Bekijk volle/desktop versie : meiden die zich anders voor doen dan ze zijn..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

02-07-2007, 23:30
hallo luitjes..

ik merk dat veel (dikke) marokkaanse meiden liegen over hun uiterlijk..
en dan heb ik het niet echt over het liegen maar ze zullen ook niet eerlijk vertellen dat ze flink zijn..

zo had een goede mede student die ik heel goed ken een date..
hij had dus een date vorige week.. hahaha
hij was helemaal in ze nopjes, verliefd en had het idee dat hij de ware had gevonden.. ze hebben elkaar ontmoet via Internt.

uit zijn verhalen bleek het een goed meisje en de foto's die hij liet zien als ze op msn waren, waren prachtig het was zonder dolle een pracht meid maar de fotoos waren op een manier gemaakt dat ze dun was ze droeg hoofddoek waardoor ze ook vaak op de foto zat met wijde kleding en de foto's waren altijd met een grote afstand gemaakt..

tot hij me op de dag na de date belde.. en helemaal uit zijn slof schoot ze had namelijk gelogen hij vond haar te dik.. en ze had tegen hem gezegt dat ze wel een beetje heupen had..

zo dat moest ik ff kwijt..

02-07-2007, 23:34


Wat had ze dan in plaats van heupen?

02-07-2007, 23:35
Ik denk dat dat een groot nadeel is van het verliefd worden op iemand van Internet!Wanneer je niet iemand persoonlijk hebt gezien etc.
Je kunt te hoge verwachtingen krijgen van anderen.

02-07-2007, 23:37
Ik snap ook niet dat meiden liegen over hun figuur of iets dergelijke, en de mooiste foto's uitzoeken. Ik zou juist de lelijkste foto zoeken haha, zodat als iemand mij in het echt ziet denkt van woooooooow.



02-07-2007, 23:43


En je begrijpt niet dat ze liegen?Ik vind het niet raar, ik zeg niet dat het goed is maar ik kijk er niet van op.Waarom? In de samenleving waarin we leven word een 'dik' iemand gezien, als lelijk, mislukt etc. Dit behoort gewoon niet tot het 'perfecte plaatje' en kvind het heel erg zielig voor die meiden dat ze zichzelf niet kunnen zijn.

02-07-2007, 23:47
Ik snap best wel dat ze zich misschien schamen voor hun lichaam, maar om er over liegen vind ik zelf apart. Uiteindelijk zien ze het toch, althans bij de meeste gevallen. En dan komt de klap misschien nog wel harder aan, als ze afgewezen worden uiteindelijk.

02-07-2007, 23:50

Citaat door kayliah:
Ik snap best wel dat ze zich misschien schamen voor hun lichaam, maar om er over liegen vind ik zelf apart. Uiteindelijk zien ze het toch, althans bij de meeste gevallen. En dan komt de klap misschien nog wel harder aan, als ze afgewezen worden uiteindelijk.



Gelijk heb je!
Voorkomen is beter dan genezen!

Je kunt wel zeggen:Hij, zij neemt mij maar zoals ik ben....maar wanneer je afgekeurt wordt....lijkt het mij echt erg!!!

02-07-2007, 23:50
ben jij de hulplijn na een mislukte date?

02-07-2007, 23:53

Citaat door BRAXY:
Gelijk heb je!
Voorkomen is beter dan genezen!

Je kunt wel zeggen:Hij, zij neemt mij maar zoals ik ben....maar wanneer je afgekeurt wordt....lijkt het mij echt erg!!!



Nee dat lijkt mij ook echt erg, maar ik vind het voor sommige echt zielig.. veel meiden hebben de aanleg er gewoon voor. Daar bedoel ik mee dat ze gewoon dik zijn, terwijl ze nog gewoon normaal eten. Dus eigenlijk kunnen ze er weinig aan doen.

02-07-2007, 23:54

Citaat door kayliah:
Ik snap best wel dat ze zich misschien schamen voor hun lichaam, maar om er over liegen vind ik zelf apart. Uiteindelijk zien ze het toch, althans bij de meeste gevallen. En dan komt de klap misschien nog wel harder aan, als ze afgewezen worden uiteindelijk.


Weet je wat ik denk? Aangezien ze niet aan het 'perfecte plaatje' voldoen, weten ze zelf ook wel ( in de meeste gevallen )dat ze afgewezen worden en dit alleen omdat mensen niet verder kunnen kijken dan het uiterlijk.

Maar stiekem ergens hopen ze dat iemand ze accepteert zoals ze zijn, en niet opschrikken als ze aan komen lopen..

02-07-2007, 23:56

Citaat door kayliah:
Nee dat lijkt mij ook echt erg, maar ik vind het voor sommige echt zielig.. veel meiden hebben de aanleg er gewoon voor. Daar bedoel ik mee dat ze gewoon dik zijn, terwijl ze nog gewoon normaal eten. Dus eigenlijk kunnen ze er weinig aan doen.



Inderdaad!

03-07-2007, 00:05
wat een dommerd zeg...dat doe je tog niet...ik bedoel kom op zeg wie hou je dan voor de gek...

die jongen meskien helemaal gebroken ceker..

03-07-2007, 00:07


Idd. Geef gewoon toe dat je cellulitis hebt. Niks mis mee toch

03-07-2007, 00:11
onzeker over de foto....die bewerkt ze dan

maar om af te spreken was ze wel opeens zeker van zichzelf en kon ze zichzelf wel vertonen....



wat een lomperd zeg...... sorry hoor...

03-07-2007, 00:11
die gast is wel erg oppervlakkig dan.

sjeezj.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8