Bekijk volle/desktop versie : Wat nou extremisten! HELDEN zijn het! Nu op ned 2



Pagina's : [1] 2

28-06-2007, 00:18

Citaat door RevolutionarSur:
27 juni 2007 23:45 uur, Ned. 2

Nabestellen:

U kunt dit programma niet nabestellen.
Terreur - In naam van God
Op 11 september 2001 plegen terroristen een aanslag uit naam van wat zij de Heilige Oorlog of jihad noemen. Hun daad overschaduwt het begin van de eenentwintigste eeuw, en de westerse wereld reageert met afschuw en verbijstering. Maar de aanloop naar deze extreme vorm van heilige oorlog was al twintig jaar eerder begonnen. De angstwekkende geschiedenis van het terrorisme begint in het Midden-Oosten, met een andere terreurdaad waarbij vliegtuigen een rol spelen, ruim dertig jaar geleden. Maar daaraan lagen andere motieven ten grondslag, en er werden totaal andere methodes gebruikt.

Dit is het derde deel in een serie over het ontstaan van het hedendaagse terrorisme, van de mensen die het hebben uitgevonden, en van de manier waarop het over de hele wereld verspreid is geraakt. De serie behandelt de belangrijkste motieven achter het geweld: nationalisme, idealisme, religie en staatscontrole. De vraag rijst wat we met terrorisme bedoelen? En is er een verschil tussen een terrorist en een vrijheidsstrijder?
mail deze pagina naar...

vorige uitzending volgende uitzending


copyright © Evangelische Omroepzie ook:
Omroep.nl TV gids Radio gids Uitzendinggemist.nl Zoek
.

28-06-2007, 00:22


Aardig programma, ik zit er nu naar te kijken.

Maar het haalt het niet bij het boek "Tereur in de naam van God", van Jessica Stern. Zeer lezenswaardig boek...

28-06-2007, 00:33
waar kan ik em vinden, op de site staat niets

28-06-2007, 00:36
Als je dat echt meent, dan ben je geen haar beter dan die terroristen......dit zijn geen helden, dit zijn varkens, uitschot, het drek der menselijkheid. Als jij het doden vsan duizenden onschuldige mensen goedkeurt, dan hoop ik dat jij samen met alle andere extremistisch moslims in de noordzee geplempt wordt.

28-06-2007, 01:01


9/11 was een Inside Job

28-06-2007, 01:09

Citaat door NaSir:
9/11 was een Inside Job


Bewijs... ?... Afwezig???......

Die kapers waren religieuze arrogante fanaten die zichzelf zo boven anderen verheven vonden dat ze zichzelf het recht toeeigenden om een einde te maken aan duizenden levens.
Het zijn geen helden, het zijn mensen die verzopen zijn in hun eigen ego. Doden in naam van God: mooi niet. Doden in naam van hun eigen voldoening: kijk eens hoe goed ik ben... Schijnheilige dwazen.


Citaat door RevolutionarSur:
trots op ze!!


Voor het doden van zoveel mensen, klop jezelf maar eens flink op de borst. Wat ben je dapper.....

28-06-2007, 01:14

Citaat door belbeat:
Bewijs... ?... Afwezig???......

Die kapers waren religieuze arrogante fanaten die zichzelf zo boven anderen verheven vonden dat ze zichzelf het recht toeeigenden om een einde te maken aan duizenden levens.
Het zijn geen helden, het zijn mensen die verzopen zijn in hun eigen ego. Doden in naam van God: mooi niet. Doden in naam van hun eigen voldoening: kijk eens hoe goed ik ben... Schijnheilige dwazen.



Voor het doden van zoveel mensen, klop jezelf maar eens flink op de borst. Wat ben je dapper.....


Ik heb zoveel bewijs dat je spontaan zelfmoord pleegt. Maar ervaring leert dat idioten graag ontwetend willen blijven ook al zit het waarheid recht voor hun neus

28-06-2007, 01:18

Citaat door belbeat:
Bewijs... ?... Afwezig???......

Die kapers waren religieuze arrogante fanaten die zichzelf zo boven anderen verheven vonden dat ze zichzelf het recht toeeigenden om een einde te maken aan duizenden levens.
Het zijn geen helden, het zijn mensen die verzopen zijn in hun eigen ego. Doden in naam van God: mooi niet. Doden in naam van hun eigen voldoening: kijk eens hoe goed ik ben... Schijnheilige dwazen.



.


http://www.reop911.org

28-06-2007, 01:32

Citaat door belbeat:
Bewijs... ?... Afwezig???......

