Bekijk volle/desktop versie : Homohuwelijk zorgt voor overstroming...



Pagina's : [1] 2 3 4

03-07-2007, 10:27
http://www.refdag.nl/artikel/1307912/%26bdquo%3BOverstromingen+Engeland+straf+van+God%2 6rdquo%3B.html




Citaat:
„Overstromingen Engeland straf van God”
LONDEN - De overstromingen die delen van Groot-Brittannië hebben getroffen, zijn een oordeel van God over de immoraliteit van de Britse samenleving. Dat zeggen meerdere bisschoppen van de Anglicaanse Kerk.

Volgens de bisschop van Carlisle, Graham Dow, is God „uitgedaagd” door Britse wetgeving die het huwelijk tussen man en een vrouw onder druk heeft gezet en homoseksuele relaties toestaat. De bisschop meent dat God als antwoord daarop een vloed heeft gestuurd die duizenden mensen dakloos heeft gemaakt.

Een van hen gaat zelfs zover te stellen dat God is ’uitgedaagd’ door Britse wetgeving die het huwelijk tussen man en vrouw onder druk heeft gezet en homoseksuele relaties toestaat. God heeft als antwoord daarop een vloed gestuurd die duizenden mensen dakloos heeft gemaakt, aldus de bisschop van Carlisle, Graham Dow.


Die homo's ook altijd

Het zou een mooi gebaar zijn als de goede homo's afstand zouden nemen van het homohuwelijk dat al zo veel doden door natuurgeweld op de naam heeft staan.

03-07-2007, 10:33


beetje simpel he

03-07-2007, 10:38
Is natuurlijk wel de meest logische verklaring voor overstromingen.

03-07-2007, 10:40
Ik zag ooit een keer een documentaire over een christen-familie in de US, die er een dagelijkse job van hadden gemaakt om te demonstreren tegen het homohuwelijk.

Ze hadden borden bij zich met teksten als " God hates fags" .

03-07-2007, 10:44



Citaat door dr_Klon:
Ik zag ooit een keer een documentaire over een christen-familie in de US, die er een dagelijkse job van hadden gemaakt om te demonstreren tegen het homohuwelijk.

Ze hadden borden bij zich met teksten als " God hates fags" .


Maf dat volwassenen mensen zo kunnen denken.

Maar in amerika heb je veel mafketels. Vooral die rednecks in het binnenland. Die lopen nog een beetje achter.

03-07-2007, 10:49

Citaat door RI_75:
Maf dat volwassenen mensen zo kunnen denken.

Maar in amerika heb je veel mafketels. Vooral die rednecks in het binnenland. Die lopen nog een beetje achter.


Hier in Urk en Staphorst maken ze ook geen reclame voor homohuwelijken

03-07-2007, 10:55
dr_Klon, is al die aversie tegen het homohuwelijk omdat je nog steeds niet gevraagd bent door je vriend of steekt er meer achter?

03-07-2007, 11:04

Citaat door @bracadaver:
dr_Klon, is al die aversie tegen het homohuwelijk omdat je nog steeds niet gevraagd bent door je vriend of steekt er meer achter?


Er "steekt niets achter" bij mij

M.a.w. ik ben hetero

03-07-2007, 11:08
Haha wat een achterlijke god aanbidden die lui!

03-07-2007, 11:10
Djeezes..wat zouden die moslims op hun kerfstok hebben dat ze zo geteisterd werden door aardbevingen, tsunami's en net in Pakistan die overstromingen.
Allah moet wel zeeeeer boos zijn op die moslims.

03-07-2007, 11:11
Goh, en al die niet-gelovigen maar denken dat de opwarming van de aarde er iets mee te maken heeft.

Gelukkig weten de gelovigen wel beter. Geloof en wetenschap stimuleren elkaar, immers.

03-07-2007, 11:13

Citaat door dr_Klon:
Er "steekt niets achter" bij mij

M.a.w. ik ben hetero

Tiens, een hetero die zwaar geobsedeerd is door homofilie en pedofilie.
Daar steekt inderdaad wel wat achter...misbruikt in je jonge jaren door een homofiele pedofiel misschien?
De rek is er dus uit.

03-07-2007, 11:14



Citaat door rijmaran:
Djeezes..wat zouden die moslims op hun kerfstok hebben dat ze zo geteisterd werden door aardbevingen, tsunami's en net in Pakistan die overstromingen.
Allah moet wel zeeeeer boos zijn op die moslims.



De prik van de kaktus gaat deze week naar....



03-07-2007, 11:14

Citaat door dr_Klon:
Er "steekt niets achter" bij mij

M.a.w. ik ben hetero


Ja maar hetero is nogal een rekbaar begrip in jouw cultuur vandaar de vraag.

03-07-2007, 11:18

Citaat door dr_Klon:
De prik van de kaktus gaat deze week naar....



En ik maar denken dat jij steeds op de eerste rij staat te dringen voor de debielenprijs.

Pagina's : [1] 2 3 4