Bekijk volle/desktop versie : Voor Mijn Geliefde Zusters!



05-07-2007, 14:56
Wassalaam alikoum warahmatoullah wa barakatouh,


Zusters:


Jullie zijn de prachtigste diamanten die er maar zijn op deze wereld. Allah swt heeft jullie een prachtige status gegeven. Je bent een dochter die haar vader kan redden van het hellevuur, je bent de moeder waar de paradijs van onder de voeten ligt. Jullie schoonheid is niet te vergelijken met die van de vrouwen die zichzelf tentoonstellen aan mannen, die gezien worden als een lust object! Jij bent speciaal lieve zuster speciaal! Jij die angst hebt voor je schepper! Jij die strijdt voor het hiernamaals! Jij die constant denkt aan de dood! Want waarlijk de dood zal ons alle treffen lieve zuster!
Voor de zusters die zich schamen om zich te bedekken schaam je niet o geliefde zuster fa dien schaam je niet! Sta sterk in je schoenen lees de Heilige Koraan en doe dua zodat Allah ons zal helpen want "na moeilijke tijden komen makkelijke tijden"

Incha Allah zal Allah ons het paradijs geven


Allahomma AMEEN!

05-07-2007, 14:57


Dank je wel voor het plaatsen zuster!!!

05-07-2007, 15:00

Citaat door hallawiet:
Dank je wel voor het plaatsen zuster!!!




Djazakaalahoe gairan voor je reactie! Ik meen alles wat ik heb getypt


Moge Allah ons alle leiden!


Allahomma AMEEN!

05-07-2007, 15:18
amien..

05-07-2007, 15:22


Voor mensen die zeggen dat ze veel fouten hebben gemaakt lees dit!

Anas overlevert: “Ik hoorde de Boodschapper van Allah zeggen: ,,Allah zegt:
“O zoon van Aadam, waarlijk, zolang jij Mij aanroept en op Mij hoopt, dan zal Ik jou vergeven, wat je ook maar hebt gedaan, zonder hier naar om te kijken. O zoon van Aadam, al zouden je zonden tot aan de hemel reiken, waarna jij Mij om vergeving vraagt, dan zal Ik je vergeven. O zoon van Aadam, al zou je tot Mij komen met zoveel zonden dat deze de aarde kunnen vullen en Mij dan treft, zonder dat jij iets als deelgenoot aan Mij hebt toegekend, dan zal Ik tot jou komen met een gelijke omvang hieraan aan vergeving.”


(Overgeleverd door at-Tirmidhi, die zei dat het een goede, authentieke overlevering is )