komt Utrecht heel erg negatief in het nieuws en altijd is er wel iets wat de Marokkanen gedaan hebben, ik krijg echt soms de nijging om te zeggen dat de opvoeding van de kinderen niet goed is. Of de kinderen laten de dingen die hun ouders hun hebben geleerd niet tot hun doordringen, de ouders moeten er nu voor gaan zorgen dat hun kinderen beter gaan presteren op school en dat ze ook met de andere kinderen beter moeten gaan omgaan. Wat eigenlijk ook wel zo is , dat de meeste kinderen thuis zich heel erg netjes gedragen en met respect voor ouders maar wanneer ze buiten zijn alles vergeten wat ze tot nu toe hebben geleerd van hun ouders, dus wat kun je eigenlijk aan dit probleem doen, de ouders van de jongeren kinderen gewoon informeren.

07-07-2007, 16:34

wat walgelijk en dan gaan ze praten bij zoiets satanisch waar wonen die jongens ...............niet te veel praten aub......................ik heb een jachtgeweer en het laatste wat die jongens tegen me zeggen is wat mot je trut.............benggggggggggggggggggggg tussen de ogen dat ze nog leven en rondlopen!!???

begrijp mensen niet...................ik ben best geduldig en vriendelijk maar kindermishandeling en misbruik gaat me te ver ...................


de groeten!!!!!!!!!!!

07-07-2007, 21:48
Selam,

Insha Allah worden ze voor hun daden gestraft,
en dan blijven de ''Marokkaanse Jongeren'' zeuren dat ze Constand negatief in het nieuws komen , nou dat maken ze er zelf na bijv. Jong Nl Tegen Jong Marokko zagen jullie NL de veld oprennen en aandacht zoeken?
Nee , weer de marokkaanse jongeren.. vinden ze gek dat ze steeds minder gerespecteerd worden. ze maken het er allemaal zelf na en gelukkig zijn er nog ook genoeg Goeie marokkaanse jongeren die respect hebben voor de medemensen, en Insha Allah worden hun er ook voor beloond!
En Insha Allah gaan ze zelf eens goed na denken en gaan ze zich meer op het goede pad richten maar of dat zal gebeuren ligt allemaal aan hunzelf

x-x-x

07-07-2007, 21:53
Allah iesterna... echt triest... xzuchtx

08-07-2007, 01:33
Hé ILOVESAIDA, het is niet omdat men niet reageert op een topic dat men het niet erg vind of schandelijk. Jij hebt misschien de tijd om op elke topic te regaren dat hier geplaatrs word en jij vind het misschien de moeite dat iedereen jouw topic moet lezen, oh kijk ilovesaida reageert.

Nou sorry, ik heb het gelezen, vindt het heel erg op mijn manier. Daarvoor hoef ik toch niet te reageren. Ik ga ook niet reageren om te reageren. Zodat mijn aantal reacties gaan toe nemen. Als ik op een topic regaree dan is dat mijn keuze.

Oja, jij houd je misschien bezig met de topics over vaginas en sperma, dat zegt dus al veel over jou.
Als je wilt reageren op een topic doe het dan met de juiste intentie maar niet met de intentie om aandacht te trekken.
Beslama

08-07-2007, 01:51
die kk hoofden maken het erger

08-07-2007, 18:49

Citaat door wasima1980:
Hé ILOVESAIDA, het is niet omdat men niet reageert op een topic dat men het niet erg vind of schandelijk. Jij hebt misschien de tijd om op elke topic te regaren dat hier geplaatrs word en jij vind het misschien de moeite dat iedereen jouw topic moet lezen, oh kijk ilovesaida reageert.

Nou sorry, ik heb het gelezen, vindt het heel erg op mijn manier. Daarvoor hoef ik toch niet te reageren. Ik ga ook niet reageren om te reageren. Zodat mijn aantal reacties gaan toe nemen. Als ik op een topic regaree dan is dat mijn keuze.

Oja, jij houd je misschien bezig met de topics over vaginas en sperma, dat zegt dus al veel over jou.
Als je wilt reageren op een topic doe het dan met de juiste intentie maar niet met de intentie om aandacht te trekken.
Beslama



je hebt zwaaaaar gelijk, kbedoel hoe moet je weten hoeveel er gereageerd word op een topic met zulke onderwerpen, dat betekent dat je er zelf ook naar kijkt, omg dommer kan je niet zijn. hoe oud ben je Ilovesaida 12/13?

25-07-2007, 14:50

Citaat door ghikiop:
je hebt zwaaaaar gelijk, kbedoel hoe moet je weten hoeveel er gereageerd word op een topic met zulke onderwerpen, dat betekent dat je er zelf ook naar kijkt, omg dommer kan je niet zijn. hoe oud ben je Ilovesaida 12/13?


Dames;-) we blijven bij het onderwerp!

25-07-2007, 14:56
Ze Hebben Nix Gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!

25-07-2007, 14:56

Ze verergeren alles

25-07-2007, 16:25
Mensen mensen mensen....Die vrouw Dibi is gewoon een vrouw dat leidt aan overgewicht en het wil maken in een ambtenarenwereldje vol hollanders.

1. Ik woon in Overvecht
2. Ik ken de jongens waar ze het over heeft
3. Meer dan wat kattekwaad in de vorm van slaan is er niet
4. Enige sexuele misbruik die er plaats vindt is er volgens mij bij haar thuis
5. Die vrouw woont redelijk dichtbij mij in de buurt en staat ook in de
gemeenschap bekend als een vrouw dat van muggen, olifantjes maakt.

In Informele zin: DIE VROUW WIL AANDACHT!

25-07-2007, 17:26
onzin, dit is weer duidelijk alles uitvergroten...

van een mug een olifant maken...

Pagina's : [1] 2 3