Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ervaring met beugel in marokko zetten?



01-07-2007, 15:58
salaam dames heeft iemand ervaring met een beugel in marokko te zetten en weet iemand de prijzen er ongeveer van?

01-07-2007, 16:07


heeft echt niemand ervaring hiermee?

01-07-2007, 16:11
Nee, geen ervaring mee maar als ik jou was dan zou ik het toch maar hier laten zetten en niet daar !

01-07-2007, 16:15

Citaat door Experience:
Nee, geen ervaring mee maar als ik jou was dan zou ik het toch maar hier laten zetten en niet daar !



maar ik heb gehoord dat ze daar best goede tandartsen hebben en veel goedkoper dan hier

01-07-2007, 16:28



Citaat door miss_ma3rabia_1:
maar ik heb gehoord dat ze daar best goede tandartsen hebben en veel goedkoper dan hier

Lieverd, daar gaan ze van alles doen om geld te kunnen krijgen en dan verpesten ze je tanden. En als je hier een goede verzekering hebt hoef je alleen maar 20% te betalen, tenminste wij wel.

01-07-2007, 16:40

Citaat door Experience:
Lieverd, daar gaan ze van alles doen om geld te kunnen krijgen en dan verpesten ze je tanden. En als je hier een goede verzekering hebt hoef je alleen maar 20% te betalen, tenminste wij wel.


dankjewel meid ik kijk wel x

01-07-2007, 18:43

Citaat door Experience:
Lieverd, daar gaan ze van alles doen om geld te kunnen krijgen en dan verpesten ze je tanden. En als je hier een goede verzekering hebt hoef je alleen maar 20% te betalen, tenminste wij wel.




Ik weet niet uit wel dorpje jij komt maar daar heb je echt wel goeie tandartsen etc. Of denk je dat een orthodontist uit marokko niet naar school is gegaan ofzo.
Wat een domme opmerking!

Maar voor de topicstarter heb je er wel over nagedacht dat je als je een beugel zet ook om de maand op controle moet?

01-07-2007, 18:53

Citaat door widad86:
Ik weet niet uit wel dorpje jij komt maar daar heb je echt wel goeie tandartsen etc. Of denk je dat een orthodontist uit marokko niet naar school is gegaan ofzo.
Wat een domme opmerking!

Maar voor de topicstarter heb je er wel over nagedacht dat je als je een beugel zet ook om de maand op controle moet?


gaat er niet om dat ze daar geen goeie tandartsen zouden hebben. Ik heb geen idee hoe alles daar in zijn werk gaat, zou ik het laten doen. Of dat nu in Marokko, Spanje of Frankrijk is. Je eigen tandarts is toch vertrouwd

01-07-2007, 19:09

Citaat door _Swarovski_:
gaat er niet om dat ze daar geen goeie tandartsen zouden hebben. Ik heb geen idee hoe alles daar in zijn werk gaat, zou ik het laten doen. Of dat nu in Marokko, Spanje of Frankrijk is. Je eigen tandarts is toch vertrouwd



Ze zei toch duidelijk dat ze alles voor geld doen in marokko, en dat ze haar gebit zouden verpesten maar dat is onzin. Wie weet zijn het nog betere tandartsen dan hier in nl. Is best dom om zoiets te zeggen. Als een marokkaan al zegt dat die marokkanen toch niks kunnen.......
Wat moet een hollander dan wel niet zeggen. Maar zoals ik al zei, ik weet niet waar jij woont.

Je kunt moeilijk een beugel laten zetten in marokko, als je hier woont. Of ze wil maar 1 x per jaar op controle. Dan zullen haar tanden idd verpest worden

06-07-2007, 20:35

Citaat door Experience:
Lieverd, daar gaan ze van alles doen om geld te kunnen krijgen en dan verpesten ze je tanden. En als je hier een goede verzekering hebt hoef je alleen maar 20% te betalen, tenminste wij wel.



jah idd...je weet maar nooit in marokko..dus beter hier laten doen..k heb ook een beugel gehad..en je krijgt zoiezo 75% terug..

06-07-2007, 20:48
Nee geen ervaring, maar meid kom op je gaat die risico toch niet nemen..
En stel je voor er gaat wat mis, dan moet je helemaal terug naar marokko
want hier gaan ze je echt niet helpen als je zegt ik heb m in het buitenland laten zetten.

06-07-2007, 20:48
Laat je beugel gewoon hier in NLD zetten, is het beste.

06-07-2007, 22:46



Citaat door Oujdia_:
Nee geen ervaring, maar meid kom op je gaat die risico toch niet nemen..
En stel je voor er gaat wat mis, dan moet je helemaal terug naar marokko
want hier gaan ze je echt niet helpen als je zegt ik heb m in het buitenland laten zetten.

Ja precies dat bedoel ik ook, en er komen veel dingen bij kijken net als bijv. het controleren. Ik neem aan dat je niet elke maand naar Marokko gaat vliegen om dat te doen. En mijn moeder zei dat het dar € 1000 kost maar Allahou ahlem.

06-07-2007, 23:46
nou heb een nicht in marokko die beugel had, ze heeft nu rechte tanden duss
maarre controle is wel een probleem jah