Bekijk volle/desktop versie : Tips voor een leuk weekend..............................



05-07-2007, 13:09
Weekend breekt bijna aan( Voor vele van ons) Omdat we nog niet op vakantie, wilde ik dit weekend iets leuks doen. Maar nou komt het : Ik geef TE veel uit voor een dag leuks doen, iemand tips om wat leuks te doen zonder er veel voor te moeten betalen ( omgeving Rotterdam). Ben een weddenschap aangegaan dat ik een leuke dag in kan plannen voor minder dan €80,- , voor mij een grote klus, maar iemand tips?

05-07-2007, 13:21


Daar vraag je me wat...
Je kan naar Blijdorp (pas wel op voor de gorilla's....... flauw)
Wandelen door het Kralingsebos, daarna pannenkoeken eten in het pannekoekenhuisje daar en afsluiten met een drankje ergens in het centrum?

05-07-2007, 13:35

Citaat door Maroc_Meissie:
Daar vraag je me wat...
Je kan naar Blijdorp (pas wel op voor de gorilla's....... flauw)
Wandelen door het Kralingsebos, daarna pannenkoeken eten in het pannekoekenhuisje daar en afsluiten met een drankje ergens in het centrum?



Hij riep nog en niets te blijdorp en bootje varen … ik ben de pineut, dat wordt volgende week iedere dag koken

05-07-2007, 13:37
Wat denk je van filmpje pakken en daarna wat eten?

05-07-2007, 13:38


Is een dagje uit voor minder dan 80 euro onmogelijk voor jou?????????????????? Meid, je kan zooooveeeel voor weinig geld doen. Ik stop ff de kleine in haar wieg en dan kom ik met wat ideeen.

05-07-2007, 13:42

Citaat door VoteForKerry!:
Is een dagje uit voor minder dan 80 euro onmogelijk voor jou?????????????????? Meid, je kan zooooveeeel voor weinig geld doen. Ik stop ff de kleine in haar wieg en dan kom ik met wat ideeen.






Citaat door marilynmonroe:
Wat denk je van filmpje pakken en daarna wat eten?



Dat is zo "gewoontjes". Ik zou er een leuke dag van maken en niet echt een avondje. Weet : ik ben moeilijk!

05-07-2007, 13:45
Ik geef ook teveel geld uit als ik een dagje uit ga. Ik kan dan beter een weekendje weg.

05-07-2007, 13:57
zo, ben ik weer:

wat dacht je van:
- karten
- schaatsen (vind ik zooo romantisch)
- musical (niet de duurste rij natuurlijk en vaak kun je last minute heel goedkoop gaan)
-dagje paardrijden als het mooi weer is
- prive sauna
- hotelletje boeken en daar je weekend in doorbrengen
- etc etc

05-07-2007, 14:33
hoi dames ik wil ook iets leuks doen in het weekend maar ik weet ook niet wat en ik zag hier dat je een prive sauna kan huren waar dan

05-07-2007, 18:06
picknicken?

05-07-2007, 18:31
Naar de Euromast en daarna met de Spido (rondvaartboot) mee varen. =]

05-07-2007, 18:38

Citaat door xMoslima14:
Naar de Euromast en daarna met de Spido (rondvaartboot) mee varen. =]


dit heb ik ook eens gepland maar ipv de spido zijn we met de pannekoekenboot gaan varen En dat was in totaal zeker geen 80 euro!

05-07-2007, 19:09



Citaat door Miss_Magrebia:






Dat is zo "gewoontjes". Ik zou er een leuke dag van maken en niet echt een avondje. Weet : ik ben moeilijk!



Je lijkt mij wel..ik wordt ook soms helemaal gek, dat ik niets spannends kan bedenken...

Het lijk alsof in r'dam en omgeving weinig te beleven valt..

05-07-2007, 19:48
Of je gaat in Tropicana zwemmen ^^

11-07-2007, 21:38
en heb je al wat leuks gevonden?