Bekijk volle/desktop versie : Lhoeb Li Bahni ( De liefde die mij verkocht)



Pagina's : [1] 2 3 4

30-09-2003, 21:15
'Lhoeb li bahni'

Hoi allemaal, dit is een waargebeurde verhaal en ik vind het prettig om het met jullie te delen. Ik zal nu een stukje plaatsen en als ik leuke reacties krijg dan zal ik verder gaan!

Albast bedankt SARAH

30-09-2003, 21:22


ga verdeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



tlijkt me wel een goed verhaal
de titel is wel aansprekelijk

xxx latifa

30-09-2003, 21:27
hee ik ben fan nr1 (of space ik )

30-09-2003, 21:28
ga verdeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



tlijkt me wel een goed verhaal
de titel is wel aansprekelijk

xxx latifa

30-09-2003, 21:44


nou meis we wachten op het begin
kusjes angelnadia

30-09-2003, 21:58
pag: 1




TRRRRRRRRRRRRR.. de schoolbel ging over en iedereen was uit. Mijn vriendin soekaina wachtte mij buiten op in haar auto. Soekaina was de meid met wie ik ben opgegroeid, ze was alles voor mij! Haar bruiloft zou over een paar maanden zover zijn dus we hadden nog veel te regelen. Dit was mijn laatse schooljaar en dan zou ik insalah afgestudeert zijn voor mijn pabo. Ik zat op In holland op school, in de hoop dat ik ooit een lerares word en alles voor mijn zus rachida kan regelen zonder zorgen!

Yé trut moest het zolang duren, Ik wacht al meer als een kwartier op je. Sorry soekaina maar moest nog ffff naar mijn kluis toe gaan om een paar boeken te pakken. Lekker weer he saar? Ja man en ikke weer met deze dikke kleding, tfoe je hebt ook nooit zekerheid in deze tering land. Hallo sarah wesh ben jij dom of doe jij gewoon alsof, we zijn inmiddels wel in de maand april. Ja dat weet ik ook wel maar je weet soekaina zoals ze zeggen: APRIL DOET WAT IE WILT ! Ja ok daar heb je wel gelijk in maar vertel hoe was het vandaag op school? Ging wel z'n gangetje maar tfoe man ik twijfel of ik het dit jaar wel haal. WAAAAAAAAAAAAAt ik maak je af als jij dit jaar zakt, je moet slagen a sarah wesh wil jij je hele leven met die stomme schoonmoeder van jou delen. Zorg ervoor dat jij die xxx diploma haalt en ga werken zodat je je eigen woning koopt en op jezelf gaat wonen zonder problemen.

Toen ze dat zei was het net alsof je een mes in mijn hart stak, ik kreeg tranen in mijn ogen, ze werden steeds zwaarder en gingen rollend naar beneden. Ye soekaina ik weet dat ik die xxx diploma moet halen maar weet je wel hoe zwaar dat is of niet? Ik moet al voor mijn zus zorgen en alle kosten voor haar betalen. Ik werk en studeer en doe alles thuis en dan nog is het nooit goed en word ik ook nog in mekaar geslagen door mijn stiefmoeder en dan nog zeg ik maalich. Wanneer ze mij zo in mekaar slaat dan ga ik naar de balkonen kijk naar de donkere hemel weet je wat ik dan zie? Ik zie mijn moeder naar beneden kijken, ik voel haar naar mij kijken met die mooie lichtbruine ogen van haar en weet je wat die ogen vragen? Hou vol mijn kind en zorg goed voor je zus want allah zal niemand vergeten! Soekaina begon te huilen. Sarah het was mijn bedoeling niet om jou te kwetsen of pijn te doen maar het doet mij zo'n pijn om jou zo te zien. Nee soekaina, je vergeet iets: Allah bestaat en hij geeft mij al deze krachten om al die ellende vol te houden en op een dag zal ik insalah ook gelukkig leven met mijn zus rachida en amin. Insalah sarah echt ik hoop het voor je. Ze stopte voor Pizzahut, kom sarah we gaan eten ik verhonger straks nog. Ik veegde mijn tranen uit en stapte uit. Soekaina was natuurlijk zoals gwoonlijk was ze allang binnen en weer vergat ze haar autodeuren te sluiten yé gek. Ik pakte onze tassen en sloot de deuren. Ik kwam binnen en daar zat ze weer in die hoek die ik haatte...................... :zwaai

30-09-2003, 22:00
He lady's

thank you for your special words............

afzender southbeyonce

30-09-2003, 22:04
schrijf verder het is al een goed begin

you're fan

30-09-2003, 22:44
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH HET IS EEN GOED BEGIN....................IK BEN NET BEGONNEN MET LEZEN IKZAT HELEMAAL IN HETVERHAAL DUS DAT BETKENT DAT JE EEN NIEUWE TROUWE FAN BIJHBET GEKREGEN.......DUS DAT BETKENT OOK DAT JE SNEL EEN GROOT VERVOLG MOET SCHRIJVEN


XXXJES JE NIEUWE TROUWE FAN
RAJHAN

01-10-2003, 09:18
We aten, dronken en gingen weg. Soekaina wou nog fffffffff naar de stad gaan maar ik deed een verzoek om gewoon naar huis te gaan, ze stemde toe en vroeg mij of ze bij mij mocht logeren en dat mocht dus gingen we nog fffff naar haar huis toe om haar spullen te halen. Ik wachtte buiten in de auto op soekaina.


