Bekijk volle/desktop versie : haagse hogeschool of hogeschool rdam?



Pagina's : [1] 2

26-06-2007, 16:51
ik moet kiezen.... welke is mij aan te raden....!

30-06-2007, 11:58


Ik zit met precies hetzelfde dilemma...

Locatie museampark (Informatica) vind ik maar niks -te klein en alleen maar jongens -.
HHS hoor ik veel negatieve verhalen over -en de opleiding duurt 4 jaar i.p.v. 3 jaar.

30-06-2007, 13:41
hh-school

rotterdam hogeschool heeft heel slecht naam

volgende mij 3 of 4 jaar geleden de slechtste van nl

30-06-2007, 14:09

Citaat door MohamedMaroc:
hh-school

rotterdam hogeschool heeft heel slecht naam

volgende mij 3 of 4 jaar geleden de slechtste van nl




Volgens mij vergis jij je.
Hogeschool Rotterdam staat hoog aangeschreven bij bedrijven, dit in tegenstelling tot Inholland.

Dit is wat ik vernomen heb.

30-06-2007, 15:53



Citaat door Issam007:
Volgens mij vergis jij je.
Hogeschool Rotterdam staat hoog aangeschreven bij bedrijven, dit in tegenstelling tot Inholland.

Dit is wat ik vernomen heb.


we praten nu niet over innholland

van wie heb jij het vernomen als ik vragen mag.


ik weet 100% zeker dat rotterdam hogeschool heel slecht heeft gescoord 4 jaar geleden of zo

30-06-2007, 18:14

Citaat door MohamedMaroc:
we praten nu niet over innholland

van wie heb jij het vernomen als ik vragen mag.


ik weet 100% zeker dat rotterdam hogeschool heel slecht heeft gescoord 4 jaar geleden of zo




Het gaat nu niet om 4 jaar terug, maar om het heden.

Als je gaat kijken naar cijfers zoals schooluitval en percentage geslaagden,

dan zie je dat Hogeschool Rotterdam veel hoger scoort als InHolland..

Dat komt met name doordat HR en eveneens HHS een veel strenger beleid

hanteren. Te veel absentie is gelijk

Inholland is vrijer in dat opzicht.



Bron:

Hogeschool Rotterdam: Ali, Mohammed, Jan en Erica

Inholland: Kees, Pieter en Maartje

01-07-2007, 10:40

Citaat door Issam007:
Het gaat nu niet om 4 jaar terug, maar om het heden.

Als je gaat kijken naar cijfers zoals schooluitval en percentage geslaagden,

dan zie je dat Hogeschool Rotterdam veel hoger scoort als InHolland..

Dat komt met name doordat HR en eveneens HHS een veel strenger beleid

hanteren. Te veel absentie is gelijk

Inholland is vrijer in dat opzicht.



Bron:

Hogeschool Rotterdam: Ali, Mohammed, Jan en Erica

Inholland: Kees, Pieter en Maartje


nog een feit
vorige jaar hebben ze controle op bezoek gehad,
ze kunnen geen master verstreken terwijl de andere scholen het wel mogen.
hoe komt het dan?
omdat volgens je ze beter zijn of zo?

01-07-2007, 12:40
ik heb me ingeschreven op de Haagse Hogeschool.

Reden?: Ik heb 3 jaar lang op een school gezeten met alleen maar allochtonen en voornamelijk marokkanen. Ik heb in die 3 jaar wel hard gewerkt en me diploma gehaald, maar ik ben van mening dat in een school met alleen allochtonen om je heen je minder snel op je school gaat focussen dan wanneer je ook met autochtonen zit. Omdat het beleid daar ook veel strenger is vind ik het fijner om er naartoe te gaan. Ik hoor ook echt alleen maar slechte verhalen over scholen in Rotterdam, dat ik me veel meer tot de Haagse Hogeschool aangetrokken voel.

02-07-2007, 00:32
Ik zit zelf op de HHS en doe de opleiding technische informatica. wat sfeer en locatie betreft zit je goed bij de Haagse hogeschool. wat het onderwijs betreft vind ik de haagse hogeschool maar niks eigenlijk. Niveau is te laag en je moet echt alles zelf uitzoeken (competentiegericht en projecten).
Niet dat het erg is, maar het aantal lessen is gewoon te weinig. soms 8 uurtjes per week

02-07-2007, 10:35
Hogeschool Rotterdam heeft een goede naam maar is lang niet zo gezellig als HHS.

02-07-2007, 11:47

Citaat door csbai:
Ik zit zelf op de HHS en doe de opleiding technische informatica. wat sfeer en locatie betreft zit je goed bij de Haagse hogeschool. wat het onderwijs betreft vind ik de haagse hogeschool maar niks eigenlijk. Niveau is te laag en je moet echt alles zelf uitzoeken (competentiegericht en projecten).
Niet dat het erg is, maar het aantal lessen is gewoon te weinig. soms 8 uurtjes per week




Ik heb net een Rooster binnen gekregen voor mijn toekomstige opleiding.

Ik heb geen vrije tijd meer over. Ik zie in elke week:
Stage / Theorie/Stage/Theorie/Stage/Theorie

02-07-2007, 17:49
uit onderzoek is gebleken dat de hro id een slechtere organisatie heeft dan andere hogescholen...

06-07-2007, 08:54


Ik wou naar dijkzigt gaan HR maar ben daar ook geweest voor proefstuderen was wel kei leuk maar ik twijfel ook want misschien is HHS wel beter? Hellup aaha ik heb bij beide aangemeld.

06-07-2007, 08:55
En InHolland is gewoon kei slecht, dat is gewoon drama. Maar HR bij erasmus Uni is best wel goed, me broertje zit daar op school.

08-07-2007, 18:35
Salaam,

Ik heb me ingeschreven voor HEBO op de HHS, wie doet deze opleiding en kan er meer over vertellen?

Pagina's : [1] 2