Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen zijn naar de Filistijnen



Pagina's : [1] 2 3 4

28-06-2007, 13:41

Citaat door ikvervloekjou:
Lees die topic's a eigenwijze stinkerds!!!

Lees die topic's, allemaal zijn jullie de kluts kwijt wallah...

Echt, even goede vrienden allemaal.

Maar een ding is een feit M3arba djanna msauw fihaa wallah.

Echt tmf.chat van vroeger ziet er nog minder sletterig uit dan deze site.

Ik weet nog dat je daar opviel als je "onzedelijk" gedrag vertoonde, maar zie hier op marokko.nl.

Gaat alleen maar over sex, vrouwen, jongens, geld, sex, vriendjes, vriendinnetjes, uitgaan, sex, geld, vriendjes, uitgaan, geld , sex, vriendjes, relaties, vriendjes, sex, relaties, vriendjes, geld, sex, sex, vriendjes


Echt als mensen mij vragen wat ik ben zeg ik voortaan jood, dan hoef ik me tenminste niet zo erg te schamen.

Fda7toena wallah.

En steeds maar weer wijzen naar andere, en van dit en van dat , als jullie a smetta niet reageren op dat soort zieke topics dan zullen ze vanzelf niet meer gemaakt worden a scheinheilige zeekoeien.

rest mij te nog te zeggen:




TFOE!
.

28-06-2007, 13:41


Ik hou van jou!!!!!!!!!!!!!!

28-06-2007, 13:52
Vervloeker is back.


Hay

Bye

28-06-2007, 13:54

Citaat door ikvervloekjou:
Lees die topic's a eigenwijze stinkerds!!!

Lees die topic's, allemaal zijn jullie de kluts kwijt wallah...

Echt, even goede vrienden allemaal.

Maar een ding is een feit M3arba djanna msauw fihaa wallah.

Echt tmf.chat van vroeger ziet er nog minder sletterig uit dan deze site.

Ik weet nog dat je daar opviel als je "onzedelijk" gedrag vertoonde, maar zie hier op marokko.nl.

Gaat alleen maar over sex, vrouwen, jongens, geld, sex, vriendjes, vriendinnetjes, uitgaan, sex, geld, vriendjes, uitgaan, geld , sex, vriendjes, relaties, vriendjes, sex, relaties, vriendjes, geld, sex, sex, vriendjes


Echt als mensen mij vragen wat ik ben zeg ik voortaan jood, dan hoef ik me tenminste niet zo erg te schamen.

Fda7toena wallah.

En steeds maar weer wijzen naar andere, en van dit en van dat , als jullie a smetta niet reageren op dat soort zieke topics dan zullen ze vanzelf niet meer gemaakt worden a scheinheilige zeekoeien.

rest mij te nog te zeggen:




TFOE!


als jij je wilt vergelijken met een jood mag je dat doen maar je beseft precies wel niet wat die vieze joden gedaan hebben en dan wil je daar mee vergeleken worden amai oke
jij weet niet wat je zegt

28-06-2007, 13:57


ik ben t met je eens, dat Marokkanen naar de klote zijn is echter oud nieuws

28-06-2007, 14:00

Citaat door ikvervloekjou:
Lees die topic's a eigenwijze stinkerds!!!

Lees die topic's, allemaal zijn jullie de kluts kwijt wallah...

Echt, even goede vrienden allemaal.

Maar een ding is een feit M3arba djanna msauw fihaa wallah.

Echt tmf.chat van vroeger ziet er nog minder sletterig uit dan deze site.

Ik weet nog dat je daar opviel als je "onzedelijk" gedrag vertoonde, maar zie hier op marokko.nl.

Gaat alleen maar over sex, vrouwen, jongens, geld, sex, vriendjes, vriendinnetjes, uitgaan, sex, geld, vriendjes, uitgaan, geld , sex, vriendjes, relaties, vriendjes, sex, relaties, vriendjes, geld, sex, sex, vriendjes


Echt als mensen mij vragen wat ik ben zeg ik voortaan jood, dan hoef ik me tenminste niet zo erg te schamen.

Fda7toena wallah.

En steeds maar weer wijzen naar andere, en van dit en van dat , als jullie a smetta niet reageren op dat soort zieke topics dan zullen ze vanzelf niet meer gemaakt worden a scheinheilige zeekoeien.

rest mij te nog te zeggen:




TFOE!



Je hebt hier alleen jezelf mee. Waarom ZOU je je druk maken om smayet. Je bent alleen verantwoordelijk voor jezelf. Iedereen komt zichzelf wel tegen. Maar ik snap je wel hoor alleen moet je het anders aanpakken door zelf het goede voorbeeld te geven.

28-06-2007, 14:01

Citaat door ikvervloekjou:
Je kan gewoon je eigen vinger in je reet doen om je gevoelens te temmen, ik wil de mijne graag schoon houden.

Nu houd ik nog meer van jou!

28-06-2007, 14:08

Citaat door ikvervloekjou:
Die joden, komen er tenminste voor uit, die schieten palestijnen dood terwijl de camera er naar kijkt.
Ze zijn niet schijnheilig.

