Bekijk volle/desktop versie : ya sidi Rabi aza wa jal, 3lash sidi Rabi 3lash



Pagina's : [1] 2 3 4

26-06-2007, 20:35
wallah weer 1 dag aan het werk en Lay7fo wat ik allemaal heb gezien

ik zal de twee ergste akkefietjes mededelen. 3 marokkaanse meiden uit belgie, ze zagen eruit als prostituees aangezien hun merkkleding ECHT was in plaats de normale chucha. mohim ik ging van het goede uit ik zeg mashallah tabarkallah, zet mijn vrkooptactieken met succes... dan zie ik met wei ze zijn, namelijk TWEE ZWAMEL 1 belg en 1 mocro of wat ie ook was. de belg probeerde me te flirten dus ik moest me inhouden omdat ik op werk was, anders kon ik hem uitschelden. mohim sidi Rabi 3lash, wat is het met onze zusters dat ze vriendschap zoeken bij de homofielen? en met ze op guruj gaan naar amsterdam? Layihdiena ya sidi Rabi el adhiem...


next:

ik zie een prachtige moslimzuster, be3da redelijk bedekt met hoofddoek over hals enzo. dus ja ik begin met mijn verkooptactieken, met succes allicht. dan zie ik als een duivel: een neger! en niet zomaar 1, deze had een glazen oog wa7aq e Rabi el adhim ik denk dajjal is gekomen Layster aoudhouka min masi7 dajjal. ik wilde nog denken ze zijn getrouwd tabarkallah 3likom maar wallah ik kan het neit meer, ik heb er geen geloof meer in... zo'n mooie meid tabarkallah met een mooie lengte mashallah en ze verpseelt het met een eenoog neger... stiekem naar amsterdam komen he...

3LASH YA SIDI RABI 3LAAAASH??????????

26-06-2007, 20:47


niemand die er van op kijkt yek?


doe normaaaaaal man

26-06-2007, 20:56
een neger met een oog

ewa ja wat kan je doen

26-06-2007, 21:00
Ewa jah wat wil je gaan doen

Het komt steeds vaker voor..

26-06-2007, 21:02


1 echte oof en 1 oog van glas met een tekening erop ik durfde niet te kijken

ik dacht is masi7 dajjal is gekomen straks wil ie dat ik kafir word ou Layster

26-06-2007, 21:02
ik heb ook homo's in mn vriendenkring , ze zijn tof , ik heb geen marokkaanse jongens , maar wel homo's in mn vriendenkring
van zulke lui weet je dat ze nooit achterbaks zouden doen , of je zwart zouden maken , of je een hoerenreputatie zouden geven.
mijn baas was ook een homo.
weet je , het zijn zei met sidi rabbi , ik kijk niet naar hun zonden.

26-06-2007, 21:03
het enige wat ja op zon moment kan doen is zeggen layihdiek ou layihdina ou lzjami3 lmoslimin

amin

26-06-2007, 21:05

Citaat door funnysara:
ik heb ook homo's in mn vriendenkring , ze zijn tof , ik heb geen marokkaanse jongens , maar wel homo's in mn vriendenkring
van zulke lui weet je dat ze nooit achterbaks zouden doen , of je zwart zouden maken , of je een hoerenreputatie zouden geven.
mijn baas was ook een homo.
weet je , het zijn zei met sidi rabbi , ik kijk niet naar hun zonden.


ja tuurlijk ieder voor zich maar er zijn grenzen he... ik ben zondaar en mijn vrienden zijn zondaars maar ik ga niet met lesbies om

26-06-2007, 21:05
Ach ja , let vooral niet op andere maar op jezelf.. maar dat hoeft niet je bent perfect natuurlijk

26-06-2007, 21:09

Citaat door Amsterdammer83:
niemand die er van op kijkt yek?


doe normaaaaaal man



jemshiew jegraaw moet ik me daar nu druk om maken.
Ik heb me eigen dingen en by the way welcom on earth

