Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk iemand ervaring met deze gezichtsproducten?



01-07-2007, 19:10
Uw behoeften
Uw gezicht glimt en heeft last van puistjes en mee-eters, tekenen die meestal in de puberteit voorkomen: u heeft een jonge probleemhuid.

Uw verwachtingen
Die de huid diep reinigen en helpt haar natuurlijk evenwicht te herstellen.

Onze oplossing
Soin Clarifiant bevat essentiële oliën en grapefruit-extract, die de poriën verkleinen en de huid zuiveren.





01-07-2007, 19:14


waar heb jij precies last van?

01-07-2007, 19:25
Puisten, onzuiverheden.

01-07-2007, 19:31
Dan raad ik je echt de producten van vichy aan

Ik gebruik zelf elke dag zonnecreme van vichy en mijn gezicht is helemaal schoon en egaal. Nooit meer puisten gekregen.

01-07-2007, 19:59



Citaat door laatmijmetrust:
Dan raad ik je echt de producten van vichy aan

Ik gebruik zelf elke dag zonnecreme van vichy en mijn gezicht is helemaal schoon en egaal. Nooit meer puisten gekregen.



Wollah?

Het rare is ik heb echt NOOIT last gehad van puistjes, en sinds een jaartje isi mijn huid echt onzuiver geworden, nie normaal. .

Maar ik weet zeker dat het ook vooral komt door alle vettige eten wat ik heb binnengewerkt heel het jaar door.

Maar gebruik jij alleen de zonnecreme?

01-07-2007, 20:10

Citaat door laatmijmetrust:
Dan raad ik je echt de producten van vichy aan

Ik gebruik zelf elke dag zonnecreme van vichy en mijn gezicht is helemaal schoon en egaal. Nooit meer puisten gekregen.


Heb je een plaatje van die zonnecreme??

01-07-2007, 20:47

Citaat door MaRoCcInA:
Wollah?

Het rare is ik heb echt NOOIT last gehad van puistjes, en sinds een jaartje isi mijn huid echt onzuiver geworden, nie normaal. .

Maar ik weet zeker dat het ook vooral komt door alle vettige eten wat ik heb binnengewerkt heel het jaar door.

Maar gebruik jij alleen de zonnecreme?



Ja zelf heb ik ook niet echt last van puistjes alleen soms een puistje hier en daar. Maar nu gewoon niks meer

IK eet trouwens ook gewoon vettig hoor

Ja ik gebruik aleen de zonnecreme heel het jaar door elke dag

Ik zoek een plaatje

01-07-2007, 20:51
gevonden!

Hij kost 15,50 en gaat ongeveer 2 tot 3 maanden mee


01-07-2007, 21:09
Maar is die niet vettig als je 'm opsmeert? Ik krijg vaak zo'n glimhoofd van die cremes.

01-07-2007, 21:09

Citaat door laatmijmetrust:
gevonden!

Hij kost 15,50 en gaat ongeveer 2 tot 3 maanden mee



Dat is toch zonnen créme is dat goed voor je gezicht ofzo?

01-07-2007, 21:31
ik ben vandaag naar de douglas gegaan

ik heb een vettige t zone: neus en voorhoofd

ik reinig mijn gezicht twee keer per dag met reinigingsmelk en een licht escrub

scrub van nivea voor gemengde huid en reinigingsmelk van kruidvat

de laatste ben ik mee gestopt omdat deze veeeel te vol is voor de vettige huiden dus stapte ik naar de douglas

ik heb een tonic meegekregen van skincode: gentle balancing toner
deze gebruik je na de scrub, omdat een reiniging van je gezicht altijd uit twee delen bestaat

nl. het reinigen en het sluiten van je porien om zo je huid te beschermen

ik was hiervoor 13.15 kwijt, maar ik heb een klantenkaart...zonder is hij 15.95....moeite waard want je bent af van je glimmende huid, geen puistjes en geen spiegelhoofd meer

de kleine bultjes cq puistjes zullen na verloop van tijd ook verdwijnen en dus wordt je huis egaal

ik ga nog meer producten van deze lijn aanschaffen, maar ik geef toe goedkoop is het niet...maar het wel waard

ff op geld wachten dus en kopen die handel...dan kan dove, nivea en al die zooi de deur uit

01-07-2007, 22:12

Citaat door MissBrunette:
Maar is die niet vettig als je 'm opsmeert? Ik krijg vaak zo'n glimhoofd van die cremes.



Nee deze trekt heel snel in, je krijgt juist zo een egale bruine teint

la toensia> ja dat is supergoed voor je gezicht, oprah gebruikt ook zonnecreme voor haar gezicht was pas een aflevering er van dat het heel goed schijnt te zijn voor puistjes enzo.

01-07-2007, 22:15



Citaat door Yasmina1:
ik ben vandaag naar de douglas gegaan

ik heb een vettige t zone: neus en voorhoofd

ik reinig mijn gezicht twee keer per dag met reinigingsmelk en een licht escrub

scrub van nivea voor gemengde huid en reinigingsmelk van kruidvat

de laatste ben ik mee gestopt omdat deze veeeel te vol is voor de vettige huiden dus stapte ik naar de douglas

ik heb een tonic meegekregen van skincode: gentle balancing toner
deze gebruik je na de scrub, omdat een reiniging van je gezicht altijd uit twee delen bestaat

nl. het reinigen en het sluiten van je porien om zo je huid te beschermen

ik was hiervoor 13.15 kwijt, maar ik heb een klantenkaart...zonder is hij 15.95....moeite waard want je bent af van je glimmende huid, geen puistjes en geen spiegelhoofd meer

de kleine bultjes cq puistjes zullen na verloop van tijd ook verdwijnen en dus wordt je huis egaal

ik ga nog meer producten van deze lijn aanschaffen, maar ik geef toe goedkoop is het niet...maar het wel waard

ff op geld wachten dus en kopen die handel...dan kan dove, nivea en al die zooi de deur uit



Dat vind ik zoiezo teveel, je gebruikt zoveel dingen voor je gezicht , scrubje , reiningsmelk, creme
Wat denk je dat het met je huid doet?
Onze ouders doen niks en ze hebben een prachtige huid. Ik vind het onzin hoor zoveel dingen

01-07-2007, 22:26

Citaat door laatmijmetrust:
Dat vind ik zoiezo teveel, je gebruikt zoveel dingen voor je gezicht , scrubje , reiningsmelk, creme
Wat denk je dat het met je huid doet?
Onze ouders doen niks en ze hebben een prachtige huid. Ik vind het onzin hoor zoveel dingen



ik gebruik geen reinigingsmelk maar enkel tonic en een scrubje...

niet iedereen heeft een mooie huid of zal deze blijven houden, vandaardat ik deze producten gebruik

over onze ouders: tsja....je kunt het ook omdraaien, maar ik begrijp je wel hoor, no offence!