Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen zijn



Pagina's : [1] 2

01-07-2007, 23:58

Citaat door ikvervloeker:
sex, lekker hoor, lekker sex, met geld, en een cabrio en nog meer sex, en aandacht, en nog meer sex, en stoere kleding... kom gaan we het daarover hebben dat vinden jullie toch intressant a "moslims"
.

02-07-2007, 00:00


Your point?

02-07-2007, 00:07
Seks? Oelalalalalal
Lekkere auto? PFFFFFFFFFFF
GELD? Hallaloejaaa!!
Aandacht? DAMNNNN..
Stoere kleding? PFFFFFFFFF..



Droogkloot,

02-07-2007, 00:10

Citaat door ikvervloeker:
Marokkanen zijn de beste moslims



Again: Your point?

02-07-2007, 00:16


NEWS FLASH >>>> Marokkanen zijn ook maar mensen

02-07-2007, 00:20
wAHAHAHAHA jij bent echt gewoon

02-07-2007, 00:31

Citaat door ikvervloeker:
intressant doen werkt niet bij mij ingeburgerde trien.

Ga lekker bij je vader die " britney spears" wannabee toon aanzetten, wellicht is hij zo dom dat ie trots op je word als ie hoort dat je 3 woordjes Engels kan.

Bij mij moet je in elk geval opzouten met dat soort kinder gedrag, jij mag alleen nog "up" zeggen in mijn topic.

BVD.



Kleine jongetje aahaha je hebt geen recht om iemand weg te sturen of om te verbieden om te spreken (typen in dit geval) en kom je met deze rare topic ze heeft gelijk What's Your Point
hij antwoord niet op je vraag omdat hij volgens mij geen engels begrijpt

02-07-2007, 00:36
Bedankt. We zullen ons nu gaan perfectioneren. Je topic heeft absoluut nut gehad. Bedankt o goeie moslim.

02-07-2007, 00:38

Citaat door ikvervloeker:
klopt, ik begrijp geen Engels

En nu opzouten, zeg jij ook maar alleen "up"

Ik haat mensen namelijk die intressant willen doen.

Elk ander reactie dan "up" zal zodoende dan ook als "up" gezien worden.



ga a zielige ik wil niet eens op deze topic zijn ahaha ik ga van m.nl af omdat jij zo zielig bent ahaha Have A Good life als je het begrijpt

02-07-2007, 00:41

Citaat door ikvervloeker:
Alsjeblieft niet, het laatste wat ik insha allah wil is dat ik in de hemel kom en daar alsog met marokkanen moet "samen leven"

dus blijft vooral jezelf!


Weet je wel wat je allemaal zegt? Als ik zo je reacties zie.. zou denk ik zelfs satan niet met jou in eenzelfde ruimte willen verblijven, a randdebiel.

02-07-2007, 00:47

Citaat door ikvervloeker:
Alsjeblieft niet, het laatste wat ik insha allah wil is dat ik in de hemel kom en daar alsog met marokkanen moet "samen leven"

dus blijft vooral jezelf!


Wil je dan in de hel komen.

02-07-2007, 00:52

Citaat door ikvervloeker:
ja hahahha jij bent echt grappig, hahahhaha


Nou kijk eens aan.... meneer kan nog lachen...het domste is dat het geen grap was.
Goed van je hoor... dacht ff dat je huilend & gefrustreerd achter je pc zat te typen.
Waarschijnlijk doe je dat nu nog, maar heb ik even een glimlach bij je kunnen toveren.

Jippie.

02-07-2007, 00:58



Citaat door ikvervloeker:
Jongedame,
Al zou je met je reet naakt op zijn hondjes voor me staan op je knieen, het enige wat k zou doen is 3 stappen achteruit en weer 2 vooruit waarbij ik de 3de stap in plaats van naar de grond zet, naar achteren zwaai om vervolgens zo hard uit te halen dat je darmen uit je neus schieten.

Marokkanen maken geen positieve indruk op mij, op geen enkele manier.


Wat is dat voor theorie.. schaam je je niet ofzo. En dan noem je Marokkanen nog schaamteloos. Vieze hond.

Dan verhuis je toch lekker naar Uganda.

02-07-2007, 09:13

Citaat door ikvervloeker:
Ik weet uit ervaring dat ik enkel duidelijk ben als ik in jullie "taaltje" spreek vandaar.

Punt is in elk geval duidelijk dacht ik zo.


Haha doe normaal zeg...of in ieder geval zo normaal je kan a freak.
Ben je dan pas duidelijk... zo zo... dus dat betekent dat er veel mensen geloven wat jij zegt. Dus NOT.

Als jouw beschrijving over Marokkanen zou kloppen, dan ben jij een 100% RASECHTE Marokkaan.

03-07-2007, 15:13

Citaat door ikvervloeker:
Mijn beschrijving klopt klaar punt uit.


Jij zegt dus dat alle Marokkanen zijn zoals jij dat beschrijft. Maar je gedraagt jezelf gewoon hetzelfde als wat jij zegt over de Marokkanen.
Dus nogmaals...je bent en blijft voor altijd een volbloed Marokkaan in hart en nieren. Jammer voor je.

Pagina's : [1] 2