Bekijk volle/desktop versie : - Pedagogische Wetenschappen



Pagina's : [1] 2

01-07-2007, 11:44
[AsSalaamou 'aleykoum.


Pedagogische Wetenschappen. Wie doet 't? Hoeveelste jaars ben je? Bevalt 't? Op welke universiteit doe jij 't? Alles wat je over deze opleiding kwijt wilt, plaats 't hier, Insha-Allah.

PS: Medestudenten Pedagogiek (Utrecht), willen die zich aub melden? Ik heb aanstaande maandag m'n eerste kennismakingsdag, Insha-Allah, en ik ben zó zenuwachtig.. Maargoed..


Bij voorbaat shokr. ]

01-07-2007, 13:32


wa 'eleykumu s-selaamu wa rahmatu Llaah,

Ik ga 'r ienshaa-a Llaah in september aan beginnen te Leiden, jij ook daar of ergens anders?

01-07-2007, 14:11

Citaat door selefie_sister6:
wa 'eleykumu s-selaamu wa rahmatu Llaah,

Ik ga 'r ienshaa-a Llaah in september aan beginnen te Leiden, jij ook daar of ergens anders?




Ik ga 't in Utrecht doen, Insha-Allah.

01-07-2007, 14:43
Jammer! : ) .. wa khayran ienshaa-a Llaah

03-07-2007, 01:08



Citaat door selefie_sister6:
wa 'eleykumu s-selaamu wa rahmatu Llaah,

Ik ga 'r ienshaa-a Llaah in september aan beginnen te Leiden, jij ook daar of ergens anders?


Ik ook..
Zie je in september wel verschijnen insha Allah.

03-07-2007, 05:00

Citaat door salima002:
Ik ook..:D
Zie je in september wel verschijnen insha Allah. ;)


Leeeuk, ienshaa-a Llaah! : D

03-07-2007, 05:01
ik doe vmbo

03-07-2007, 13:10
Ben ook van plan om in september met de opleiding te beginnen in Leiden Insa Allah

03-07-2007, 14:17
Wat leuk allemaal, er zullen veel mensen blijkbaar in sept in leiden beginnen. Ik zal jullie daar allemaal wel zien. Moet jullie wel eerlijk zeggen, het is best wel zwaar. Er staat je dan veel te wachten.

Je moet trouwens al in je eerstje jaar snuffelstage gaan lopen en heel veel opdrachten maken. Er is 1 struikel vak en dat is SPSS dat is statistiek.

Als jullie meer willen weten laat het mij weten. Groetjes

03-07-2007, 19:10

Citaat door Visagist_bruid:
Wat leuk allemaal, er zullen veel mensen blijkbaar in sept in leiden beginnen. Ik zal jullie daar allemaal wel zien. Moet jullie wel eerlijk zeggen, het is best wel zwaar. Er staat je dan veel te wachten.

Je moet trouwens al in je eerstje jaar snuffelstage gaan lopen en heel veel opdrachten maken. Er is 1 struikel vak en dat is SPSS dat is statistiek.

Als jullie meer willen weten laat het mij weten. Groetjes


Kun je wat meer vertellen over de studie? Moet je naast die paar dagdelen in het eerste jaar meer stage lopen in de volgende jaren? Wat is er precies zwaar aan en is dat al in 't eerste jaar het geval of pas later? Statistiek heb je nauwelijks in het eerste jaar toch?

baaraka Llaahu feeki

03-07-2007, 21:30

Citaat door Visagist_bruid:
Wat leuk allemaal, er zullen veel mensen blijkbaar in sept in leiden beginnen. Ik zal jullie daar allemaal wel zien. Moet jullie wel eerlijk zeggen, het is best wel zwaar. Er staat je dan veel te wachten.

Je moet trouwens al in je eerstje jaar snuffelstage gaan lopen en heel veel opdrachten maken. Er is 1 struikel vak en dat is SPSS dat is statistiek.

Als jullie meer willen weten laat het mij weten. Groetjes



Ik was al een ramp in wiskunde, nu gaat het helemaal leuk worden.
Hoe lang duurt die snuffelstage eigenlijk?

04-07-2007, 00:32
Ik heb begrepen dat die 14 dagdelen duurt.. 56 uur ofzo

04-07-2007, 11:42


Klopt 14 dagdelen en dan 2 excursies hebben meegedaan. Snuffelstage is heel leuk, vooral als je bij een leuke instantie terecht komt. SPSS dus statistiek heb je zeker wel in je eerste jaar. Je krijgt die in je 2e semester, want nu werken ze niet meer met trimesters.

De opleiding is zwaar omdat veel van je verwacht wordt, je moet echt na je college er goed voor gaan zitten en er echt tijd aan besteden. Het is een hele leuke opleiding. Ik heb het zelf gecombineerd met Psychologie erbij.

De boeken die je moet kopen, dat is een tip wat ik aan jullie meegeef. Koop niet alles, want de meeste gebruik je niet. Als er een paar meiden vanuit hier daar gaan studeren heb contact met elkaar, deel de kosten en kopieer die hfd die je moet lezen.

Want het is echt zonder om zoveel geld uit te geven aan boeken waarvan je alleen maar 2 hfd bijvoorbeeld nodig hebt.

05-07-2007, 21:03
Salaam dames,

Pedagogiek is echt 'n leuke opleiding
Ik heb het zelf ook aan de uni te Leiden gedaan, maar heb helaas mn P net niet gehaald, waardoor ik gestopt ben.
Ik vond mijn 1e jaar best meevallen als ik eerlijk mag zijn, het vergt wel veel tijd maar dat moet je er gewoon voor overhebben! Het statistiek gedeelte in het 1e jaar heb ik zelfs ik gehaald ( , ik die alleen 3'en heb gehaald op de vwo ) Maar Ghair Insha'allah, samen kom je er altijd wel uit.

Mochten jullie nog vragen hebben of iets dergelijks, pm'en kan altijd

Leila

05-07-2007, 22:36
Even ontopic, maar gaat er iemand toevallig in september beginnen met psychologie aan de uni van Utrecht?

Pagina's : [1] 2