Een marokkaan steekt je bij wijze van dood voor 800 euro hasj, en als ie vast komt te zitten zegt ie "ik heb het niet gedaan, ik ben moslim, moslims vermoorden niet"

Een jood zal nooit zeggen ik ben maagd terwijl die dat niet is, marokkanen wel en ga zo maar door.



jij kraamt onzin uit en als je hier niet wilt zijn en je haat marokkanen terwijl je er zelf een bent moet je maar van identiteit veranderen en hier niet komen zagen marokkanen dit en marokkanen dat

niet iedereen is slecht er zitten rotte appels tussen maar waar niet in elke godsdienst elk cultuur elk land zitten rotte appels
zie dat jij op de rechte pad bent en van de anderen moet je niets van aantrekken ze worden wel gestraft door allah!

28-06-2007, 14:11
hahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahah ahahahahahahahahaha

bel de brandweer.....er staat hier iemand in vlammen op te gaan van woede (overigens wel begrijpelijke woorden)

voor degene die het hebben over verantwoordelijkheden. alleen over jezelf is een mentaliteit die niet zit inde islam.....we horen over elkaar te waken en elkaar te behoeden van alle shit.....maar jah gaat ene oor in komt uit hun achterste dr uit

28-06-2007, 14:12

Citaat door ikvervloekjou:
Klopt, ik moet ze eerst € 500 "luistergeld" geven. En hun vakantie betalen, en hun voeten masseren, en een ijsje voor ze kopen en ze dan hetzelfd vertellen maar dan in een gedichtsvorm



Jah

Tjonge jonge wat dat betreft ben je op en top Marokkaan. Overdreven zeg. Je snapt mijn punt wel. Met vloeken, schelden bereik je niks. Jij wordt er op afgerekend. Rassoel saws sprak met vriendelijkheid etc. Als je mensen een punt wilt laten in zien probeer dat op een vriendelijke manier. ( hoeft ook weer niet tenen masseren, ijsje enz.) Mohiem zonder haat en verderf zaaien.

28-06-2007, 14:15

Citaat door ikvervloekjou:
Onzin??!?!?!


Wie hou je voor de gek?

Ik vertel slechts de waarheid beste meid!

pfff zijn jullie nou echt zo blind?? of zoo schijnheilig???

een van de twee, niets anders!!!!!

ik ben geen kind van 14 die alles gelooft.
Ik weet wat ik zie.


ik hou niemand voor de gek dan mag je van mij 12 jaar zijn maar over andere mensen moet je niet oordelen.
en als jij zo oh zo goed bent moet je mensen niet gaan uitschelden weet je hoeveel siyat je daar mee krijgt.

en deze forum moet je helemaal niet serieus nemen de helft van deze mensen kramen hier onzin uit
dus maak je niet druk om iets dat niet belangrijk is

28-06-2007, 14:21

Citaat door ikvervloekjou:
Wa bneddem!

Er zijn genoeg moskeën, tv zenders, instantie's, waar men op een liefdevolle manier gewezen kan worden op zijn slechte gedrag.

Jaarlijks weet ik zeker dat gedurende 1 maand (Ramadan) 70-80 % van de marokkaanse schiijnheilige gemeenschap op een vriendelijke manier word uitgelegd dat ze slecht bezig zijn.


Dat houden ze doorgaans 3 weken vol.


1 dag zei een imam zelfs dat marokkanen niet als moslims gedragen, maar als "ramadanezen".
Uit respect voor mijn geloof bleef ik zitten, ik wou eigenlijk in mijn eentje een staande ovatie geven voor die uitspraak!


Dus geloof mij, enkel een zware oorlog zou een kleine deel kunnen redden.


Of je wist dat je na de toespraak buiten een paar knallen voor je kop zou krijgen van die mensen.

Echt typisch altijd. Hier op Marokko.nl zijn ze de stoere man, die ze3ma alles zegt en iedereen uitscheld. En als je ze in real life meemaakt, zo bang als een zwerfkat.

Begin bij jezelf a zielepoot. Zit hier iedereen uit te schelden en vind zichzelf het voorbeeld van de Marokkanen, fhem!

28-06-2007, 14:21


Allah Hi Koefel 3awn!

28-06-2007, 14:23
De topicopener heeft voor de grotendeels gelijk helaas!!!

28-06-2007, 14:29

Citaat door ikvervloekjou:
Wa bneddem!

Er zijn genoeg moskeën, tv zenders, instantie's, waar men op een liefdevolle manier gewezen kan worden op zijn slechte gedrag.

Jaarlijks weet ik zeker dat gedurende 1 maand (Ramadan) 70-80 % van de marokkaanse schiijnheilige gemeenschap op een vriendelijke manier word uitgelegd dat ze slecht bezig zijn.

Dat houden ze doorgaans 3 weken vol.

1 dag zei een imam zelfs dat marokkanen niet als moslims gedragen, maar als "ramadanezen".
Uit respect voor mijn geloof bleef ik zitten, ik wou eigenlijk in mijn eentje een staande ovatie geven voor die uitspraak!


Dus geloof mij, enkel een zware oorlog zou een kleine deel kunnen redden.


Hahaa.

Staande ovatie die is goed.

Het is wel triest maar ik heb zoiets van op een dag kom je jezelf tegen. Ogen worden geopend. Wil jij dnoeb ontvangen voor hen? Nee toch? Ewa waarom schelden/vloeken/haten enzovoorts. Dan ben jij de gebeten hond en zij gaan lekker door met hun leventje.

Hoe is die haat zo ineens gekomen? Is ook nie goed voor je gezondheid.

http://www.youtube.com/watch?v=b4Q1vHQxsss

Pagina's : [1] 2 3 4