Bekijk volle/desktop versie : gaatjes in kleding



01-07-2007, 12:43
beste dames ..!!!

Ik zit met een serieus probleem. Elke keer als ik nieuwe shirts koop verschijnen er na verloop van tijd gaatjes in mijn kleding. Precies op de plek waar mijn broek zit. Dus nieuwe broeken gekocht Precies hetzelfde probleem. Ook bij gewone stoffen broeken heb ik dit probleem. Kan iemand mij vertellen wat ik nu nog kan doen?



01-07-2007, 12:53


Gaatjes??? Hoe kom je aan die gaatjes?

01-07-2007, 12:58
he je b=van die beesten in je kast

01-07-2007, 13:03

Citaat door dolfijn1977:
beste dames ..!!!

Ik zit met een serieus probleem. Elke keer als ik nieuwe shirts koop verschijnen er na verloop van tijd gaatjes in mijn kleding. Precies op de plek waar mijn broek zit. Dus nieuwe broeken gekocht Precies hetzelfde probleem. Ook bij gewone stoffen broeken heb ik dit probleem. Kan iemand mij vertellen wat ik nu nog kan doen?




Doe wat aan je vlooien

01-07-2007, 13:05


Door je wasmachine misschien?maar dan zou het niet alleen op de plek van waar je broek zit zijn, maar overal een beetje..Huh..wel een raar verhaal hoor..

Ik weet ook niet wat je kunt doen

01-07-2007, 13:06
Misschien zyn het Motten?


01-07-2007, 13:08
motten bedoelde ik jah!!

01-07-2007, 13:09

Citaat door RENTMEESTER:
Doe wat aan je vlooien


vlooien? Hoe kom je erbij> Motten heten die dingen.

@ dolfijn: haal je kast leeg en maak hem goed schoon. Schud je kleding goed uit buiten en laat het even buiten luchten. Als je alles weer terug doet leg je er mottenballen tussen. Je kan die kopen in de blokker. In marokko heb je ze ook. Ze hebben een heel aparte geur....

01-07-2007, 13:09

Citaat door Nysha:
motten bedoelde ik jah!!

dat dacht ik al!

mottenballen helpen trouwens wel..

In marokko doet me ma het wel eens in de kasten daar,omdat we er dan toch een heel jaar niet meer naar omkijken..

wel je kleding wassen voor je het aantrekt, want geeft echt een muf geurtje

01-07-2007, 13:10

Citaat door ellouisa:
vlooien? Hoe kom je erbij> Motten heten die dingen.

@ dolfijn: haal je kast leeg en maak hem goed schoon. Schud je kleding goed uit buiten en laat het even buiten luchten. Als je alles weer terug doet leg je er mottenballen tussen. Je kan die kopen in de blokker. In marokko heb je ze ook. Ze hebben een heel aparte geur....

je bent me net voor

01-07-2007, 13:13
Je hebt idd van die anti-motten ballen ze zijn wit en ruiken erg sterk. In het marokkaans noemen we die kafoer...

01-07-2007, 13:13

Citaat door dolfijn1977:
beste dames ..!!!

Ik zit met een serieus probleem. Elke keer als ik nieuwe shirts koop verschijnen er na verloop van tijd gaatjes in mijn kleding. Precies op de plek waar mijn broek zit. Dus nieuwe broeken gekocht Precies hetzelfde probleem. Ook bij gewone stoffen broeken heb ik dit probleem. Kan iemand mij vertellen wat ik nu nog kan doen?



Komt het niet door de riem,misschien??
Of door de rits??

01-07-2007, 13:16


Je kunt ook van die Calgon dinges kopen das zo een een soort van gevouwen papier met erin een soort van product (kleeft beetje met geur) & die kun je gewoon plakken boven in u kleerkast.


Dan blyven die motten weg.