Bekijk volle/desktop versie : hoe mashallah een nikaap is

Pagina's : [1] 2 3

06-08-2002, 18:08
bismiilah erahmanie erahiemie..

ik wel effe aan de zusters meedelen hoe mashallah nikaap is,
ik droeg hem vandaag voor het eerst op,
wow die gevoel woooooooooooooooooooooooooooow niet normaal echt een kik, mijn hart werdt reiner en reiner mashallah, ik kreeg hem van een zuster omdat ik dat graag inshallah later wil gaan doen als ik trouw, want mijn moeder verbiedt het nu elgheer inshallah... moge allah haar vergeven..

maar echt zusters het is echt mashallah, je verbergt je zina, ok je krijgt er aandacht mee maar het is goed om de koffaars een beetje voor beetje uitteleggen waarom je zo een draagt..
en hoe de islam inelkaar zit mashallah

ogtie muslima1900 djazaak allah o geirin voor je nikaap
love ya ogtie

06-08-2002, 22:08

ja ogtie een mashallah gevoel

07-08-2002, 16:40
salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,

ahhahahahahhahaha mashaallah je zei dat je het als topic zou doen, en ik dacht dat je een geintje maakte, hahahaha gestoorde!!!! maare graag gedaan lieffie!!!!!!!!!!!!!!!!!

HOe gaat t met je momina???

We zijn nog naar consulaat geweest, oooooh ahhahaha die carte national 0f zoiets kan ik pas in september krijgen, dus we moesten weer helemaal terug, maar gair inschaallah, was wel lachen.

MOeltajeeeemaaaaaaaa schatje hoe gaat t met je? Oh ja ik moest je nog de salaam geven van iemand, sorry dat ik dat niet eerder heb gedaan.

DIkkeeeeeeeeeee kusseeeeeeeennnnnnnnnnnnnn jullie zusje.

07-08-2002, 16:46

Citaat:
Origineel gepost door muslima1900
salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,

ahhahahahahhahaha mashaallah je zei dat je het als topic zou doen, en ik dacht dat je een geintje maakte, hahahaha gestoorde!!!! maare graag gedaan lieffie!!!!!!!!!!!!!!!!!

HOe gaat t met je momina???

We zijn nog naar consulaat geweest, oooooh ahhahaha die carte national 0f zoiets kan ik pas in september krijgen, dus we moesten weer helemaal terug, maar gair inschaallah, was wel lachen.

MOeltajeeeemaaaaaaaa schatje hoe gaat t met je? Oh ja ik moest je nog de salaam geven van iemand, sorry dat ik dat niet eerder heb gedaan.

DIkkeeeeeeeeeee kusseeeeeeeennnnnnnnnnnnnn jullie zusje.
meid je moet me onderhand al kenne hahaha ik houd van je echt de tranen vliegen ut mijn ogen omdat ik de beste zuster ken ter wereld mashallah meid ik houd errrrrrrrrrg veeeeeeeeel van jou en ook van jou multajiemaa

07-08-2002, 17:50

Masha allah al momina
Het lijkt me ook een hele fijne gevoel.

07-08-2002, 17:52

Citaat:
Origineel gepost door zina_maghrebia
Masha allah al momina
Het lijkt me ook een hele fijne gevoel.
ow geloof me zuster het is het mooiste gevoel die je ooit kunt krijgen

07-08-2002, 19:04
Wat is een nikaap

07-08-2002, 19:06

Citaat:
Origineel gepost door Wamen
Wat is een nikaap
haha ogtie een gezichtssluier dat is een nikaap

