Bekijk volle/desktop versie : [www.ufofluggedupeerden.nl] Actiegroep Ufoflug Gedupeerden



05-07-2007, 22:56
Welke Ufoflug gedupeerden hebben interesse in het organiseren van een actiegroep om toch ons recht te krijgen, of van de reisbureau's die ons vertrouwen hebben geschaad of via Nederlandse of Europese autoriteiten die nalatig zijn geweest in het controleren van Ufoflug.

Om uberhaupt iets te kunnen beginnen is het noodzakelijk zo snel mogelijk een overzicht te krijgen om hoeveel gedupeerden het gaat en wat de geleden schade is. Mensen die geinteresseerd zijn om de gedupeerden te organiseren kunnen mij een pm sturen.

Op dit moment is echt alle hulp welkom, van het beantwoorden van vragen tot het sorteren van berichten inzake ufoflug.

www.ufofluggedupeerden.nl


Let op: Als wij ons niet organiseren kun je teruggave van je centen wel op je buik schrijven.

05-07-2007, 23:18


spijtig men hele jaar gewerkt en de persoon die ons flesht zit nu zeker ergens op Jamayca te zonnen of zo

05-07-2007, 23:29
ik wil ook wel meewerken. Ik zie ons ons geld ook niet terug krijgen als we individueel actie gaan ondernemen.
Ik denk dat het alleen kan als we ons samen verenigen.

06-07-2007, 10:52
inderdaad ik doe ook mee!!

inchaallah krijgen we onze geld terug en nog iets het kwam gisteravond op journaal op sbs 6 om 22.30 uur. en wat kregen wij een 2 minuten uitzending. starfillah zoveel zijn we dus waard hier.. als het om nederlanders ging dan hadden ze allang uitgebreid erover gesproken en meteen toen het begonnen was. !! schandalig gewoon maar voor alles is een reden en Allah sawt weet het beste.

08-07-2007, 14:09


Up. Wellicht dat Amira84 zich ook wilt aansluiten
Maar als ik wat kan doen....geef een "gil"......