Bekijk volle/desktop versie : !!!!Hier breekt je hart gewoon van!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

07-08-2002, 17:01
Bismilahie Rahmanie Rahiem
Salaam Oe Alaikoem Wa RahmatoeLah Wa Barakatoe

Broeders en Zusters,

Hier moeten wij ons druk om maken.. en niet dingen zoals tips voor Girls of zit mijn haar goed. Of weet ik veel wat..

Kijk naar deze Foto's en zie De Werkelijkheid..

http://www.nzmuslim.net/modules.php?op=modload&name=My_eGallery&file=index &do=showgall&gid=4

Probeer Met z'n Alle Israel te Boycotten
kijk op de volgende pagina
http://www.inminds.com/boycott-israel.html

We Moeten Op een Of Andere Manier Onze broeders helpen.
Steun Islamic Relief als is het maar met een paar Euro's.

Moge Allah De Moedjahidien belonen Met de Hemel.
Moge Allah Ons Onze Zondes vergeven.

Subhanak Allahmoema wa bihamdik ashhadu an la ilaha illa anta astaghfiruk wa atubu ilaik.

07-08-2002, 17:27

Citaat:
Origineel gepost door AmatRahmaan
Salaam Oe Alaikoem Wa RahmatoeLah Wa Barakatoe

Broeders en Zusters,

Hier moeten wij ons druk om maken.. en niet dingen zoals tips voor Girls of zit mijn haar goed. Of weet ik veel wat..

Kijk naar deze Foto's en zie De Werkelijkheid..

http://www.nzmuslim.net/modules.php?op=modload&name=My_eGallery&file=index &do=showgall&gid=4

Probeer Met z'n Alle Israel te Boycotten
kijk op de volgende pagina
http://www.inminds.com/boycott-israel.html

We Moeten Op een Of Andere Manier Onze broeders helpen.
Steun Islamic Relief als is het maar met een paar Euro's.

Moge Allah De Moedjahidien belonen Met de Hemel.
Moge Allah Ons Onze Zondes vergeven.

Subhanak Allahmoema wa bihamdik ashhadu an la ilaha illa anta astaghfiruk wa atubu ilaik.
mashallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah snik snik ogtie echt triest dit snik alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jarab, waar gaat de wereld naar toe jaaaaaaaaaaarab alllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhu uuuuuuuuuu akbarre. waar blijven onze liefdadigheden en islam. en het helpen van je broeders en zusters die in nood zijn.. allahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuu kbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

wollah echt triest dit, echt het doet mijn hartje breken, en een zin geven dat ik iets wil gaan doen tegen die lihood maar inshallah onze tijd zal spoedig komen inshallah ta3la..

mashallah 3la mujaahid o mujahidats. moge allah ze een plaats geven in djanaat elfardous, snik snik allahaaaaaaaaaaukbar

takbiiiiiiiiiiiiiiir allahuakbare

takbiiiiiiiiiiiiiiiiir allahu akbare
takbirrrrrrrrrrrrrr allahuakbare
o allah o mallikenhamd

khadija

07-08-2002, 17:37
Mijn God... Ik kan hier echt om huilen.. Ik had een paar weken geleden op school nog een discussie met een dom xxx wijf hierover. Die vond dat de Joden gelijk hadden omdat hun de holocaust hadden meegemaakt. Geloof me ik ben er zo fel op ingegaan dat ze begon te huilen aan het eind van mijn preek.

Nog zo een verschrikkelijke gebeurtenis die heeft plaatsgevonden in Palestina: Joodse militairen hadden een gezin gevonden. De vrouw was de enige die nog in 'leven' was, ze was zwaar gewond en hoogzwanger. De joodse militairen verveelden zich en besloten een gokje te wagen. Allen legden ze wat geld in. Degene die het goede antwoord zou raden zou al het geld krijgen. Het ging om de volgende gok: wat zou het kindje voor geslacht zijn dat in de buik van de zwaargewonde vrouw zat. Ze sneden haar buik open, en het bleek een meisje te zijn. Lachend braken ze het nekje van het babytje en lieten de vrouw, doodbloedend achter.
Honden zijn dit, en mogen Allah hun een voor een voor eeuwig laten pijnigen in de hel inshallah.

Cheetah.

07-08-2002, 17:49
Salaam oe Alaikoem Wa RahmatoeLah Wa Barakatoe

Broeders en Zusters,

Daarom moeten we de Joden Boycotten..
Wat gebeurt er nu als wij een cola'tje kopen een Snickertje eten.
De TimberLands dragen. Tommy broekje.. enz.

WE MESTEN HET ISRAELISCHE LEGER GEWOON VOL

Dit Wil Zeggen We HELPEN ZE MET ONZE MOSLIM BROEDERS EN ZUSTER TE VERMOORDEN..

Willen jullie dit....?

Ik dacht het ook niet..

07-08-2002, 19:38

Dit is Salah, een palestijnse 'vermoedelijke' zelfmoordaanslagpleger samen met een vriend van hem, die gepakt is door de Israelische politie
Op de tweede foto werden ze op de grond gehouden door Israelische politie.
Op de derde foto is zijn vriend is vrijgelaten.

Op de vierde foto zijn Salah's kleren uitgetrokken.

