Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Kruidvat vs Etos



01-07-2007, 12:01
Hoi,

- Welk huismerk heeft jullie voorkeur ?
- Geef aan welke producten jullie gebruiken.

Ik ben een Kruidvat-fan, omdat het assortiment zo breed is. Op elk bekend merk is er wel een Kruidvat-variant. Ik gebruik de bodyscrub, teatree oil en neusstrips.

01-07-2007, 12:04


Ja, ik gebruik ook vooral van kruidvat; die nieuwe youngface
Ze hebben jammer genoeg die maskerslijn van kruidvat uit de schappen gehaald

Die vond ik echt goed! vooral die versteving van de huid; verzorgingsmasker.

01-07-2007, 13:22
die hard KRUIDVAT fan!!! en ik werk er ook!

01-07-2007, 13:25
Ik vind de kruidvat er altijd zooooooooo rommelig uitzien. En probeer er maar eens met een kinderwagen doorheen te rijden. VRESELIJK. Vroeger ging ik ook altijd naar de Kruidvat, maar nu dus echt niet meer.

01-07-2007, 13:26


kruidvat....
Ik hou er van hahaha
Ze hebben zoveel moet miniaal 1x per weerk er na toe

01-07-2007, 13:27
Kruidvat !

01-07-2007, 15:57
Kruidvat huismerk is veel beter dan Etos vind ik persoonlijk. Maar Etos heeft meer A-merken assortiment, Etos is ook veel mooier en chiquer, maar dan ook weer duurder dan Kruidvat.

hhaha btw, m'n stiefvader noemde Kruidvat ooit een keer Kluivert

01-07-2007, 16:03


ik werk ook bij het kruidvat
het huiswerk komt steeds meer met eigen producten, eigenlijk verkoopt dat erg goed als ik naar de productomzet kijk.

maar jah, het is toch verschillend per individue.

01-07-2007, 16:05

Citaat door XCHICAX:
Ja, ik gebruik ook vooral van kruidvat; die nieuwe youngface
Ze hebben jammer genoeg die maskerslijn van kruidvat uit de schappen gehaald

Die vond ik echt goed! vooral die versteving van de huid; verzorgingsmasker.



deze lijn heeft nieuwe verpakkingen. dus waarschijnlijk herken je ze daarom niet.
maar als het inderdaad uit de schappen is gehaald komt er wel wat anders voor terug, dat is altijd zo.
ik ga volgende week nieuwe schappenplan er inzetten met nieuwe producten, dus ik zal wel ff kijken of er nieuwe bij zitten

01-07-2007, 16:57
Kruidvat

01-07-2007, 21:54

Citaat door meisje_99:
deze lijn heeft nieuwe verpakkingen. dus waarschijnlijk herken je ze daarom niet.
maar als het inderdaad uit de schappen is gehaald komt er wel wat anders voor terug, dat is altijd zo.
ik ga volgende week nieuwe schappenplan er inzetten met nieuwe producten, dus ik zal wel ff kijken of er nieuwe bij zitten


Ik dacht ze zijn helemaal uit de schappen gehaald, die medewerkers zeiden van ja die verzorgings masker zijn uit de schappen gehaald. We hebben nu gewoon van die maskertjes die in zakjes zijn, want er is nieuwe lijn.'' Als ze er nog zijn, of je weet in welke verpakking ze zijn. dan echt graag even kijken!
Want bij ons kan ik ze niet meer vinden, of die medewerkers weten ook niet hoe het eruit ziet.