Bekijk volle/desktop versie : Honderden Marokkanen opgelicht door Dunya Reizen en Ufo!



Pagina's : [1] 2

04-07-2007, 23:31
Deze 2 reisbureau's hebben honderden mensen opgelicht! Ze zijn opeens failliet. Gisteren en vandaag waren alle mensen die op schiphol via hun een vliegticket hebben gekocht gedupeerd. Iedereen die via hun heeft geboekt is de dupe. Mijn moeder en vele buurtgenoten en familieleden zijn door deze vieze mensen opgelicht. Opeens zijn ze nu spoorloos. Inmiddels is één medewerker van Ufo in Duitsland opgepakt.

Wie weet hier meer van of is ook opgelicht door deze mensen? En wat gaan jullie nu doen?

04-07-2007, 23:40


Meseiken

04-07-2007, 23:42
Aangifte doen en als ze goed verzekerd zijn kun je het geld terugkrijgen!!

04-07-2007, 23:47
DUNYA REIZEN IN UTRECHT bedoelen jullie
we hebben daar voor augustus geboekt

04-07-2007, 23:48


Ja, vergeet het dan maar moors__meisje. Ga maar een nieuwe ticket zoeken. Dat ben ik nu ook aan het doen voor me ma. Die had voor 21 juli geboekt.

04-07-2007, 23:55

Citaat door ghabiba82:
Aangifte doen en als ze goed verzekerd zijn kun je het geld terugkrijgen!!




Hoe kun je verzekerd zijn hiertegen?

05-07-2007, 00:19
wij hebben ook geboekt voor augustus en we hebben ook verzering gedaan, ik vraag me af wat er met ns geld gebeurt

05-07-2007, 01:11
aslaamoe 3aljkoem..

ik heb ook via dunyareizen geboekt, voor volgend 12 juli, ik ben dus ook opgelicht, ik ben vandaag langs dunyareizen geweest en ja hoor ze waren dicht, ik heb wel aangifte gedaan.

denken jullie dat het goed idee is om morgen nog eens te gaan misschien zijn ze wel open?

05-07-2007, 01:11
vandaag was rwina bij dounya reizen op straat weg allemaal boze mensen

05-07-2007, 01:20

Citaat door Betoetie:
vandaag was rwina bij dounya reizen op straat weg allemaal boze mensen



jah ik zag het ook, was namelijk 1 van de partij ik kom ze3ma mij geld halen bleken ze gesloten te zijn, weet je wat mij het meeste geraakt heeft..die oude mannen mesaken..wollah ik vond het zielig..

dat men zo iets kan doen, waar gaat dit heen

05-07-2007, 01:22

Citaat door lieve_meisje:
jah ik zag het ook, was namelijk 1 van de partij ik kom ze3ma mij geld halen bleken ze gesloten te zijn, weet je wat mij het meeste geraakt heeft..die oude mannen mesaken..wollah ik vond het zielig..

dat men zo iets kan doen, waar gaat dit heen


Geld maakt blind iwa jah weetje de tijd van respect en goed voor je mede mens zorgen is 8ter gelaten in de tijd van ons profeet helaas

t boeit mensen nie meer hoe en wat zolang er geld op tafel is wel jammer

05-07-2007, 01:29

Citaat door Betoetie:
Geld maakt blind iwa jah weetje de tijd van respect en goed voor je mede mens zorgen is 8ter gelaten in de tijd van ons profeet helaas

t boeit mensen nie meer hoe en wat zolang er geld op tafel is wel jammer



klopt wat je zegt broeder, geld is een groote fitna echt waar, subhanallah ons profeet heeft zelfs om zijn (wij de moslims)gehuild, dat er tijden zullen komen waar men zijn eigen broeder alleen het slchtste wenst, en nog veel meer slechte zaken.

maar ma3lich ieder zal zijn verantwoording bij Allah swt moeten afleggen, het doet me wel zeer pijn als je zulke zaken mee maakt, niet alleen wat betref ufo maar ook andere zaken..

wallahoe el mosta3aan..

05-07-2007, 01:32



Citaat door lieve_meisje:
klopt wat je zegt broeder, geld is een groote fitna echt waar, subhanallah ons profeet heeft zelfs om zijn (wij de moslims)gehuild, dat er tijden zullen komen waar men zijn eigen broeder alleen het slchtste wenst, en nog veel meer slechte zaken.

maar ma3lich ieder zal zijn verantwoording bij Allah swt moeten afleggen, het doet me wel zeer pijn als je zulke zaken mee maakt, niet alleen wat betref ufo maar ook andere zaken..

wallahoe el mosta3aan..



ja welkom in 2007 en dan vraag ik me af hoe zal t in 2100 zijn? alla7 i7fed oe safi

ma hoe zit t nu ga je nog op vakantie of nie meer? want alles zal denk ik nu vol geboekt zijn

05-07-2007, 01:42

Citaat door Betoetie:
ja welkom in 2007 en dan vraag ik me af hoe zal t in 2100 zijn? alla7 i7fed oe safi

ma hoe zit t nu ga je nog op vakantie of nie meer? want alles zal denk ik nu vol geboekt zijn



Allah yehfed oe yester oe saffie.

ik zou volgende week 12 juli vliegen, van brussel naar nador, alhamdullah mijn zus en zusje willen mijn tickt betalen alleen idd alles is vol geboekt ik kan maar niks vinden..

05-07-2007, 01:44

Citaat door lieve_meisje:
Allah yehfed oe yester oe saffie.

ik zou volgende week 12 juli vliegen, van brussel naar nador, alhamdullah mijn zus en zusje willen mijn tickt betalen alleen idd alles is vol geboekt ik kan maar niks vinden..


je kan t proberen er vertrok een vliegtuig uit keulen duitsland maar wel pas 3 Augustes en t was 340 voor een retourtje maar weet nie meer welke reisbureua

Pagina's : [1] 2