Op de vijfde foto is hij geexecuteerd. Omdat volgens de Israelische politie, hij zijn jas niet wilde uitdoen.

De zesde foto staat een 'robot', die de volgens Israelische politie zegt, bommen doet verwijderen.

07-08-2002, 20:06
Het spijt me, maar als ik die foto's zie ben ik het hier mee eens. Het moet eens afgelopen zijn met het afslachten van onze broeders en zuster in Palestina!!!!

07-08-2002, 21:24
neen broeder lees de koran maar een keer er staat in dat onze tijd een keer komt inshallah ta3la

07-08-2002, 22:00
Ik heb maar een ding te zeggen en sluit me verder volledig aan bij Cheetah

07-08-2002, 23:14
Zo ik word weer terug getrokken in de realiteit! en ik bedank Allah hoe rijk ik wel niet ben.
boussa Nadia

PS. Probeer alsjeblieft niet alle joden over een kam te scheren. Ik weet dat de joden niet veel goede dingen hebben gedaan. Maar toch niet elke jood is zo. Misschien wel de meerderheid. Maar wat mijn opa zegt: Een jood is en blijft een jood.

peace out!

08-08-2002, 00:42

Citaat:
Origineel gepost door Kahina
Zo ik word weer terug getrokken in de realiteit! en ik bedank Allah hoe rijk ik wel niet ben.
boussa Nadia

PS. Probeer alsjeblieft niet alle joden over een kam te scheren. Ik weet dat de joden niet veel goede dingen hebben gedaan. Maar toch niet elke jood is zo. Misschien wel de meerderheid. Maar wat mijn opa zegt: Een jood is en blijft een jood.

peace out!
Ik ben het zeker met jou eens wat betreft niet elke jood over dezelfde kam te scheren, maar ik heb het nu over Sharon en zn xxxxxx militairen.. Kijk hoeveel wapens ze hebben, hij en Amerika. En wie steunt Palestina? In ieder geval geen land met zoveel wapens. Amerika moet eens een keer niet met z'n neus in andermans zaken (landen) gaan zitten roeren. Nu gaan ze Irak weer bombarderen.. Ze zullen het inshallah zelf merken.
Ik ben geen politiek aanhanger, ik snap er niets van, maar mijn hart gaat zo naar die palestijnse kindertjes, volwassenen, zelfs de dieren. Het doet echt pijn om te zien dat Joden zoiets doen. Echt he, ik eet niets meer wat in die landen zoals Israel en U.S.A. gemaakt word, ik koop niets meer, IK HELP NAMELIJK NIET OM NOG MEER PALESTIJNEN AF TE MAKEN. Ookal helpt dit niets, ookal ben ik misschien de enige. We kunnen niets doen in ons eentje, maar hoe meer mensen dit Steunen, hoe groter onze stem word...

08-08-2002, 09:48
Echt, waar Cheetah! Yo go girl!

08-08-2002, 11:52
Hallo,

Wat ik nog steeds niet begrijp is waarom dat de moslim landen (de rijke en machtige landen) er helemaal niks aan doen,
hoe komt het toch dat ze er gewoon naar toekijken hoe de Joden zich uitleven op de Palestijnen!

Ik begrijp er niks van!!!

Hier breekt mijn hart werkelijk!!

08-08-2002, 13:33

HET IS VERSCHRIKKELIJK. ER ZIJN GEEN WOORDEN HIERVOOR.
DE HELE MOSLIM WERELD MOET ZICH SCHAMEN VOOR WAT DAAR GEBEURT.

Ik vind dat iedereen een bijdrage kan leveren. Je bedrage hoeft niet al te groot te zijn.
Een klein voorbeeld.
Bij Mc Donalds zie je een hele groot gemeenschap Marokkanen/Turken en vele andere Moslims binnen zitten eten. Als een deel van deze mensen nou niet binnen bij Mc Donald zouden gaan stappen dan zou dat een forse verlies betekenen voor Mc Donald. Daarnaast zijn er honderden bedrijven die we op dezelfde manier op de knieën zouden kunnen krijgen. Sinds het verschijnen van het lijstje met bedrijven die de Israëlis sponsoren probeer ik geen gebruik meer te maken of goederen/producten te kopen van deze bedrijven. Ik hoop op deze manier dan ook een bijdrage te leveren hoe klein deze ook mag zijn.

Hardtodrive
Een ieder kan een bijdrage leveren op zijn manier.
Laten we die mensen niet in de kou staan.
HET IS VERSCHRIKKELIJK. ER ZIJN GEEN WOORDEN HIERVOOR.

08-08-2002, 15:08
Karima, omdat er een denk ik een soort verbond is. Of misschien zijn die Arabische landen bang voor Amerika. Bush mag komen, ik steek het Witte huis in zn ass...

Hardtodrive, jij snapt het ook.. STOP KILLING OUR BROTHERS AND SISTERS, dus hoe moeilijk het ook is, laat die amerikaanse en Joodse producten voor wat het zijn en vecht mee voor het Palestijnse onschuldige volk...

08-08-2002, 16:13
Cheetah, je zegt vecht mee met het Palestijnse volk, mijn vraag is HOE??

Pagina's : [1] 2 3