Bekijk volle/desktop versie : ik noem een lid.......

04-07-2007, 10:30
@Oemabdullah; Van afgekickt back to verslaafd again. Haar reacties zijn niet meer alleen Islamitisch of voetbaltoernooi gerelateerd, praat nu graag over haar interieur, haar geforceerde vriendschap met Tangia en veel onzinpraatjes op onzintopics die nergens naar toe leiden.

Beetje bij beetje komt haar ware ik naar voren, ooit zal het wel komen dat ze niet meer zo vreest voor haar 'goede' serieuze naam hierzo.

Behalve mashaAllah en bsehha, is ze nu ook in staat om andermans smaak af te kraken, dat moet voor haar wel een opluchting zijn dat ze niet steeds met een masker op hoeft te lopen.

04-07-2007, 10:33

Ok laat ik ook maar een paar mensen opnoemen

Boug: Je doet jezelf zo lief voor op mnl dat ik me soms afvraag hoeveel is nep en hoeveel klopt er van.
Als ik aan jouw denk komt er automatisch een beeld in mijn hoofd van iemand die heel onzeker is van vriendschappen en graag elke keer zekerheid wilt, dus als iemand eens een grapje maakt dan wil je meteen graag zeker zijn of die persoon nog je "vriendin" is.
Ken je ondertussen wat beter via msn en weet dat je iemand bent die hele goede raad kan geven en een echte familiemens bent.
Maar als ik verder moet gaan over je hier op mnl kom je over als een hele onzekere persoon die graag lief wilt gevonden worden door iedereen en al het mogelijke doet om het iedereen naar de zin te maken.
(Dit is een beeld puur aan de hand van mnl he)

Pelikaan: Ken je al wat jaren en nog altijd krijg ik soms geen hoogte van je hier op mnl,je bent heel geheimzinnig over alles wat te maken heeft met prive en vind ik een supere eigenschap, jij houdt prive gescheiden van mnl.
Voor de rest hoe erg ik ook mijn best doe om aan jouw te denken en hoe je bent krijg ik een blackout

Oemabb
Jouw ken ik van zo nu ene dan een reactie dus weet niet goed wat te typen omdat ik begod niet zou weten wie jij ook alweer bent

Nog iemand???

04-07-2007, 10:35

Citaat door pelikaan:
Youuu so love aandacht, dat je daarom geen andere nick neemt, bang dat je met shie onbekende nick, hier niet meer hot bent

Jij moet wat zeggen , mevr heeft wel een andere nick maar iedereen moest weten dat jij het was, dus we lijken op elkaar, we kunnen beiden niet zonder aandacht

04-07-2007, 10:36

Citaat door pelikaan:
@Oemabdullah; Van afgekickt back to verslaafd again. Haar reacties zijn niet meer alleen Islamitisch of voetbaltoernooi gerelateerd, praat nu graag over haar interieur, haar geforceerde vriendschap met Tangia en veel onzinpraatjes op onzintopics die nergens naar toe leiden.

Beetje bij beetje komt haar ware ik naar voren, ooit zal het wel komen dat ze niet meer zo vreest voor haar 'goede' serieuze naam hierzo.

Behalve mashaAllah en bsehha, is ze nu ook in staat om andermans smaak af te kraken, dat moet voor haar wel een opluchting zijn dat ze niet steeds met een masker op hoeft te lopen.

Tangia is een schat van een meid

Iwa jah...soms moet je eerlijk zijn he.....

04-07-2007, 10:37

Citaat door achermijnpc:
Ok laat ik ook maar een paar mensen opnoemen

Boug: Je doet jezelf zo lief voor op mnl dat ik me soms afvraag hoeveel is nep en hoeveel klopt er van.
Als ik aan jouw denk komt er automatisch een beeld in mijn hoofd van iemand die heel onzeker is van vriendschappen en graag elke keer zekerheid wilt, dus als iemand eens een grapje maakt dan wil je meteen graag zeker zijn of die persoon nog je "vriendin" is.
Ken je ondertussen wat beter via msn en weet dat je iemand bent die hele goede raad kan geven en een echte familiemens bent.
Maar als ik verder moet gaan over je hier op mnl kom je over als een hele onzekere persoon die graag lief wilt gevonden worden door iedereen en al het mogelijke doet om het iedereen naar de zin te maken.
(Dit is een beeld puur aan de hand van mnl he)

