Bekijk volle/desktop versie : Waarom voel ik dat ook niet?Ik wil het ook voelen?



28-09-2003, 21:53
Oke nu ga je vast denken waar heeft deze wijf het over maar het gaat om het volgende......
Nou kijk je hoort vele zeggen dat er iets wonderbaarlijks hun is overkomen een teken van allah Een moehgiza
En jah dat ze echte moslim worden en dat ze echte rust voelen en liefde en alles ookal waren ze in het begin slecht bezig allah heeft hun el hamdoelilah op het rechte pad geleid
Maar mijn vraag is waarom voel ik het niet die liefde rust een teken iets??????????
K'wil het ook voelen een rust en alles is met bidden bezig ben dat ik alleen daar aan denk en niets anders m'n gedachtes dwalen dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel af..Ik weet dat shitan me misleidt maar wat kan ik doen je verslaat hem niet 1,2,3 of toch wel?
Nou ik wou dit effe kwijt nadat ik een stuk had gelezen

28-09-2003, 21:58


Geen reacties????? Nou jah zegggg

28-09-2003, 22:12
Ik ken het gevoel, soms mis ik het ook heel erg, maar soms komt het terug in de kleine dingen des levens en voel je Allahs liefde overal om je heen. Bij de geboorte van een kind, bij een recitatie van de koran, het kan van alles zijn. Misschien moet het gevoel nog bij je komen...

28-09-2003, 22:17
i know what you talking about...

heel vaak als ik bid dan denk ik aan wat anders en dans top ik en bid ik opnieuw en dan zeg ik Allahn 3al Sitan maar de sitan blijft in me hoofd dwalen maar ik heb gehoord dat je gewoon verder moet bidden en op een dag ben je de Saitan sneller en slimmer af

Allah i own!

28-09-2003, 22:30


Ja ik heb het ook, soms is mijn imaan zo groot en sterk en voel ik me zo dicht bij Allah swt en het gevoel daarbij is echt onbeschrijvelijk. Maar soms heb ik van die dagen dat ik helemaal niet lekker in me vel zit en dat alles me gestolen kan worden.

29-09-2003, 09:07

Citaat:
Origineel gepost door Femme_du_Maroc
Oke nu ga je vast denken waar heeft deze wijf het over maar het gaat om het volgende......
Nou kijk je hoort vele zeggen dat er iets wonderbaarlijks hun is overkomen een teken van allah Een moehgiza
En jah dat ze echte moslim worden en dat ze echte rust voelen en liefde en alles ookal waren ze in het begin slecht bezig allah heeft hun el hamdoelilah op het rechte pad geleid
Maar mijn vraag is waarom voel ik het niet die liefde rust een teken iets??????????
K'wil het ook voelen een rust en alles is met bidden bezig ben dat ik alleen daar aan denk en niets anders m'n gedachtes dwalen dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel af..Ik weet dat shitan me misleidt maar wat kan ik doen je verslaat hem niet 1,2,3 of toch wel?
Nou ik wou dit effe kwijt nadat ik een stuk had gelezen
lieve meid, we worden allemaal afgeleid. wat je moet doen is veel lezen over de islam, dan wordt het je vanzelf duidelijk wat voor een mooie religie het is. je wil om een goede moslima te worden zal versterken.

29-09-2003, 13:18
ten eerste wil ik iedereen bedanken die heeft reageert
En jah ik hoor ook van vele dat ze snel afgeleid worden maar ikweyoo ik zit te bidden en dan denk ik intussen tijd wat ik daarna ga doen of aan iets anders of dan hor ik een stem in me van wat zeg je nu allemaal (koran) Maar omdat ik het niet begrijp heb ik wahad rare gevoel erbij dat ik het alleen zeg maar nix van begrijp en dat valt bij mij onder niet goed bidden wil wel beginnen maar goed ik weet het ook niet allemaal
Want als je weet wat dat allemaal betekent heb je zeker die gevoel te pakken denk ik want je weet waar het over gaat toch?

29-09-2003, 14:12
je zal wel een riffia zijn die hebben geen gevoel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29-09-2003, 14:21

Citaat:
Origineel gepost door mmalaine
je zal wel een riffia zijn die hebben geen gevoel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
waar slaat jou opmerking op

29-09-2003, 15:07
Om oprecht je geloof te beleven is het zeker belangrijk om te weten wat je gebeden betekenen (de inhoud dan). Als je ouders of iemand anders het niet uit kunnen leggen, koop er dan een boek over; die zijn er zat hoor! Ga maar eens naar de Zwarte Markt ofzo.

Succes met het vinden van 'het gevoel'

29-09-2003, 15:57

Citaat:
Origineel gepost door mmalaine
je zal wel een riffia zijn die hebben geen gevoel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben geen riffia en waar slaat dat inderdaad op?

30-09-2003, 09:10

Citaat:
Origineel gepost door mmalaine
je zal wel een riffia zijn die hebben geen gevoel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bedankt voor je zinnige bijdrage.