08-08-2002, 18:09

Citaat:
Origineel gepost door Mujahidaa
assalamoe alaikoem wara7matallah
hahahaaa zuster almomona dit is echt weer eens wat voor jou he haha mafkees;
zusteeer msulimaaaa1990 hoee gaat ie sis?? in sha allah gaat alles ok hoe gaat het met je mama?? in sha allah maakt ook zij het goed ugti moeltaajemaaaaaa kief daira (grinnik) ik miss julliee zustersss;
hahaaa de niqaaab is echt stoeeeeer ik heb dat gevoel ook mogen meemkn looool moeltajeemaaaaaa gaf GRATIS niqabss weg LOL
veel salaam vanuit berkane
wasalam alaikoem
jullie zuster die veeeeel van jullie houdt omwille van allah
esmatjuh
hahaha is cooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllll mashallah echt ik heb het van zuster muslima1900 gekregen mashall,ah en ik krijg er meeeeeeeeeeeeer heej esma als ik bij je kom in rotterdam dragen we er samen een ok, wollah dat doen we inshallah en wat mafkees, wacha fik elganza.. ik maak jou af ik kil jou ik mol jou ik zoen jou ik knuffel jou. ik maak je dood, hahahaha ik mis je schatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ben je nog naar mijn oom gegaan in berkane die winkel of niet schapie hahahaahah doei doei schatje owja lmijn mama kilt me ook als ik hem op heb hahahahaha geeft neit ik wacht op die plukker van me doei doeis chatje

09-08-2002, 22:38
ejmejnoooooooo jeeeeee theboehaliejen!!!!!!!!

Die mominaaaaa en mujahidaaaa, hahahhahha ejewa niet te geloven, echte hardcore internetters! mashaallah

heeeeeey mominaaaaaa ik weet al wat we zondag gaan doen, pizza bakken!!!!!!! hahahha goed idee??????? Word lekekr geknoei met deeeeg! hahahahha dan gaan we die net als die proffesionele italiaanse bakkers zo ind e lucht draaien hahahahah inschaallah.

Dikke kusssssssssssss voor mujahida en momina enmoeltajeemaaaaa.

09-08-2002, 23:25

Citaat:
Origineel gepost door almomina

ik wacht op die plukker van me doei doeis chatje
as salaam alaikum ya ogtie

wat is een plukker als ik vragen mag????

10-08-2002, 17:55

Citaat:
Origineel gepost door Wamen
Wat is een nikaap
Nou Wamen als ik dat gezichtje langs je bericht zie begrijp ik meteen waarom je niet weet van een niqaab is.

Leer over de Islaam

10-08-2002, 22:09

Citaat:
Origineel gepost door Waleed

Nou Wamen als ik dat gezichtje langs je bericht zie begrijp ik meteen waarom je niet weet van een niqaab is.

Leer over de Islaam
assalamoealiakoem wr wb
broeder dawah
wasalam

11-08-2002, 14:32

Citaat:
Origineel gepost door Waleed

Leer over de Islaam
Begrijp waarom Wamen niet verstond wat een "nikaap" was(vroeg me dat zelf af!), kijk maar naar de schrijffwijze "nikaap" en "niqaab" . Meer hoef ik niet toe te voegen .

19-08-2002, 01:29
Bismilahie Rahmanie Rahiem

Salaam oe Alaikoem Wa RahmatoeaLah Wa Barakatoe

Zusters en Broeders,

Ik wil graag kwijt hoe Masha Allah een Niqab(nikaab) oftewel een gezichtssluier is..

Je voelt een bepaalde rust over je heen komen..je voelt je beschermt echt Masha Allah.Het beschermt je ook tegen de Sjataan... Zusters ik mag ook geen Niqab van mijn moeder Moge Allah haar Leiden In Sha Allah...

Alhamdoelilah zegt ze als je In Sha Allah getrouwd bent maakt het mij niet uit. Dan moet je het IN Sha Allah zelf weten... Daarom zeg ik ook een van mijn eisen... Dat ik IN Sha Allah Niqab mag dragen van mijn aanstaande IN Sha Allah.. Anders???

Gair IN Sha Allah.

Wa Alaikoem A Salaam Wa RahmatoeLah Wa Barakatoe

AmatRahmaan

Pagina's : [1] 2 3