Bekijk volle/desktop versie : Boot Tickets Help Aub !!



Pagina's : [1] 2

29-06-2007, 21:38
hallo lieve mensen

weet er iemand miscchien sites voor de boottickets waar ze te vertrouwen zijn en betaalbaar zijn.

alvast bedankt ik kan het nergens vinden >??

29-06-2007, 22:28


Op http://www.hejaz.nl

30-06-2007, 14:01

Citaat door Amandel_Oogjes:
Op http://www.hejaz.nl



so wat duur zeg
wij zijn net terug uit marokko...op de heen weg hebben we van Algeciras Tanger 2 volwassen 2 kids en een auto 40 euro totaal

de terug zijn we via tiraf waren we 80 euro kwijt

30-06-2007, 14:33

Citaat door sabrye:
so wat duur zeg
wij zijn net terug uit marokko...op de heen weg hebben we van Algeciras Tanger 2 volwassen 2 kids en een auto 40 euro totaal

de terug zijn we via tiraf waren we 80 euro kwijt



Via welke maatschappij hebben jullie betaald en waar bevind deze zich??

30-06-2007, 14:45



Citaat door lalamagribia:
Via welke maatschappij hebben jullie betaald en waar bevind deze zich??



ik weet het niet hoe dat het....maar wij hebben die kaarten gekocht toen we aangekomen waren bij de boot...je hebt daar een hokje waar je kaartjes kan kopen maar daar rekenen ze ook voor de auto plus de personen...maar daar veder op heb je ook een hokje die rekent alleen de auto die kost volgens hun maar 40 euro dus

op de terug weg wouden ze meer rekenen maar toen liet me man de bootkaart van de heen weg zien en toen was 80 euro oke

mohiem onze marokkaanse mensen daar bij de douane zijn allemaal oplichters helaas
dus kijk uit

30-06-2007, 16:17
shoqrane voor de info!!
weten jullie misgien ook sites ?

30-06-2007, 22:39
Toen Ik En Me Man In Mei Gingen Vorig Jaa 150 Euro Betaald Voor Hem En Ik En De Auto Best Duur Als Ik Die Andere Prijs Zie Wow

01-07-2007, 00:32

Citaat door zinalady80:
Toen Ik En Me Man In Mei Gingen Vorig Jaa 150 Euro Betaald Voor Hem En Ik En De Auto Best Duur Als Ik Die Andere Prijs Zie Wow


Prijzen van 40 euro voor de auto kloppen voor geen meter of het moet een uitzonderlijke aanbieding zijn geweest ofzo.

De meeste mensen hebben de klok horen luiden, maar weten niet waar de klepel hangt, want de prijs die jij noemt is realistischer, weet ik uit ervaring

Voor boottickets kun je gewoon in de haven terecht waar tig winkels zijn die ze verkopen als je hier niet in de buurt woont van een reisbureau die ze heeft. Ook worden ze door verschillende winkels langs de weg tussen Madrid en Bailén verkocht. De winkel in Valdepeñas is een van de bekendste, al jaren. Er is dus niks aan de hand als je erheen gaat, mogelijkheden genoeg.

Ik begrijp niet dat sommige mensen zich daar druk over maken en zelfs denken via internet te kopen. In Spanje staat de techniek op een laag pitje en is kopen via internet nog lang niet zo gewoon als hier...

01-07-2007, 12:52

Citaat door Pleeborstel:
Prijzen van 40 euro voor de auto kloppen [/SIZE][SIZE="2"]voor geen meter of het moet een uitzonderlijke aanbieding zijn geweest ofzo.

De meeste mensen hebben de klok horen luiden, maar weten niet waar de klepel hangt, want de prijs die jij noemt is realistischer, weet ik uit ervaring

Voor boottickets kun je gewoon in de haven terecht waar tig winkels zijn die ze verkopen als je hier niet in de buurt woont van een reisbureau die ze heeft. Ook worden ze door verschillende winkels langs de weg tussen Madrid en Bailén verkocht. De winkel in Valdepeñas is een van de bekendste, al jaren. Er is dus niks aan de hand als je erheen gaat, mogelijkheden genoeg.

Ik begrijp niet dat sommige mensen zich daar druk over maken en zelfs denken via internet te kopen. In Spanje staat de techniek op een laag pitje en is kopen via internet nog lang niet zo gewoon als hier...

wil je aub gewoon normaal doen...en niet zo uit het hoogte doen
als of jij het veel beter weet....je was er niet bij ...ik vertel geen leugens
wij hebben dat echt betaald op de heen weg 40 euro
op de terug weg was het 80 euro...het was zeker geen aanbieding want de gene die ons die plek adviseerde vertelde dat al die andere plekken oplichters zijn die prijzen klopten voor geen meters zelfs hier in nederland bij de marokkaanse reisbureaus
maar goed betweter zo als jij weet het weer veel beter

en wcborstel als je zo veel ervaring hebt opgedaan op de weg op naar marokko...dan zou je ook moeten weten dat die ticketwinkeltjes langs de weg het dubbele vragen qua prijs

