Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoe gebruik je deze Kohl ?



Pagina's : [1] 2

29-06-2007, 15:31
Ik kocht laatst deze kohl in een winkeltje



Er zitten twee dingen in..een tubetje met een dun stokje..met dat stokje moet je dan de kohl aanbrengen..dat lukt verder wel, en het blijft ook mooi zitten

Maar er zit ook een soort stick in(die rode) en als je die open draait zie je een dikke zwarte stick wat er net zo uitziet als lippenstift....je kunt daar echt geen lijntje mee trekken
Wat is de bedoeling van die khol in die stick???

29-06-2007, 16:13


ja die ken ik die moet je ook gewoon in je oog inbrengen die is ook heel goed! xximen

29-06-2007, 16:16
Ik denk dat je die aan de binnenkant moet aanbrengen...of misschien voor boven je ogen als oogschaduw?

29-06-2007, 16:22

Citaat door imen_oujdia:
ja die ken ik die moet je ook gewoon in je oog inbrengen die is ook heel goed! xximen



hoe kan je dat nou in je oog aanbrengen..het is een dikke zwarte stift..net zo dik als lippenstift ongeveer
Hoe kan je met een dikke stift nou een dun netjes lijntje doen..dat kloddert toch aan alle kanten
Het ziet er meer uit als een zwarte oogschaduw stick..maar zwarte oogleden zijn niet mooi

ik heb met die tube met het stokje wel een mooi lijntje kunnen trekken, aan de onderkant van mijn oog..ik breng het niet echt in mijn oog aan..maar net iets buiten dat randje(doe ik met oogpotlood ook)

Waarom maken ze dat echte kohl spul niet gewoon ook in potlood vorm..is toch veel makkelijker...... je hebt wel die kohl potloden van l'oreal enzo,maar dat is niet echte kohl voglens mij

29-06-2007, 16:25


die stick dient voor je de bovenkant vanje oog te dun zodat al sje mascara doet, dat het dan lijkt alsof je ook onderaan je wimpers een lijntje hebt staan.
Je ogen komen zo beter uit en je ogen lijken zo beter.
Het is heel goede , het loopt zelden uit. en houdt lang vast .

29-06-2007, 16:32

Citaat door Wondering:
die stick dient voor je de bovenkant vanje oog te dun zodat al sje mascara doet, dat het dan lijkt alsof je ook onderaan je wimpers een lijntje hebt staan.
Je ogen komen zo beter uit en je ogen lijken zo beter.
Het is heel goede , het loopt zelden uit. en houdt lang vast .



sorry ik snap die zin niet helemaal..hoe bedoel je dun? en hoe bedoel je net als mascara?
Je tekent dus met die dikke stik een lijntje aan je bovenste wimperrand ofo..net als bij eyeliner..maar dat gaat toch niet met zo'n dikke stik niet voor niks zijn al die eyeliners dun

ik vind dat spul met dat stokje(in dat tubetje) wel goed, ik doe dat aan de onderkant van mijn ogen..net als oogpotlood..alleen dat stokje is van een beetje raar plastic

29-06-2007, 16:50
He meiden: oppassen met de hokl die je koopt in poedervorm!!! Sommigen steken er van alles in en je kan er zelf het zicht van verliezen

29-06-2007, 17:10

Citaat door wipneusje:
Ik kocht laatst deze kohl in een winkeltje



Er zitten twee dingen in..een tubetje met een dun stokje..met dat stokje moet je dan de kohl aanbrengen..dat lukt verder wel, en het blijft ook mooi zitten

Maar er zit ook een soort stick in(die rode) en als je die open draait zie je een dikke zwarte stick wat er net zo uitziet als lippenstift....je kunt daar echt geen lijntje mee trekken
Wat is de bedoeling van die khol in die stick???


Waarschijnlijk dient die stick als oogschaduw aangezien veel Arabische vrouwen van veel zwart op hun oog houden.

29-06-2007, 17:32
Ik heb prcies het zelfde ooit een keertje gebruikt en ik raad het echt af hahaha wollah.
het loopt uit....
Na een uurtje zat al dat khol op je wangen

PS toen ik het kocht had ik het na gevraagt en je moet ze alle twee gebruiken voor in het oog..

29-06-2007, 17:32

Citaat door R_achida:
He meiden: oppassen met de hokl die je koopt in poedervorm!!! Sommigen steken er van alles in en je kan er zelf het zicht van verliezen



ja klopt, ik hoor hoor ook wel eens verhalen over Marokkaanse kohl..dat dat soms nep is..stond een keer in een tijdschrift dat een vrouw er een oogontsteking van had gekregen, dat ze bijna blind was

die kohl die ik heb komt uit een Islamitisch winkeltje en het is 100% kohl staat erop , komt uit Saoedi-Arabie of Pakistan
En het is ook niet echt losse poeder..in dat tubetje is het een soort dik stug zwart pasta achtig iets

Het handigste is natuurlijk gewone oogpotlood(zit ook kohl in volgens mij)..maar ik wou een keer echte kohl proberen, omdat het ook goed voor je ogen zou zijn

29-06-2007, 17:38

Citaat door oujdia1987:
Ik heb prcies het zelfde ooit een keertje gebruikt en ik raad het echt af hahaha wollah.
het loopt uit....
Na een uurtje zat al dat khol op je wangen

PS toen ik het kocht had ik het na gevraagt en je moet ze alle twee gebruiken voor in het oog..



nee bij mij niet..ik heb het nu al de hele dag op..dat spul uit dat tubetje met stokje dan..blijft mooi zitten
Ik doe het aan de onderkant van mijn oog..niet echt in mijn oog..maar net dat buitenste randje

29-06-2007, 18:53
voor een randje om je oog ofzo.. ik had em ook

xx

30-06-2007, 18:32



Citaat door wipneusje:
ja klopt, ik hoor hoor ook wel eens verhalen over Marokkaanse kohl..dat dat soms nep is..stond een keer in een tijdschrift dat een vrouw er een oogontsteking van had gekregen, dat ze bijna blind was

die kohl die ik heb komt uit een Islamitisch winkeltje en het is 100% kohl staat erop , komt uit Saoedi-Arabie of Pakistan
En het is ook niet echt losse poeder..in dat tubetje is het een soort dik stug zwart pasta achtig iets

Het handigste is natuurlijk gewone oogpotlood(zit ook kohl in volgens mij)..maar ik wou een keer echte kohl proberen, omdat het ook goed voor je ogen zou zijn



Kohl is idd heel goed voor je ogen, het werkt helend. Onze profeet vzmh deed het op. Maar je moet ook het juiste spul te pakken zien te krijgen. Mss via familie of familie van kenissen?

30-06-2007, 18:35
Ik gebruik die ook altijd, super!

30-06-2007, 20:35
die dikke zwarte stick moet je in je oog doen want als t goed is t eind punt iets smaller. dus je moet t in je oog doen geen lijn mee trekken.

Pagina's : [1] 2