26-06-2007, 21:24

Citaat door Amsterdammer83:
wallah weer 1 dag aan het werk en Lay7fo wat ik allemaal heb gezien

ik zal de twee ergste akkefietjes mededelen. 3 marokkaanse meiden uit belgie, ze zagen eruit als prostituees aangezien hun merkkleding ECHT was in plaats de normale chucha. mohim ik ging van het goede uit ik zeg mashallah tabarkallah, zet mijn vrkooptactieken met succes... dan zie ik met wei ze zijn, namelijk TWEE ZWAMEL 1 belg en 1 mocro of wat ie ook was. de belg probeerde me te flirten dus ik moest me inhouden omdat ik op werk was, anders kon ik hem uitschelden. mohim sidi Rabi 3lash, wat is het met onze zusters dat ze vriendschap zoeken bij de homofielen? en met ze op guruj gaan naar amsterdam? Layihdiena ya sidi Rabi el adhiem...


next:

ik zie een prachtige moslimzuster, be3da redelijk bedekt met hoofddoek over hals enzo. dus ja ik begin met mijn verkooptactieken, met succes allicht. dan zie ik als een duivel: een neger! en niet zomaar 1, deze had een glazen oog wa7aq e Rabi el adhim ik denk dajjal is gekomen Layster aoudhouka min masi7 dajjal. ik wilde nog denken ze zijn getrouwd tabarkallah 3likom maar wallah ik kan het neit meer, ik heb er geen geloof meer in... zo'n mooie meid tabarkallah met een mooie lengte mashallah en ze verpseelt het met een eenoog neger... stiekem naar amsterdam komen he...

3LASH YA SIDI RABI 3LAAAASH??????????


wat vekoop jij, man?

26-06-2007, 21:31
ik verkoop mode artikelen

26-06-2007, 21:39


Hmmmm Amsterdam trekt rare mensen aan oe safi.

Zoek een andere stad of verhuis naar een dorp en verander meteen ook je nick hier. Geloof me een wereld van verschil.

26-06-2007, 22:03

Citaat door Amsterdammer83:
wallah weer 1 dag aan het werk en Lay7fo wat ik allemaal heb gezien

ik zal de twee ergste akkefietjes mededelen. 3 marokkaanse meiden uit belgie, ze zagen eruit als prostituees aangezien hun merkkleding ECHT was in plaats de normale chucha. mohim ik ging van het goede uit ik zeg mashallah tabarkallah, zet mijn vrkooptactieken met succes... dan zie ik met wei ze zijn, namelijk TWEE ZWAMEL 1 belg en 1 mocro of wat ie ook was. de belg probeerde me te flirten dus ik moest me inhouden omdat ik op werk was, anders kon ik hem uitschelden. mohim sidi Rabi 3lash, wat is het met onze zusters dat ze vriendschap zoeken bij de homofielen? en met ze op guruj gaan naar amsterdam? Layihdiena ya sidi Rabi el adhiem...


next:

ik zie een prachtige moslimzuster, be3da redelijk bedekt met hoofddoek over hals enzo. dus ja ik begin met mijn verkooptactieken, met succes allicht. dan zie ik als een duivel: een neger! en niet zomaar 1, deze had een glazen oog wa7aq e Rabi el adhim ik denk dajjal is gekomen Layster aoudhouka min masi7 dajjal. ik wilde nog denken ze zijn getrouwd tabarkallah 3likom maar wallah ik kan het neit meer, ik heb er geen geloof meer in... zo'n mooie meid tabarkallah met een mooie lengte mashallah en ze verpseelt het met een eenoog neger... stiekem naar amsterdam komen he...

3LASH YA SIDI RABI 3LAAAASH??????????

Misschien moet jij je er gewoon niet mee bemoeien, zijn niet jouw zonden . Wat wou je hiermee zeggen, dat er geen goede Marokkaanse meisjes meer bestaan?

26-06-2007, 22:07
dajal

glazen oor ook al :/

hij had ook cker shi houten poot met een gat erin

Pagina's : [1] 2 3 4