SARAH:

Rachida is mijn zus, bloedmooi was ze totdat mijn moeder overleed aan een hartaanval door mijn vader............

01-10-2003, 10:42
hey Southbeyonce heeft jou verhaal maar twee pagina`s? het lijkt me spannend!


groetjes Smahaneia!

01-10-2003, 19:40
schrijf verder !!!

01-10-2003, 19:48


gaaa dooooooooorrr

02-10-2003, 09:57
........daardoor raakte zij verlamd. Ze kan ook niet meer praten het enigste wat ze doet is stilzitten op een rolstoel kijkend naar de foto van onze moeder. Vaak betrapte ik haar huilend in de hoop dat ze ooit weer de oude rachida word. Rachida is zo mooi, ze lijkt veel op onze moeder. Ze is lang, heeft zwarte langevolle haren en is heel mooi slank met een volle xxxx. Ik moet wel eerlijk toegevn dat het hardstikke zwaar was voor mij om alles voor haar te doen maar het allerergste was dat ik zoveel pijn had wanneer ik haar zo zag en dat allemaal door mijn eigen echte vader. Mijn moeder overleed precies drie jaar geleden, ik herinner mij nog precies wat er gebeurde.

We zaten in de woonkamer, rachida mama en ik. Papa zei dat hij weg moest voor een vergadering want hij werkte in een Internationale bank en wij dombo's geloofden dat, plots zei m, n moeder 'a lebnet babakoem haiik shweja'( dames jullie vader stelt zich wel aan) 'kej jemshi bezef bera bil lail'( hij gaat wel veel naar buiten s'avonds). Ja mama maar hij gaat toch voor zaken naar buiten. Om eerlijk toe te geven rachida denk ik dat je vader een vriendin heeft. Rachida en ik stonden verstijfd van de schrik! Smo cet qoeli ama', baba hamroe mai jemshi ma chi stomme mra'.(wat zeg jij mama papa zou nooit met een andere stomme vrouw gaan). Rachida begon gelijk te huilen maar ik stelde haar gerust door haar wijs te maken te maken dat papa gewoon een goede eerlijke man is. Diep in mijn gedachten gaf ik mijn moeder groot gelijk. Hoe heb ik altijd zo dom kunnen zijn, er kan nooit elke avond een vergadering zijn, ik bedoel papa is nou ook weer niet zo hoog in zijn werk! Nadat ik rachida gerust had gesteld ging ze naar bed om de volgende dag vroeg op te kunnen staan en naar haar werk te gaan. Ik was vrij. Ik stond op en ging naar de keuken om koffie te zetten ons, mama kwam ook binnenlopen in de keuken met tranende ogen. Sarah mijn lieverd ik ben zo trots op je, wil je mij beloven dat je altijd voor je zus zorgt wat er ook maar kan gebeuren je moet daar voor haar zijn. Wat zeg jij mama praat niet zo, je maakt mij bang het is net alsof je doodgaat ofzo 'lah ji ster' ( god heb genade). Kom mama zit, de koffie was klaar, we zaten aan tafel. Mama waarom denk jij dat papa vreemdgaat? OMDAT JOU VADER VEEL NAAR BUITEN GAAT, HIJ IS ANDERS ALS VROEGER EN HIJ GEEFT MIJ HELEMAAL GEEN AANDACHT MEER. WEET JE SARAH MIJN KIND, JE VADER ZIET ER DE LAATSTE TIJD HARDSTIKKE VERZORGD EN NETJES UIT, ZELFS PARFUM ZET HIJ PLOTS WEER OP IK BEDOEL NIET DAT DAAR WAT MIS MEE IS MAAR HOELANG HEEFT JE VADER DAT NIET MEER GEDAAN. HET ALLERERGSTE VAN ALLEMAAL IS DAT JE VADER GELD OPNEEMT UIT ONZE SPAARGELD WAAR WE JAREN NIET MEER ZIJN AANGEKOMEN. IK MAAK ME ZORGEN A BENTI. Door wat ze zei stond mijn mond verbaasd open, ze had gewoon gelijk. We stonden op en mama zei: SARAH JE HEBT MIJ NOG STEEDS GEEN ANTWOORD GEGEVEN OP MIJN VRAAG DIE IK JOU HAD GESTELD EEN UUR GELEDEN. BELOOF JE MIJ JA OF NEE? Ja mama je weet dat ik rachida nooit in de steek zou laten. IK WEET MIJN DOCHTER GA SLAPEN. Ik gaf haar een dikke kus en haastte mij naar boven zodat zij mijn tranen niet hoefde te zien. Ik hoorde in de gang dat rachida aan de lijn was met SAIF A DIEN haar lekkere vriendje die ik maar niet mag. Maar wat kan je doen als iemand nou eenmaal verliefd is, die persoon is dan zo blind als ik weet niet wat. Ik maakte mij zorgen om rachida want saif a dien was geen heilige mariah, het was een ernstige drugsdealer maar dan wel een hele lekkere die elke meisje kan krijgen die hij maar wilt. Ik wist 1 ding zeker hij gaat vreemd for life maar rachida wou mij nooit geloven...................................

02-10-2003, 10:03
he dames

alles goed bedankt voor jullie lieve reactie's, ik heb alvast een stukje geplaats maar ga straks weer verder. 1 DINg kan ik jullie zeker garanderen pak jullie doekjes bij de hand voor jullie neus.............


:k:

south- beyonce

Pagina's : [1] 2 3 4