01-07-2007, 13:46

Citaat door sabrye:
wil je aub gewoon normaal doen...en niet zo uit het hoogte doen
als of jij het veel beter weet....je was er niet bij ...ik vertel geen leugens
wij hebben dat echt betaald op de heen weg 40 euro
op de terug weg was het 80 euro...het was zeker geen aanbieding want de gene die ons die plek adviseerde vertelde dat al die andere plekken oplichters zijn die prijzen klopten voor geen meters zelfs hier in nederland bij de marokkaanse reisbureaus
maar goed betweter zo als jij weet het weer veel beter

en wcborstel als je zo veel ervaring hebt opgedaan op de weg op naar marokko...dan zou je ook moeten weten dat die ticketwinkeltjes langs de weg het dubbele vragen qua prijs


Ik doe helemaal niet uit de hoogte, prijzen van 40 euro zie je domweg niet snel. Wil mensen duidelijk maken dat ze rekening moeten houden met meer dan die 40 euro voor een auto. Ik praat trouwens over de lijn Algeciras-Ceuta. De andere lijnen zijn vrijwel altijd duurder omdat de afstanden groter zijn.

Er zullen vast winkels zijn die de boel bedonderen, maar als je op de website van de bootmaatschappijen kijkt zie je zo wat het allemaal kost en kun je daar rekening mee houden

Voor de rest ga ik gelukkig niet meer met de auto naar Marokko. Dat is voor iemand die alleen gaat te duur in vergelijking met vliegen, zeker als je in het laagseizoen gaat zoals ik.

Je voelt je toch niet aangevallen, hoop ik, want je reactie is best fel

01-07-2007, 14:16

Citaat door Pleeborstel:
Ik doe helemaal niet uit de hoogte, prijzen van 40 euro zie je domweg niet snel. Wil mensen duidelijk maken dat ze rekening moeten houden met meer dan die 40 euro voor een auto. Ik praat trouwens over de lijn Algeciras-Ceuta. De andere lijnen zijn vrijwel altijd duurder omdat de afstanden groter zijn.

Er zullen vast winkels zijn die de boel bedonderen, maar als je op de website van de bootmaatschappijen kijkt zie je zo wat het allemaal kost en kun je daar rekening mee houden

Voor de rest ga ik gelukkig niet meer met de auto naar Marokko. Dat is voor iemand die alleen gaat te duur in vergelijking met vliegen, zeker als je in het laagseizoen gaat zoals ik.

Je voelt je toch niet aangevallen, hoop ik, want je reactie is best fel


nee hoor ik voelde me zeker niet aangevallen....maar het is niet prettig als mensen over iets waar ze niet bij waren....nee hoor het klopt niet gaan roepen

wij zijn ook via algeciras-ceuta langs geweest 40 euro

maar jah goed wat je hier boven schrijft daar geef ik je gelijk in




ps als je me niet gelooft wil je ik je wel die ticket laten zien

01-07-2007, 15:20

Citaat door sabrye:
nee hoor ik voelde me zeker niet aangevallen....maar het is niet prettig als mensen over iets waar ze niet bij waren....nee hoor het klopt niet gaan roepen

wij zijn ook via algeciras-ceuta langs geweest 40 euro

maar jah goed wat je hier boven schrijft daar geef ik je gelijk in


ps als je me niet gelooft wil je ik je wel die ticket laten zien


Ik geloof je wel, hoor

Maar ik ken Spanje ook vrij goed en weet wat voor flikkers het soms kunnen zijn

En Marokko kennen we allemaal...

Ik wil niet als de betweter overkomen, wil alleen voorkomen dat mensen denken dat 40 euro de norm is

Daarom zei ik ook dat als je vooraf wat rondkijkt je een idee hebt van wat je te wachten staat.

Helaas merk ik dat tegenwoordig steeds meer mensen lui zijn en geen zin hebben om goed te zoeken.

Ik zie hier veel vragen die onnodig zijn, de antwoorden vind je meestal door goed te zoeken met Google.

Maar dan moet je wel even doordenken en dat is voor sommigen een hele opgave

22-05-2009, 23:56


wat is handiger om te doen van te voren ticket online boeken of gewoon erheen rijden en dan ticket kopen ?

dan heb ik het over halverwege juli eind juli

23-05-2009, 00:09
Wil ik ook weten..

Ennuhm Pleeborstel weet jij hoelaat ongeveer de laatste boot gaat vanuit algericas naar Tanger?

23-05-2009, 11:39

Citaat door Pleeborstel:
Prijzen van 40 euro voor de auto kloppen voor geen meter of het moet een uitzonderlijke aanbieding zijn geweest ofzo.

De meeste mensen hebben de klok horen luiden, maar weten niet waar de klepel hangt, want de prijs die jij noemt is realistischer, weet ik uit ervaring

Voor boottickets kun je gewoon in de haven terecht waar tig winkels zijn die ze verkopen als je hier niet in de buurt woont van een reisbureau die ze heeft. Ook worden ze door verschillende winkels langs de weg tussen Madrid en Bailén verkocht. De winkel in Valdepeñas is een van de bekendste, al jaren. Er is dus niks aan de hand als je erheen gaat, mogelijkheden genoeg.

Ik begrijp niet dat sommige mensen zich daar druk over maken en zelfs denken via internet te kopen. In Spanje staat de techniek op een laag pitje en is kopen via internet nog lang niet zo gewoon als hier...


Inderdaad, die prijzen kloppen voor geen meter.. Je kan beter onderweg naar de haven of op de haven zelf een ticket kopen.

Pagina's : [1] 2