Die kapers waren religieuze arrogante fanaten die zichzelf zo boven anderen verheven vonden dat ze zichzelf het recht toeeigenden om een einde te maken aan duizenden levens.
Het zijn geen helden, het zijn mensen die verzopen zijn in hun eigen ego. Doden in naam van God: mooi niet. Doden in naam van hun eigen voldoening: kijk eens hoe goed ik ben... Schijnheilige dwazen.

Je bent te aardig voor ze, Belbeat. Varkens waren het, net als iedereen die het in z'n hoofd haalt het te verdedigen of erover te liegen in absurde complottheorieën.
Op 9/11 heeft iedereen geleden: de vrije wereld, omdat het deze varkens zelf in hun levensonderhoud had voorzien, en de wereld van de islam, omdat het de satanische kant van die godsdienst blootlegde waardoor geen enkel zichzelf respecterend mens zich nog moslim kan noemen zonder zich de oren van de kop te schamen.

28-06-2007, 01:33

Citaat door fietsendief:
http://www.reop911.org


Je link doet het niet.... Bovendien, op de TU hebben ze al uitgezocht dat die conspiracy theorien niet kloppen. Alleen voor tower 7 waren explosies zichtbaar die niet te wijten waren aan het instorten...

28-06-2007, 01:35

Citaat door NaSir:
Ik heb zoveel bewijs dat je spontaan zelfmoord pleegt. Maar ervaring leert dat idioten graag ontwetend willen blijven ook al zit het waarheid recht voor hun neus



Citaat door fietsendief:
http://www.reopen911.org




Citaat door Noordeloos:
Je bent te aardig voor ze, Belbeat. Varkens waren het, net als iedereen die het in z'n hoofd haalt het te verdedigen of erover te liegen in absurde complottheorieën.
Op 9/11 heeft iedereen geleden: de vrije wereld, omdat het deze varkens zelf in hun levensonderhoud had voorzien, en de wereld van de islam, omdat het de satanische kant van die godsdienst blootlegde, waardoor geen enkel zichzelf respecterend mens zich nog moslim kan noemen zonder zich de oren van de kop te schamen.



Kijk wat ik zeg in het vetgedrukt, volgende post link over 9/11 en gelijk daarna nog zon pootje die het compleet negeert, ook al staat er een link vol bewijs in de post voor hem lmfao

Ach ja...ieder zijn graf :]]]

28-06-2007, 01:37

Citaat door belbeat:
Je link doet het niet.... Bovendien, op de TU hebben ze al uitgezocht dat die conspiracy theorien niet kloppen. Alleen voor tower 7 waren explosies zichtbaar die niet te wijten waren aan het instorten...


http://www.reopen911.org

28-06-2007, 01:39



Citaat door NaSir:
Kijk wat ik zeg in het vetgedrukt, volgende post link over 9/11 en gelijk daarna nog zon pootje die het compleet negeert, ook al staat er een link vol bewijs in de post voor hem lmfao

Ach ja...ieder zijn graf :]]]


Hoe bedoel je graf... Ik ga liever af op gedegen wetenschappelijk onderbouwd onderzoek dan op een stel internetsites waarvan de herkomst en bronnen mij volledig onduidelijk zijn... Ik bekeek die site even.... Wat een hoop links die leiden naar niets, waar is de solide wetenschappelijke onderbouwing, niet een wirwar van links naar privesites zonder wetenschappelijk stempel.

28-06-2007, 01:44
Ga er niet op in, Belbeat, de ontkenners zijn malloten. Het enige wat je ze moet meegeven is dat ze kennelijk de afschuw erover met de rest van de wereld delen, dat pleit dan nog enigszins voor ze.

28-06-2007, 01:51

Citaat door Noordeloos:
Ga er niet op in, Belbeat, de ontkenners zijn malloten. Het enige wat je ze moet meegeven is dat ze kennelijk de afschuw met de rest van de wereld delen, dat pleit dan nog enigszins voor ze.


De reden dat eigenlijk niemand naar die conspiracy theorie mensen luistert, is omdat ze het niet of nauwelijks kunnen onderbouwen.
Waar het mij in deze discussie om gaat is dat die kapers in dit topic worden voorgedaan als helden. Een held is iemand die een ander red. Het doden van duizenden mensen die je niet kent, die je nog nooit gesproken hebt en die compleet vreemd voor je zijn is een verraad aan de mensheid. Kennelijk zo geobsedeerd door eigen roem en hoe goed ze wel niet waren, hebben ze het besluit genomen die mensen dan ook maar mee te nemen in de dood.

Pagina's : [1] 2