Bekijk volle/desktop versie : Uitgaan

07-08-2002, 14:38
Uitgaan is een manier mensen te leren kennen. Hoe je dat doet is voor iedereen anders en misschien ook wel voor jezelf elke keer anders. Je bent er zelf bij. Als je weet wat je zelf mag/kan/wil, wie ben ik dan om je te verbieden iets te doen als je mij of anderen daarbij geen kwaad doet.

Iemand nog zin om te gaan stappen?

12-08-2002, 00:06

IK heb daar altijd zin in (maar wel netjese tentes hoooooooor) let's booogieeee :boogie: :boogie:

15-08-2002, 01:48

Citaat:
Origineel gepost door S1J
Uitgaan is een manier mensen te leren kennen. Hoe je dat doet is voor iedereen anders en misschien ook wel voor jezelf elke keer anders. Je bent er zelf bij. Als je weet wat je zelf mag/kan/wil, wie ben ik dan om je te verbieden iets te doen als je mij of anderen daarbij geen kwaad doet.

Iemand nog zin om te gaan stappen?
Mensen leren kennen kun je ook overdag, dus waarom perse uitgaan????

15-08-2002, 02:05

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani

zozo saida!!!! is hij nu aan de beurt?????
A oh begrijp me niet verkeerd , ben normaal wel rustig behalve op yasmina ............

15-08-2002, 02:13

Citaat:

ja hoor!!! tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk weet ik dat!!!!!!!!!
Ewa en aan de ander kant vond ik het zielig, zijn of haar topic stond hier al een tijd en geen ene hond die der op reageerde.......

dus ik d8...........

15-08-2002, 02:21

Citaat:

dat zegt alles over jou dus ....dat je om mensen geeft!!!!!
jij vond haar zielig, en wou je haar gewoon plezier doen!!!
waaaauw!!! waren maar alle meiden zoals jij!!!
kijk jij voelt het gewoon aan je weet percies wat ik bedoel wowww dat kunnen maar weinige hier !! wat moest ik nou beginnen zonder jou

15-08-2002, 15:06
Ja!!!! Leuk!!! Ben altijd wel in voor een stapavond!

15-08-2002, 21:46

Citaat:

tuurlijk begrijp ik jou gelijk!!!!
hoe kan ik jou niet begrijpen als je met mij als eerst ruzie had hierooooo!!!!! of was ik toch niet de eerste??????
hahaah heb ik ooit ruzie met jou gehad?? allatieff ik heb iedereen zowat gehad denk ik

20-04-2009, 23:01
Uitgaan is haram