Bekijk volle/desktop versie : Alatiefff, zoveel marokkaanse jongens in de leeftijd van 20-25 zijn nu al vettt kaal



Pagina's : [1] 2 3 4 5

27-06-2007, 01:04
Alatiefff, zoveel marokkaanse jongens in de leeftijd van 20-25 zijn nu al vettt kaal aan het worden!!!! Ik zie zo weinig met een volle boshaar!!!!


Dat ook met marokkaanse vrouwen!!!

Over Nederlanders hoeven we het niet te hebben. Nederlandse mannen, echt een ramp En hun vrouwen volgen hen op de voet


Maar, ik zie zovaak dat marokkaanse mannen, echt al op jonge leeftijd kaal worden en vet weinig haar hebben!!!


Hoe zou dat toch komen?

27-06-2007, 01:05


Hoe ouder ze worden hoe lelijker ze worden,

27-06-2007, 01:07

Citaat door Stilletjes_:
Hoe ouder ze worden hoe lelijker ze worden,




hahaha, je komt er wel overheen hoor



Tis wel zo, weinig haar verfraait de man zeker niet. Een vrouw wil toch ook een man met een mooie bos haar waar ze met haar handen door heen kan gaan.


Elke man wil ook een mooie bos haar zoals een vrouw!!! Mannen zitten er vaak trouwens heel erg mee! Vrouwen ook natuurlijk maar veel vrouwen beseffen dat niet.

27-06-2007, 01:09
Moeilijke tijden tegenwoordig je weet togggggg stress a sahbie stress overal stresss ik stresss um ook kaal

27-06-2007, 01:09


de haar produkten en kapsels van tegenwoordig. het trekt op niets

27-06-2007, 01:11
Door teveel naar muziek luisteren

27-06-2007, 01:14
Die verdomde gel en al die verschillende shampoo's. Ik had ook last van haaruitval, totdat ik stopte met al die shit in me haar te douwen.

27-06-2007, 01:14

Citaat door barzan:
ken iemand die is 19 en al kaal meskien .



Tjah, das balen man.


Maar er is iets aan de hand, serieus! Ik heb onderhand wel zoveel over gelezen dat vaak wordt beweerd dat dit erfelijk is en stress ook een veroorzaker is maar niet als belangrijkste factor wordt erkend.


Nederlanders, sowieso daar geloof ik het wel wat betreft ergelijkheid, want die pipo's hebben sowieso weinig haar al van jongs af aan.


Maar marokkanen, kijk naar onze ouders in hun jonge jaren, ze wisten niet wat ze met hun haar moesten doen


Tenminste, mijn vader he, alatief foto's toen ie 30 was ofzo, je weet die afro kapsels met een halve meter haar omhoog, hij had zoveel haar niet normaal LOL. Nu nog steeds overigens en mijn opa op foto 55 jaar, meer haar dan een kind van 10 nu!!!! LOLLL. Erfelijkheid, hmmm geloof er wel in maar volgens mij is er iets met de marokkanen aan de hand!


Onze ouders hadden boshaar op jonge leeftijd en wij afrikanen staan bekend om onze overvolle hoofdhuid en minder last van vroegtijdige haaruitval/kaalheid. Ik denk dat stress echt de hoofdoorzaak van de vroege kale koppies!!!


Studie, geld, vrouwtje, de wereld om je heen, enz.....


Ik ben nu echt van mening dat het allemaal met stress te maken heeft. Dat mannen gewoon veel meer aanleg hebben voor kaalheid door stress dan vrouwen. Een mens heeft genoeg haar voor 60-100 jaar. Maar door allerlei factoren halen velen dat bij lange na niet. Er wordt beweerd en aangenomen dat DHT de veroorzaker is van de haaruitval/kaalheid.


Ook marokkaanse vrouwen zijn lang niet wat ze waren. Ook zij beginnen hun haartje vet hard te verliezen, tenminste wat ik zie ervan!

27-06-2007, 01:15
moeten ze maar geen petjes dragen

27-06-2007, 01:19
hmdl heb ik dat probleem niet met gel murreys of wat dan ook boys geloof me gwn kaal scheren is beste wat er is En mooiste van alles meide vinde t sexy...

27-06-2007, 01:22

Citaat door Boras00:
hmdl heb ik dat probleem niet met gel murreys of wat dan ook boys geloof me gwn kaal scheren is beste wat er is En mooiste van alles meide vinde t sexy...

daarom heet je boras, klinkt erggg sexy klinkt als een achmed met een groot hoofd

27-06-2007, 01:23
je naam zegt al genoeg grapenmaker

27-06-2007, 01:24



Citaat door punt8:

hahaha, je komt er wel overheen hoor



Tis wel zo, weinig haar verfraait de man zeker niet. Een vrouw wil toch ook een man met een mooie bos haar waar ze met haar handen door heen kan gaan.


Elke man wil ook een mooie bos haar zoals een vrouw!!! Mannen zitten er vaak trouwens heel erg mee! Vrouwen ook natuurlijk maar veel vrouwen beseffen dat niet.


Over wat?

Ik wil een kaal geschoren man. Zo'n schattig gezicht is dat

27-06-2007, 01:25

Citaat door Ehmien:
Moeilijke tijden tegenwoordig je weet togggggg stress a sahbie stress overal stresss ik stresss um ook kaal


Vooral JIJ! AHUMMMMMMMMMM..

27-06-2007, 01:26
kaal kan mooi zijn,


Pagina's : [1] 2 3 4 5