Bekijk volle/desktop versie : Trots op Berber-afkomst?



28-06-2007, 13:30
Loop er mee te koop in een Berber T-shirt!
http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=213522
(Ongeveer het 27ste t-shirt van boven)

28-06-2007, 14:05


shab nadorkatonski

28-06-2007, 14:06
ik ben zelf een berber en schaam me zwaar voor dat shirt, ze3ma geen geld genoeg om berber als 1 woord te schrijven.extra groot daar ging het heen een brul om aandacht weg met die flutzooi

28-06-2007, 14:09

Citaat door Doortje:
Loop er mee te koop in een Berber T-shirt!
http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=213522
(Ongeveer het 27ste t-shirt van boven)


ONZIN!! Waarom onderscheid maken, en er dan ook nog eens mee te koop lopen? Lekker belangrijk dat je Berber of Arabier bent...

28-06-2007, 14:12



Citaat door miriam_1912:
ONZIN!! Waarom onderscheid maken, en er dan ook nog eens mee te koop lopen? Lekker belangrijk dat je Berber of Arabier bent...



onderscheid moet er wel worden gemaakt. berbers verdiennen het niet als arabieren benadert te worden.arabieren voelen zich te hoog voor de berbers terwijl hun groot groot ouders ook van berberse afkomst komen
een groot deeel 92% dus vieze torrie mohiem laterrr

28-06-2007, 14:16
Misschien heb ik als kuffr niet goed begrepen hoe de verhoudingen liggen. Misschien lopen jullie niet graag in een Berber tshirt.
Maar het was niet slecht bedoeld in ieder geval.

28-06-2007, 14:17
echt weer een actie van iemand uit leiden iets doen zonder er bij na te denken

28-06-2007, 14:22

Citaat door Maastricht_Rdam:
echt weer een actie van iemand uit leiden iets doen zonder er bij na te denken


Echt weer een actie van Maastricht_Rdam; iemand veroordelen zonder dat hij die persoon kent

28-06-2007, 14:42

Citaat door Maastricht_Rdam:
onderscheid moet er wel worden gemaakt. berbers verdiennen het niet als arabieren benadert te worden.arabieren voelen zich te hoog voor de berbers terwijl hun groot groot ouders ook van berberse afkomst komen
een groot deeel 92% dus vieze torrie mohiem laterrr



Uhm sorry hoor allebei zijn volwaardige mensen toch?? Ze dienen allebei gewoon als MENS te worden benadert, wat heeft stamachtergrond of whatever what nou weer te maken met benadering
Wat je beweert over de groot ouders, dat klopt ook al niet. Er zijn heel veel arabieren in Marokko die niet eens afstammen van het Marokkaanse volk, dus afstammen van de berbers Nee, denk t niet.