Pelikaan: Ken je al wat jaren en nog altijd krijg ik soms geen hoogte van je hier op mnl,je bent heel geheimzinnig over alles wat te maken heeft met prive en vind ik een supere eigenschap, jij houdt prive gescheiden van mnl.
Voor de rest hoe erg ik ook mijn best doe om aan jouw te denken en hoe je bent krijg ik een blackout

Oemabb
Jouw ken ik van zo nu ene dan een reactie dus weet niet goed wat te typen omdat ik begod niet zou weten wie jij ook alweer bent

Nog iemand???

www.wwwwwwwwwwwwwwiow.nu ga ik ook meer aandacht zoeken om bekend te worden

04-07-2007, 10:38
AMP, je bent nb bij me thuis geweest, vind je me echt dan n0g z0 mysterieus, ieuwwww wat eng

04-07-2007, 10:39

Citaat door OemAbdoellah:

Tangia is een schat van een meid

Iwa jah...soms moet je eerlijk zijn he.....

Daar twijfel ik ook niet aan, dat Tangia een schat is, dit gaat over jou niet over haar.

Nee eerlijk moet je altijd zijn

04-07-2007, 10:42

Citaat door pelikaan:
AMP, je bent nb bij me thuis geweest, vind je me echt dan n0g z0 mysterieus, ieuwwww wat eng

Ik ben bij je geweest, je bent bij me geweest in the hospital en we hebben elkaar gezien bij meetings en we spreken elkaar telefonsch en nog heb je zo een mysterische aura om je heen (als ik dat juist schrijf)

04-07-2007, 10:42

Citaat door pelikaan:
Daar twijfel ik ook niet aan, dat Tangia een schat is, dit gaat over jou niet over haar.

Nee eerlijk moet je altijd zijn

wat moet ik over jou zeggen..........
weet het nog niet zo goed.. kom straks met een verslagje denk ik

04-07-2007, 10:46
Amp dat van Boug klopt wel, van dat ze vaak denkt dat je haar niet mag, als je iets zegt wat haar niet bevalt

@Boug; Vind haar niet meer zo onschuldig, kwetsbaar, straight als eerst, heb haar beter mogen leren kennen, ze is wel ambiteus, maar ook iemand die vaak van dingen verandert, opende ze nog een topic dat ze naar Maleisie zouden gaan, paar weken later is het Tetouan geworden, wereld van verschil
b
Geloof graag dat het een tevreden mens is met liefdevolle mensen om haar heen, maar hoe vaker je dat wil benadrukken des te onzeker het je maakt.

Heeft veel over voor vriendschap is vrijgevig en doet haar best om ook wel aardig gevonden te worden.

Prive kan ze vaak niet loslaten, een ouwe wond, blijft ze misschien wel onbewust steeds openkrabben, wat zonde is.

04-07-2007, 10:47

Citaat door OemAbdoellah:

wat moet ik over jou zeggen..........
weet het nog niet zo goed.. kom straks met een verslagje denk ik

Hoeft niet hoor

04-07-2007, 10:51

Citaat door achermijnpc:
Ik ben bij je geweest, je bent bij me geweest in the hospital en we hebben elkaar gezien bij meetings en we spreken elkaar telefonsch en nog heb je zo een mysterische aura om je heen (als ik dat juist schrijf)

Aan jou de taak om de mysterie te zien ontmaskeren

04-07-2007, 10:54

Citaat door pelikaan:
Aan jou de taak om de mysterie te zien ontmaskeren

Oja vroeg of laat heb ik je mysterie ontrafeld en dan is pelikaan geen mysterie meer

04-07-2007, 10:58

Citaat door achermijnpc:
Oja vroeg of laat heb ik je mysterie ontrafeld en dan is pelikaan geen mysterie meer

Blijf uit mijn buurt engerd

Ohja vanaf vandaag ga ik helemaal oppervlakkig doen, geen prive weetjes meer en binnenkort weer een ander nick, deze is zooo

04-07-2007, 11:00

Citaat door pelikaan:
Blijf uit mijn buurt engerd

Omg

Niet bang worden hoor, ik ga niet eens moeite doen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41