Bekijk volle/desktop versie : Militairen molesteren zes homo’s



Pagina's : [1] 2

27-06-2007, 00:18

Citaat door RevolutionarSur:
Militairen molesteren zes homo’s
Door ANNELIEKE DIJKSTRA

ROTTERDAM - Vijf militairen hebben bekend zes mannen te hebben mishandeld op parkeerplaats ’t Ginkelse Zand aan de A12 tussen Ede en Arnhem. Die plek staat bekend als homo-ontmoetingsplaats. De vijf zijn aangehouden en inmiddels geschorst.

ARCHIEFFOTO ANP
De mishandelingen vonden plaats op 10 en 11 juni.

Het is de tweede keer in korte tijd dat Defensie in verlegenheid wordt gebracht door wangedrag van haar personeel. In mei werden negen militairen van de kazerne Oirschot opgepakt na het mishandelen van een 28-jarige zwerver in Eindhoven.

De marechaussee, die de zaak in Ede onderzoekt, wil niet zeggen waarom de mishandelingen plaatsvonden. De zaak kwam bij toeval aan het licht. Eén van de verdachte militairen werd aangehouden wegens verboden wapenbezit en vertelde vervolgens van de mishandelingen. ,,Er waren toen nog geen aangiftes binnen van de slachtoffers,’’ zegt René Klaassen van de marechaussee. ,,Toen de andere vier militairen bekenden hebben we op de parkeerplaats flyers uitgedeeld waarin we mensen opriepen zich te melden. Daaruit rolde tot nu toe één aangifte.’’ Het vijftal zal zich voor de militaire rechtbank in Arnhem moeten verantwoorden..


http://www.ad.nl/binnenland/article1465213.ece?reageer=1
.

27-06-2007, 00:24


Joooow!!
Hier ben ik!!
Ziedd ga verder!!

27-06-2007, 00:24
Is grappig man

27-06-2007, 00:26
Wagga beslama!
Ik ga slapen, je reageert toch niet..
Spreek je morgen wel..Beslama,
Thalla fi rasek eh bokitoo!

27-06-2007, 00:27



Citaat door RevolutionarSur:
Ik ben erg benieuwd naar de reactie's van de deelnemers op dit forum. Zullen die ook zo giftig zijn nu de daders van deze laffe aanvallen geen Marokkanen zijn maar ( naar alle waarschijnlijkheid ) autochtonen ? Hoe gaat Geertje hiermee om ? Laat hij zijn gezicht zien of gaat hij als racist door het leven ? Kom om Geertje, laat de mishandelde homo's niet in de steek en trek nu aub ook van leer !




Ja, het abnormaal en bizar dat dit gebeurt is, niet te geloven.


Ze behoren een voorbeeld functie te hebben, maar ik heb het vermoeden dat jij hier niet zo over inzit.

Dit is weer zo'n topic van jou om te provoceren, maar dat wisten we al.

27-06-2007, 00:28

Citaat door Tandenstokertje:
Is grappig man


@tandenstoker, wat bedoel je?


Wat een achtelijke idioten... Zwaar straffen. Dit kan in Nederland niet getolereerd worden.



Als je dit alleen maar post om reacties te peilen ben je fout bezig. Het gaat je kennelijk helemaal niet om de slachtoffers.


Citaat door RevolutionarSur:
heheheh BOKITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoo


Jij bent ook een doodsbange puber?

27-06-2007, 00:32

Citaat door RevolutionarSur:
Ik ben erg benieuwd naar de reactie's van de deelnemers op dit forum. Zullen die ook zo giftig zijn nu de daders van deze laffe aanvallen geen Marokkanen zijn maar ( naar alle waarschijnlijkheid ) autochtonen ? Hoe gaat Geertje hiermee om ? Laat hij zijn gezicht zien of gaat hij als racist door het leven ? Kom om Geertje, laat de mishandelde homo's niet in de steek en trek nu aub ook van leer !


Hoe kom jij aan de wijsheid dat het autochtonen zijn

Vooral bij onder de lage rangen zitten er veel Marokkanen in het leger.

27-06-2007, 00:39

Citaat door RevolutionarSur:
heheheh BOKITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoo



Je lijkt trouwens op hem.





27-06-2007, 00:42

Citaat door RevolutionarSur:
Ik ben erg benieuwd naar de reactie's van de deelnemers op dit forum. Zullen die ook zo giftig zijn nu de daders van deze laffe aanvallen geen Marokkanen zijn maar ( naar alle waarschijnlijkheid ) autochtonen ? Hoe gaat Geertje hiermee om ? Laat hij zijn gezicht zien of gaat hij als racist door het leven ? Kom om Geertje, laat de mishandelde homo's niet in de steek en trek nu aub ook van leer !



Wat maakt het nu uit wat Geertje of Greetje denkt?

En inderdaad, wat een laffe streek van dat stelletje malloten. Ik hoop dat ze een gepaste straf krijgen hiervoor.

27-06-2007, 00:48

Citaat door maghrebia_NL:
Wat maakt het nu uit wat Geertje of Greetje denkt?

En inderdaad, wat een laffe streek van dat stelletje malloten. Ik hoop dat ze een gepaste straf krijgen hiervoor.



Precies, helemaal gelijk.

27-06-2007, 00:54
Militairen lopen in Nederland en andere landen
mensen te molesteren die ze van mij met rust
mogen laten. xxmag ik mijn belastinggeld terug?xx

27-06-2007, 00:56

Citaat door MooiRood:
Militairen lopen in Nederland en andere landen
mensen te molesteren die ze van mij met rust
mogen laten. xxmag ik mijn belastinggeld terug?xx


Jawel hoor, vul de papieren goed in.

27-06-2007, 00:59



Citaat door MooiRood:
Militairen lopen in Nederland en andere landen
mensen te molesteren die ze van mij met rust
mogen laten. xxmag ik mijn belastinggeld terug?xx


Dan wil ik mijn premie van de sociale verzekeringen terug, ik heb nooit een uitkering gehad en zal er ook nooit een nemen.

Ik leef wel van mijn spaargeld, eventueel verkoop ik aandelen of bezittingen en anders leen ik wel geld van familie of vrienden.

27-06-2007, 01:23

Citaat door RevolutionarSur:
Ik ben erg benieuwd naar de reactie's van de deelnemers op dit forum. Zullen die ook zo giftig zijn nu de daders van deze laffe aanvallen geen Marokkanen zijn maar ( naar alle waarschijnlijkheid ) autochtonen ? Hoe gaat Geertje hiermee om ? Laat hij zijn gezicht zien of gaat hij als racist door het leven ? Kom om Geertje, laat de mishandelde homo's niet in de steek en trek nu aub ook van leer !



Aha, dus jij vindt dit soort aanvallen ook laf. Wordt je toch nog een revolutionair.

27-06-2007, 01:30

Citaat door RevolutionarSur:
Wat versta je onder rang? Prostitue zoals je moer in het leger?




Pagina's : [1] 2